![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 01-07-2008
Model: był mondeo MKI, jest mondeo MK III
Silnik: był 1,8 benzyna + lpg, jest TDCI
Rocznik: był 1995, teraz 2002
Postów: 228
|
![]()
Witajcie,
wlasnie zdazyla mi sie kiepska przygoda w drodze do domu ( przejechalem okolo 45 kilometrow z przerwami na zakupy w temperarturze 30-33 stopinie ) cos grzmotnelo, zaczelo z rury kopcic , glosno chodzic i auto stracilo moc. po otwarciu maski zobaczylem, ze rura ze zdjecia wyskoczyla. po ponownym jej zamocowaniu jak auto stoi jest ok ale ja juz rusze to znowu spada. macie jakies pomysly co to moze byc? ps. na to ze sciagnac mocno opaska wpadlem wiec mi tego nie podpowiadajcie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ps2. dodam ze auto ostatnio troche szaleje - tzn. przy predkosci ok 80-90 km/h jak jade pod gorke zdaza sie ze sie zalaczy kontrolka ze sprezynka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 22-11-2009
Skąd: Sulejów
Model: mondeo
Silnik: tdci 131ps
Rocznik: 2002
Postów: 236
|
![]()
byc może przewód gumowy trzeba wymienic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]()
Jest to rura/wąż gumowy łączący EGR z IC.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Skoro ta rura/wąż spada, to wygląda jakby IC był niedrożny.
__________________
![]() 668855686 Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 28-07-2013 o 18:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 01-07-2008
Model: był mondeo MKI, jest mondeo MK III
Silnik: był 1,8 benzyna + lpg, jest TDCI
Rocznik: był 1995, teraz 2002
Postów: 228
|
![]()
a jest mozliwosc ze niedrozny intercooler jest powodem klopoto z cisninniem w ukladzie zasilania paliwem?jak mam rozgrzane auto to jadac pod gore z predkoscia ip km/h gasnie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 01-07-2008
Model: był mondeo MKI, jest mondeo MK III
Silnik: był 1,8 benzyna + lpg, jest TDCI
Rocznik: był 1995, teraz 2002
Postów: 228
|
![]()
intercooler wyplukany chemia przeczyszczony ale to raczej nie t bo nic go w srodku nie blokowal...jutro jak zmontuje spowrote sie przekonam i dam znac
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Węgorzewo
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 93
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 01-07-2008
Model: był mondeo MKI, jest mondeo MK III
Silnik: był 1,8 benzyna + lpg, jest TDCI
Rocznik: był 1995, teraz 2002
Postów: 228
|
![]()
rura juz nie wypada...teraz tylko walcze ze sprezynka. tragedia.
|
![]() |
![]() |