![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 27-11-2012
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2005
Postów: 186
|
![]()
ano nie są Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dotrysk jest tylko po to, gdyby użytkownik chciał, to w celu tego niby zabezpieczenia przed wypaleniem załacza sie dotrysk beny. Oczywiście, że nie mam zamiary tak wysoko kręcić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Napisałem tylko co tam jest załozone i co oferuje sterownik, itp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
![]()
Komputer ustawiony jest na przełączanie się z gazu na benzyne przed progiem odcięcia dla ochrony bo na LPG można przekroczyć próg odcięcia benzyny. Dlatego przełączanie na PB ustawia się zwykle kilkaset obr przed progiem odcięcia. To nie są dotryski.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 27-11-2012
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2005
Postów: 186
|
![]()
odcięcię mam przy 6500 obr, bo silnik 2.0 lubi sie kręcić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Przy 6000 lub przy dużym obciążeniu są dotryski, 3ms beny na 15ms gazu, czy jakos tak. Mniejsza o to Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |