![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 06-03-2008
Model: Ford C Max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 34
|
![]()
Witam
Od dzisiaj zaczelo cos mi mruczec pod maska Na zimnym silniku jest ok Zrobilem kilka km po miescie silnik sie rozgrzal i cos wyraznie mruczy Ostygl zapalilem nie slychac dziwnego dzwieku pochodzi troche i znowu mruczy dodam gazu jakby milknie schodzi na wolne obroty mruczy Rozrzad wymieniany 13 tys km temu nie bylo zadnego zlego objawu Mechanik mysli ze to jest mocno naciagniety pasek rozrzadu Co byscie podpowiedzieli po tych objawach Czy mozna wymienic sam napinacz czy ktoras rolke czy trzeba od razu caly komplet Jakas podpowiedz rada Z gory dzieki za wszelkie info!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: czesiek
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Był ford C Max- jest Zafira B
Silnik: 125 KM.1,7. cosmo
Rocznik: 23-10-2011
Postów: 676
|
![]()
Oczywiście że można wymienić sam napinacz ale jak masz zrobione na nim 13 tyś. to musiał by to być straszny szajs (chinski).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 06-03-2008
Model: Ford C Max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 34
|
![]()
No chińskie chyba nie bylo SKF albo jakas trzyliterowa nazwa
...mialo byc dobre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-11-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK IV
Silnik: 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2010
Postów: 29
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: łukasz
Zarejestrowany: 27-06-2013
Skąd: rzeszów
Model: ford c max
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 15
|
![]()
Witam! no ja u siebie wymieniałem rozrząd z pompą wody w lipcu i przejechałem na tym zestawie jakieś 5 tysi. U mnie auto przy niższych temperaturach na krótkich dystansach zaczyna w pewnym momencie rzęzić jak stara sieczkarnia. spodziewałem się kola pasowego wałka bo nie było zmieniane a tu zonk. Byłem u magika, ściągnął pasek dźwięki koło koła pasowego, a facet twierdzi, że winna pompa wody marki skf. Ponoć ten typ pomp tak ma. Także na razie nie zmieniam nic i czekam na rozwój sytuacji. Teorie o paskach też słyszalem trzeba by pewnie kupić inny i założyć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-11-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK IV
Silnik: 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2010
Postów: 29
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 06-03-2008
Model: Ford C Max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 34
|
![]()
Jutro sie okaze na 8 u mechanika
Mechanik ma teze ze moze pompa wody... Wymieniana wtedy nie byla bo byla dobra mowi ze moze ma ciezko i przez nia takie dzwieki ale samego mnie dziwi ze mruczenie sie zaczyna zawsze gdy wskazowka temperatury sie zacznie ruszac Bump: Sluchajac z zewnatrz pod maska mruczy siadajac za kierownica dzwiek jakiegos toczacego sie kola pasowego... Myslalem tez o alternatorze na chodzacym silniku poluzowalem napinacz az wszystko stanelo... A mruczenie bylo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-11-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK IV
Silnik: 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2010
Postów: 29
|
![]()
Daj znać co wyszło, ale z tego co piszesz to zapewne pompa. Dziwne, ze przy wymianie rozrządu nie wymieniłeś pompy wody, nawet jeśli jest dobra. Większość zestawów rozrządu jest z pompą.
Czekam na info |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 21-03-2010
Skąd: śląsk
Model: c-max GHIA
Silnik: 1,6tdci
Rocznik: 2005
Postów: 332
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-11-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK IV
Silnik: 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2010
Postów: 29
|
![]()
ASO zaleca tez wymiane uszczelek pod wtryskami wraz z przewodami paliwowymi.
|
![]() |
![]() |