![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 08-10-2013
Skąd: Białystok
Model: transit
Silnik: 2.5td
Rocznik: 1994
Postów: 3
|
![]()
Witam
Posiadam Forda Transita 94 r 2,5td. Początkowo transit był na pompie Lucasa jednak została wymieniona na Boscha. Od samego początku samochód nie miał mocy. Wiem, że dopuszczalny jest ubytek, ale ten moim zdaniem jest zbyt duży. Na pompie lukasa samochód rozpędzał się do licznikowych 120-130 km/h na boschu jedynie około 90 km/h. Dodatkowo strasznie dymi, spalanie powyżej 10l/100, pompa cieknie, brak mocy, do wyprzedzania potrzeba pasa lotniskowego, a prędkość maksymalna w tej chwili to 80 km/h (na pusto). Moje pytanie brzmi czy ktoś zna jakiegoś specjalistę z okolic Białegostoku, Olsztyna, który mógłby się temu przyjrzeć, gdyż pewnie problem nie leży w samej pompie tylko jeszcze gdzieś indziej. Jeśli post nie nadaje się proszę usunąć i z góry przepraszam, jestem nowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,078
|
![]() Cytat:
- pompą (nastawy dawki wtrysku, przyspieszacz wtrysku, ustawienie statycznego kąta wtrysku) - wtryskiwaczami (ciśnienie otwarcia oraz czy leją), - zaworem upustowym turbiny (czy nie zatarty) Statyczny kąt ustawienia pompy i zawór upustowy możesz sam sprawdzić, nawet w warunkach ulicznych. Reszta to jednak pompiarz. Zakładam, że silnik jest sprawny (sprężanie, ustawienie zaworów, ustawienie rozrządu itd)
__________________
Zgredzik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
brak mocy , dymi , pompa paliwowa , wtryski |
|
|