![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::beginner
![]() Imię: DAREK
Zarejestrowany: 12-01-2014
Skąd: SZCZYTNO
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 31
|
![]()
mówi ze niby nie jezdził .tak czy tak bicia nie było ani zadnych dziwnych stuków , a po wymianie sprezyn porażka . jak mu o tym mówiłem to mówił ze wyciagał przegób i moze cos tak sie nie tak ułozyło i wzioł na poprawke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ford::average
![]() Imię: Leszek
Zarejestrowany: 29-10-2007
Skąd: lubelskie
Model: Mk3 - sedan
Silnik: 2,0 TDCi - 130 KM
Rocznik: 2003
Postów: 145
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::beginner
![]() Imię: DAREK
Zarejestrowany: 12-01-2014
Skąd: SZCZYTNO
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 31
|
![]()
Ja też mysle ze to ze przejechałem te 15 km z tak mała predkoscia nie miało wpływu na rozwalenie łożyska i krzyzaka
Bump: np wam jeszcze cos . pekła mi ta sprezyna pojechałem do niego mówie zeby kupił 2nowe takie jak sa teraz w aucie (moim zdaniem były obnizane ) i je założył . kupił jakies cos za 120zł sztuka załorzył wzioł 350zł z robocizna . Na drugi dzien jestem u niego i mówie bije jak przyspieszam i poprzód stoi duzo zawysoko od tyłu .Wiesz wyciągałem przgób i moze nie trfił na jakies swoje miejsce (nieznam sie jakos bardzo) Wiec mówie to odrazu wez te sprezyny oddaj ja dołoze i kupimy obnizane , powiedział zrobie tak zeby było dobrze , to zrobił bicia nie ma a sprezynewsadził jedna ta co miałem stara i druga kupił uzywke ze szrotu bez uzgodnienia zemna . Dzis pytam go ile on 300zł a co z tamtymi sprezynami . Powiedział Sprzedaż komus , bo on ich zwrócic nie może |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ford::average
![]() Imię: Leszek
Zarejestrowany: 29-10-2007
Skąd: lubelskie
Model: Mk3 - sedan
Silnik: 2,0 TDCi - 130 KM
Rocznik: 2003
Postów: 145
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::beginner
![]() Imię: DAREK
Zarejestrowany: 12-01-2014
Skąd: SZCZYTNO
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 31
|
![]()
Jestem w punkcie wyjscia i 350zł lzejszy , bo tak czy tak musze zmienic sprezyny .
gdyby to był obcy mechanik to bym go zlał i nie zapłacił , ale skoro on na to nie patrzy tylko chce kase za spaprana robote , to chyba musze sie wkur... i zrobic tak samo |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::professional
![]() Imię: Stan
Zarejestrowany: 29-12-2013
Skąd: Johannesburg/RPA
Model: Ford E-150 Conversion
Silnik: 4.6
Rocznik: 2006
Postów: 1,756
|
![]()
Witam
Mechanior wciska tobie kit.Zakładam że bicia przed wymianą nie było.A było tak.Do wyjęcia kolumny ze sprężyną musi być obniżona przednia belka.Zakładam że tego nie robił bo to dużo dodatkowej roboty.Myślę że robił to tak.Wyjmując kolumnę ze sprężyną musiał do maksimum obniżyć wahacz ze zwrotnicą,pomagając sobie nieco większym młotkiem.Poznać to po śladach na zwrotnicy.Przy tak dużym wychyleniu wahacza,dochodzi często do uszkodzenia tulei wahacza.Półoś wtedy wychodzi z tzw.kielicha i przy nieuwadze wypada jedno z łożysk, w stronę osłony lub do środka kielicha.Potem się skręca i mamy to co opisujesz.Tak było na bank.Po wymianie sprężyny, konieczna jest regulacja zbieżności osi tylnej i przedniej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-03-2007
Skąd: Rybnik
Model: Smax + V70
Silnik: 2.0 TDCI + 2.4 Volvo
Rocznik: 16+02
Postów: 845
|
![]()
też myślę że jak wyciągał macphersona to mu wyskoczyła półośka i wtedy poleciało
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::expert
![]() Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
|
![]()
Człowiek zanim pojedzie do mechanika to najlepiej zeby się dopytał i doczytał.
Następnie stał nad nim patrząc na ręce i w razie "W" mu podpowiadal Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mi wymieniał lewą półośkę i zaczął odkręcać śrube i spuszczać olej , dobrze że zobaczyłem ( wziąłby drugie tyle za robote z olejem)zdążyłem go opieprzyć i przy okazji powiedzieć jak wyjąć półośke.... Dlatego najlepiej patrzeć mechanikowi na ręce. Wiem łatwo się mówi ale na przyszłość warto zwrócić na to uwagę |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-11-2010
Skąd: Oxford, W-wa
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.2 TDCI ST 155KM
Rocznik: 2005
Postów: 300
|
![]()
Jeździłem z pękniętą sprężyną dwa dni w sumie ok 200 km nic się nie stało.
Moim zdaniem mechanik spaprał robotę.
__________________
Stan Twego auta mówi prawdę o Tobie. Wcześniej Mondeo MK3 1.8i 125KM 2001r. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::beginner
![]() Imię: DAREK
Zarejestrowany: 12-01-2014
Skąd: SZCZYTNO
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 31
|
![]()
Takem czuł . Dlatego koniec roboty u niego . i powiem mu tak jak on mi wez, sprezyny to se sprzedaż i moim zdanie i tak dobrze na tym wyjdzie .
A mnie czeka znów wymiana sprezyn .Tak to jest ze znajomymi mechanikami Płacisz dwa razy |
![]() |
![]() |