![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
![]()
jezeli juz cos to zacina sie nastawnik kata wtrysku i to jest najbardziej prawdopodobne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-12-2011
Model: Focus
Silnik: TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 119
|
![]()
Gdyby zacinał się regulator kąta, to silnik albo by zupełnie inaczej pracował (głośny klekot albo wręcz bardzo cicha praca) albo by kopcił. A tu fizycznie nie ma dawki paliwa, więc mocy również brak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 12-01-2013
Model: Focus MKI
Silnik: tddi
Rocznik: 2001
Postów: 13
|
![]()
Dzięki Panowie, wreszcie jakaś konkretna podpowiedź. A jakie mogą być koszty naprawy takiego zaworu? Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-12-2011
Model: Focus
Silnik: TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 119
|
![]()
Ten główny nowy ponad 1000 zł....
Ten od kąta chyba połowe tego. Używkę ciężko dostać niestety, każdy sprzedaje z całą pompą. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-04-2010
Model: Clio III,Mondeo Mk4
Silnik: Benzyna,2.0 Tdci 140KM
Rocznik: 2006,2009
Postów: 52
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
![]()
jezeli ma 7 tys to nie powinien byc zawalony , chyba ze na zupie latasz. Co do braku mocy ciaglego to nie filtr. Jak by byl zatkany to autko by po prostu gaslo, przerywalo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-12-2011
Model: Focus
Silnik: TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 119
|
![]()
Dolej oleju do dwusuwów w proporcji 100 ml na 10 l paliwa i zobacz czy coś się zmieni jak trochę pojeździsz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ford::beginner
![]() Imię: Ariel
Zarejestrowany: 07-08-2012
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus MK1
Silnik: 1.8 tddi - 90KM
Rocznik: 2000
Postów: 49
|
![]()
Można sprawdzić regulacje luzu zaworowego na szklankach? Serwis aso forda zaleca sprawdzanie co 60tys km. Stara technologia regulacja płytkami nie hydrauliczna jak to zmodernizowano w tdci. może gubić kompresje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
![]()
ale to juz kultura pracy silnika by sie zmienila.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
brak mocy , duże spalanie tddi |
|
|