![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#141 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,166
|
![]()
Wątek jest o ELMConfigu, Elmconfig służy także do diagnostyki , a bez przełącznika działa tylko w połowie - chcesz diagnozowac ale tylko trochę???
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-05-2013
Model: Focus C-max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 82
|
![]()
Z tego co czytałem o tym ELM config to tam są raczej funkcję modułu komfortu i włączania ukrytych funkcji, a tego się nie chcę tykać jak na razie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,166
|
![]()
nowa wersja ELMConfiga - 0.2.8b - potrafi czytać, modyfikować i pisać PCM w benzynowych silnikach (1.4-2.0), więc można w pełni aktywować tempomat w nich!!
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-10-2011
Skąd: Głosków
Model: focus
Silnik: 1,6 16v 100km
Rocznik: 2006
Postów: 10
|
![]()
nowa wersja ELMConfiga - 0.2.8c chyba 1.6pb tlko jak włączyć tempomat?
Jak ustawić ELMa ? Ja nie daje rady Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,166
|
![]() Cytat:
Zamiast zapisywać swój, poprzednio odczytany plik kalibracji PCM z zaznaczonym aktywnym tempomatem, możesz zapisać inna kalibrację do PCM - zapisaną przez kogoś innego lub pobraną z jakiegoś serwera (oczywiście taką, która jest dedykowana do Twojego silnika, ale jest np. nowsza). Za to z taką małą prędkością (38400 i 16ms) można zapisywać dane do PCMa, choć będzie to trwało ponad godzinę!!! Rozwiązanie: ustawić ELMa na maksymalną prędkość 500000 (nie wszystkie klony to potrafią) i ustawić delay na 1ms (tylko klony na FTDI), albo zdobyć ELS27 (szybsza, stabilniejsza, "pół-profesjonalna" wersja ELM327 z automatycznym przełącznikiem MS/HS-CAN). Albo udać się kogoś spełnia, kto spełnia któreś z powyższych kryteriów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ja też mam 1.6 100, od zakupu (w 2007) raz miał aktualizowany PCM - mam więc nowszą (ale pewno nie najnowszą) kalibrację: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Samemu jeszcze nic nie zapisywałem do PCMa, ale planuję wgrać nowszą - na razie tylko zczytywałem tą co mam - zajęło to równo 5 minut za pomocą ELS27 ustawionego na prędkość 2M (2 miliony!!) i opóźnienie 1ms Jeśli chcesz, to możesz pobrać mojego PCMa: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ps. z tego co czytałem, tylko najwyższa wersja HIGH (oznaczenie -D) przedliftingowego GEMa obsługuje tempomat - sprawdź jaki masz GEM. może się zdażyć, że założysz kierę z klawiszami tempomatu, aktywujesz go w PCM, GEM i HEC, a mimo to nie zadziała ... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ps.2 z tego co wiem, to adapter ELS27 mają w PL trzy osoby: tedi_k (Katowice), ppawel( Gdańsk) i ja (W-wa)
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM Ostatnio edytowane przez mayak ; 10-06-2013 o 10:57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,075
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-09-2010
Skąd: Warszawa Ochota
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Ecoboost / Powershift
Rocznik: 2010
Postów: 156
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,166
|
![]()
Tak, na STN1170, chodzi jak burza
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-09-2010
Skąd: Warszawa Ochota
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Ecoboost / Powershift
Rocznik: 2010
Postów: 156
|
![]()
No to czekam na info od Tedi_k...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
ford::average
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 31-07-2011
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6, 100KM, benzyna
Rocznik: 2008
Postów: 51
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|