![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#51 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 17-07-2012
Model: C-max Ghia
Silnik: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) Tango Metalik, Biscuit
Rocznik: 2008
Postów: 1
|
![]()
Nie wiem ile w tym prawdy, ale znajomy mechanik opowiadał mi kiedys o jakimś gościu, który jeździł mondeo oczywiście z DPF-em. Opowiadał dalej, że jadąc z nim zauważył po pewnym czasie, że lusterko boczne poprostu mu świeci Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Okazało się, że zamontował w lusterku żaróweczkę, która w chwili załączenia się procesu wypalania zaczynała świecić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nie wiem ile w tym prawdy, a ile w tym Tolkienowskiej fikcji..... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
![]()
to działa tylko w Peugeotach
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 17-07-2012
Model: C-max Ghia
Silnik: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) Tango Metalik, Biscuit
Rocznik: 2008
Postów: 1
|
![]()
W takim razie szkoda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Brak jednej kontrolki i cały misterny plan w......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,075
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 01-02-2014 o 22:06 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
![]()
...pewnie jakiś Conti
trzeba będzie sprawdzić w najnowszych, może numer z diodą w lusterku będzie pomocny w utrzymaniu dpf przy "życiu" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ford::beginner
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 04-06-2012
Skąd: Luboń
Model: Focus MK3 1.0EB
Silnik: 1.0 EB 125KM
Rocznik: 2012
Postów: 33
|
![]()
u mnie dioda w lusterku zamontowana i działa. Dzięki niej prowadzę statystyki dopalania filtra i jeżdżąc w 80% po Poznaniu wypala się co ok 500km, ważne aby go nie gasić jak już zacznie. Co ciekawe ostatnio zatankowałem na auchan i wypalał sie po 350km, a po zatankowaniu lotos dynamic wypalił sie dopiero po rekordowych 700km. Do każdego tankowania dolewam kleen flo 953 lub ravenol lub mieszanke jednego i drugiego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,075
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ford::beginner
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 04-06-2012
Skąd: Luboń
Model: Focus MK3 1.0EB
Silnik: 1.0 EB 125KM
Rocznik: 2012
Postów: 33
|
![]()
Auto dokładnie jak w opisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,075
|
![]()
Faktycznie - nie zwróciłem na to uwagi, że po lifcie dokonali zmiany w instalacji i w FF2 także da się włączyć grzanie tylnej szyby/lusterek bez zapalania kontrolki na klawiszu grzania...
No więc w FF2 poliftowych/ C-maxach poliftowych można próbować zamontować taką diodę i zobaczyć czy zadziała...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
ford::average
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 27-05-2013
Skąd: Regensburg
Model: focus c-max
Silnik: 1.6TDCi 109KM
Rocznik: 2005
Postów: 140
|
![]()
Wtrącając się w temat.... jest jakiś sposób na dodanie takowej diody czy też innego "powiadamiacza" w C-maxie z 2005r? Jak nie można tego zrobić w sposób programowy to może jakiś domowy sposób, bo męczy mnie nasłuchiwanie wentylatora przed każdym wyłączaniem auta. Chodzi mi o jakiś prosty sposób żebym mógł monitorować ten jakże kłopotliwy proces.
Bump: Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|