![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::expert
![]() Imię: Radosław
Zarejestrowany: 11-07-2012
Skąd: Lębork
Model: Mondeo MKV AWD, Peżot 308 T9 ON
Silnik: 180 + wirus
Rocznik: 2018
Postów: 2,211
|
![]()
W starszych VW TDI na turbinie VNT też jest taka kula, zwana akumulatorem ciśnienia o ile się nie mylę.
Radzę po kolei wymieniać wężyki. Kupić na metry i wymieniać kolejne odcinki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ford::beginner
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 20-03-2011
Skąd: Rzeszów
Model: mondeo mk3 kombi 2.0 tddi 115 KM
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 10
|
![]() Cytat:
Wężyk był podłączony do trójnika serwa tj. łączący vacum i serwo. Natomiast zaobserwowałem coś dziwnego po zatkaniu tego grubego przewodu co wchodzi do obudowy filtra powierza sztanga cały czas pozostaje podniesiona nawet przy większym przegazowaniu i nie pulsuje. Nic już nie rozumiem z tegoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez tkalita ; 21-07-2013 o 08:11 |
|
![]() |
![]() |