Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-10-2013, 21:48   #1
turbotransit
ford::amateur
 
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 08-10-2013
Skąd: Białystok
Model: transit
Silnik: 2.5td
Rocznik: 1994
Postów: 3
Post Wymiana pompy z Lucasa na Bosch (nie ma mocy, dymi, duże spalanie)

Witam

Posiadam Forda Transita 94 r 2,5td. Początkowo transit był na pompie Lucasa jednak została wymieniona na Boscha. Od samego początku samochód nie miał mocy. Wiem, że dopuszczalny jest ubytek, ale ten moim zdaniem jest zbyt duży. Na pompie lukasa samochód rozpędzał się do licznikowych 120-130 km/h na boschu jedynie około 90 km/h. Dodatkowo strasznie dymi, spalanie powyżej 10l/100, pompa cieknie, brak mocy, do wyprzedzania potrzeba pasa lotniskowego, a prędkość maksymalna w tej chwili to 80 km/h (na pusto).

Moje pytanie brzmi czy ktoś zna jakiegoś specjalistę z okolic Białegostoku, Olsztyna, który mógłby się temu przyjrzeć, gdyż pewnie problem nie leży w samej pompie tylko jeszcze gdzieś indziej.

Jeśli post nie nadaje się proszę usunąć i z góry przepraszam, jestem nowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

turbotransit jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-10-2013, 10:08   #2
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,078
Domyślnie Odp: Wymiana pompy z Lucasa na Bosch (nie ma mocy, dymi, duże spalanie)

Cytat:
Napisał turbotransit Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
pewnie problem nie leży w samej pompie tylko jeszcze gdzieś indziej.
Problem może być z:

- pompą (nastawy dawki wtrysku, przyspieszacz wtrysku, ustawienie statycznego kąta wtrysku)
- wtryskiwaczami (ciśnienie otwarcia oraz czy leją),
- zaworem upustowym turbiny (czy nie zatarty)

Statyczny kąt ustawienia pompy i zawór upustowy możesz sam sprawdzić, nawet w warunkach ulicznych. Reszta to jednak pompiarz.

Zakładam, że silnik jest sprawny (sprężanie, ustawienie zaworów, ustawienie rozrządu itd)
__________________
Zgredzik
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
brak mocy , dymi , pompa paliwowa , wtryski



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.