![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 29-06-2013
Skąd: Ostrowiec Św.
Model: Focus
Silnik: 1.8 16v
Rocznik: 1999
Postów: 14
|
![]()
Witam mam problem z focusem mk1 1.8 16v + LPG mianowicie to przejechaniu ok 30km w mieście zaczyna gotować się płyn chłodniczy w zbiorniczku (po prostu bulgocze, ale nigdzie nie wycieka nie wybija korka) ale co najciekawsze wskazówka od temperatury stoi równo w pionie i nie wskazuje na przegrzewanie się silnika. Po otworzeniu maski na zgaszonym silniku czuć niesamowitą temperaturę nie da się nawet postawić maski na tym drucie bo jest poprosutu za gorący.(sorki za nieprofesjonalne słownictwo)
Ostatnio edytowane przez skwoo ; 03-07-2013 o 09:25 Powód: Modernator prosił |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 29-06-2013
Skąd: Ostrowiec Św.
Model: Focus
Silnik: 1.8 16v
Rocznik: 1999
Postów: 14
|
![]()
Zauważyłem jeszcze że wentylatory się nie włączają dopiero gdy włączę klimatyzacje to się uruchamiają po wyłączeniu jej dalej chodzą.Proszę o pomoc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-08-2011
Skąd: Łódź
Model: Ford Focus, Citroen Xsara Picasso
Silnik: 1,6 benzyna 100KM
Rocznik: 2004
Postów: 77
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 23-05-2008
Skąd: pszczyna
Model: Fokus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2001
Postów: 61
|
![]()
sprawdzic termostat, pompe wody , czujnik temperatury
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ford::beginner
![]() Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 29-06-2013
Skąd: Ostrowiec Św.
Model: Focus
Silnik: 1.8 16v
Rocznik: 1999
Postów: 14
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-08-2011
Skąd: Łódź
Model: Ford Focus, Citroen Xsara Picasso
Silnik: 1,6 benzyna 100KM
Rocznik: 2004
Postów: 77
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 19-07-2005
Skąd: Bydg.
Model: Focus SEDAN
Silnik: 1,6 Ghia
Rocznik: 2000
Postów: 1,538
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,997
|
![]() Cytat:
Jeżeli podczas jazdy w korkach i podczas stania np na światłach - w taki upał - wentylator główny chłodnicy się nie włącza, to coś jest zwalone - albo czujnik temperatury silnika, albo przekaźnik albo sam wentylator. Nawet jeżeli pierwotną przyczyną przegrzewania się silnika byłaby zawalona chłodnica, uszkodzony termostat lub zły płyn - to sprawny wentylator pracowałby na pełnej prędkości... Jeżeli wentylator główny włącza się z klimą - to tylko czujnik temperatury jest podejrzany.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 04-07-2013 o 08:21 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 10-09-2009
Model: Focus Mk3 FL kombi
Silnik: 1.5 tdci 120KM
Rocznik: 2015
Postów: 693
|
![]()
Zacznij od sprawdzenia temperatury w teście zegarów.
__________________
Poprawne formy gramatyczne mają brzmienie: tylna szyba, nie tylnia. To auto a nie te auto. Nie polemizuję - niech Ci się wydaje, że masz rację ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::beginner
![]() Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 29-06-2013
Skąd: Ostrowiec Św.
Model: Focus
Silnik: 1.8 16v
Rocznik: 1999
Postów: 14
|
![]() Cytat:
Bump: Dobra Panowie ogarnąłem test liczników tylko ostatnie pytanie jaka powinna być optymalna temperatura płynu chłodniczego bo z tego co wyczytałem u mnie jest ok 94 stopnie |
|
![]() |
![]() |