Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-11-2013, 15:49   #31
dwyanewade
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-08-2010
Model: mondeo titanium x
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2009
Postów: 32
Domyślnie Odp: Nie odpala, miga dioda immo(bardzo szybko)

Już zlokalizowalismy problem.... Samochód nie odpalił ponieważ przez utratę prądu rozkodowal się imobilizer. Po zakodowaniu i odpaleniu okazało się ze nie ma wzbudzenia alternatora. Z tad najprawdopodobniej dziwne zachowanie obrotomierza. Wzbudzenie występuje dopiero po redukcji biegu i związanym z tym naglym skokiem obrótw.
Macie pomysł jak zlokalizować usterkę?? Podobno jest przewód, który odpowiada za wzbdzenie altka...
Mały update. Po takiej ostrej redukcji również obrotomierz zaczyna działać poprawnie.


Ostatnio edytowane przez dwyanewade ; 12-11-2013 o 15:53 Powód: ,,,,
dwyanewade jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-11-2013, 18:59   #32
dwyanewade
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-08-2010
Model: mondeo titanium x
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2009
Postów: 32
Domyślnie Odp: Nie odpala, miga dioda immo(bardzo szybko)

Dodam jeszcze, że aku ma napięcie 13,2v, Po odpaleniu nic się nie zmienia. Po włączeniu świateł szybko spada. Kontrolka ładowania gaśnie zaraz po odpaleniu. Przy mocnych przegazowaniach napięcie delikatnie rośnie. Ładowanie pojawia się dopiero po ostrej redukcji, tak jak pisałem wcześniej. Akumulator roczny, na prostowniku ładuje bez problemu.
Trzyma też napięcie jak auto stoi noc lub dwie. Pasek i rolki mają ok roku, widać też ze wewnętrzna część alternatora się kręci.

Ostatnio edytowane przez dwyanewade ; 12-11-2013 o 19:00 Powód: ,
dwyanewade jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2013, 09:04   #33
dwyanewade
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-08-2010
Model: mondeo titanium x
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2009
Postów: 32
Domyślnie Odp: Nie odpala, miga dioda immo(bardzo szybko)

Problem rozwiązany, wymieniłem alternator i po sprawie.
Ok 2 godzin pracy, po wyjęciu filtra paliwa wraz z uchwytem oraz osłony amortyzatora alternator ładnie da się wyjąć góra. Trzeba jednak zdjąć koło i nadkole żeby odkręcić dwie dolne śruby.
dwyanewade jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2014, 20:41   #34
siteman
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 03-02-2008
Skąd: GDAŃSK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 242
Domyślnie Odp: Nie odpala, miga dioda immo(bardzo szybko)

Czołem
Więc u mnie podobna historia, dioda sobie mruga, nie odpala. Podjechałem pod dom, później chciałem ruszyć i nic. Bezpieczniki ok, aku ok, ostatnio wymieniałem komplet aku+rozrusznik. Pozostaje chyba rozkodowany immobilizer, ale jak to ugryźć? Dodam, że auto bardzo rzadko ostatnio jeździło. W ostatnim roku miewało przestoje po 6 tygodni, gdy pracowałem, kiedy wracałem, także robiłem małe przebiegi.
siteman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2014, 20:48   #35
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Nie odpala, miga dioda immo(bardzo szybko)

Cytat:
Napisał siteman Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
... Pozostaje chyba rozkodowany immobilizer, ale jak to ugryźć? ...
Mam rozumieć, że nie masz drugiego, działającego kluczyka do samochodu?
Jeśli tak jest, to albo dobry "magik" od dorabiania kluczyków, który zakoduje Ci immo, lub w ostateczności serwis ASO. Inna była by sytuacja, gdybyś miał dwa sprawne klucze z immo. Wtedy zaprogramowanie kolejnych czterech immo to pikuś (muszą być dwa sprawne immo).
Może ten gościu (DOJAZD DO KLIENTA NA TERENIE TRÓJMIASTA JEST BEZPŁATNY.):
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________

668855686

Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 13-01-2014 o 20:56
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2014, 20:54   #36
siteman
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 03-02-2008
Skąd: GDAŃSK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 242
Domyślnie Odp: Nie odpala, miga dioda immo(bardzo szybko)

mam drugi kluczyk, tzw masterowy, ale on nie ma w sobie "pigułki" tylko zawieszkę z numerem, jak myślę kluczyka.
siteman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2014, 20:57   #37
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Nie odpala, miga dioda immo(bardzo szybko)

Dwie opcję pozostają, jak pisałem wyżej. "Magik" oczywiście wyjdzie dużo taniej.
__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-01-2014, 11:41   #38
siteman
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 03-02-2008
Skąd: GDAŃSK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 242
Domyślnie Odp: Nie odpala, miga dioda immo(bardzo szybko)

znowu mam chwilkę czasu, więc dalej walczę z uruchomieniem samochodu. Generalnie sprawdziłem wszystko, aku, bezpieczniki, wiązki, przekaźniki wydaje się być ok Z pilota mogę otworzyć auto, central działa bez problemów. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu w pozycję 2, dioda immo szybko mruga, po około 30 sekundach, wyłącza się , po czym następuje sekwencja mrugnięć, jedno mrugnięcie-przerwa-pięć mrugnięć i tak kilka razy. Czy to jakoś da się odszyfrować?
siteman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-01-2014, 12:02   #39
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Nie odpala, miga dioda immo(bardzo szybko)

Ewidentnie coś masz nie halo z immobiliserem. Co akurat ten kod błyskowy oznacza- nie wiem. Skoro po przekręceniu kluczyka do pozycji II dioda LED w zegarku miga/mruga, to walnięty jest transponder w nadajniku/kluczyku. Musisz podjechać do jakiegoś gościa, co zajmuje się profesjonalnym dorabianiem kluczy, stacyjek, programowaniem immobiliserów. W ostateczności pozostaje ASO (cena wysoka), innej opcji nie ma, skoro nie masz dwóch oryginalnych transponderów w kluczach od stacyjki.
__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-01-2014, 12:27   #40
Tvvardy
ford::professional
 
Avatar Tvvardy
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,772
Domyślnie Odp: Nie odpala, miga dioda immo(bardzo szybko)

W zeszłym roku miałem taką sytuację, że będąc po za domem po pewnym czasie chciałem otworzyć auto i nie mogłem. Kluczem otworzyłem normalnie ale nie chciał odpalić, nie zwracałem uwagi jak świeci dioda. Pomyślałem, że może bateria padła, sprawdziłem była dobra, a że miałem interfejs i komputer ze sobą więc sprawdziłem co go boli wyskoczył błąd komunikacji na szynie CAN. Wykasowałem go i spróbowałem zaprogramować mając tylko jeden kluczyk i o dziwo wszystko działało jak przedtem.
Tvvardy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:43.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.