![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#51 |
ford::average
![]() Imię: RobeK
Zarejestrowany: 08-02-2010
Skąd: Dębica
Model: Focus 1,8TDCi/2004/100KM/Ghia-Sedan +FUSION 1,4TDCi 2004/68KM + Suzuki-GSX-750F/1993/106KM
Silnik: 1,8 TDCi/1,4TDCi/750ccmPB98
Rocznik: 2004/2004/1993
Postów: 178
|
![]()
"Im261" - THX za info !
Mój Fusion , jak się okazało, ma instal. elektr, pod halogeny, ale nie do końca = brak połączeń "na kabelkach" za to wiązka jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ws.: przełącznika = zamówiłem już ten z "wyjściem" na hologeny i tylko czeka mnie dłubanie w instalacji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - masakra jak tam "trza się nakombinoewać" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ps.: relację foto zamieszczę po .. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Gdzie SIŁA i RACJA się spierają, tam SIŁA MA RACJĘ !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Fusioneer
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 07-12-2009
Skąd: FZ
Model: Fusion Trend Gold-X
Silnik: DuraTec 1.4 (FXJA)
Rocznik: 2009
Postów: 686
|
![]() Cytat:
PS: Relacja zostanie umieszczona w odpowiednim dziale.
__________________
Signature coming soon... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ford::average
![]() Imię: RobeK
Zarejestrowany: 08-02-2010
Skąd: Dębica
Model: Focus 1,8TDCi/2004/100KM/Ghia-Sedan +FUSION 1,4TDCi 2004/68KM + Suzuki-GSX-750F/1993/106KM
Silnik: 1,8 TDCi/1,4TDCi/750ccmPB98
Rocznik: 2004/2004/1993
Postów: 178
|
![]()
I, oczywiście, nie obejdzie się bez ZONKa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. :
- włącznik MAM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - ale, który to jest "pin nr7" ??? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (Nr części to: 2S6T 13A024 CA) U mnie mam 2 rzędy pinów w gnieździe włącznika, ale na żadnym nie ma oznaczenia "7" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , tylko: (patrząc wg zgodności znaków na kostce, czyli nie "do góry nogami"; mam takie oznaczenia "pin-ów") - w dolnym szeregu (kolejno: 2 wąskie + 2 szerokie +___+ 2 wąskie + 1 szeroki + 1 wąski) = 58d + 31 + 30 + P +___+ 58l./R + (brak oznaczenia) + 0 (zero) + 58 - w górnym szeregu (kolejno: 4 wąskie +___+ 4 szeroki) = G + 83a + 83b + 52 +___+ "?" (brak opisu) + 56 + Xr + 15 Czy ów "pin nr7" to siódmy z kolei w dolnym szeregu, licząc od lewej strony ??? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. --------------------------------- AKTUALIZACJA: M A M !!!!!! Dzięki "pawel182" i miernika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (cholera, kto szuka ten nie błądzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) Wg opisu Pawła: - z bezp. "F50" kabelek na włącznik na "pin nr7" = "pin Xr" !!! - z włącznika kabelek z "pin nr3" = "pin 83b" na halogeny i kontrolkę Teraz tylko - do roboty ....
__________________
Gdzie SIŁA i RACJA się spierają, tam SIŁA MA RACJĘ !!! Ostatnio edytowane przez Klocek7 ; 10-02-2014 o 11:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ford::average
![]() Imię: RobeK
Zarejestrowany: 08-02-2010
Skąd: Dębica
Model: Focus 1,8TDCi/2004/100KM/Ghia-Sedan +FUSION 1,4TDCi 2004/68KM + Suzuki-GSX-750F/1993/106KM
Silnik: 1,8 TDCi/1,4TDCi/750ccmPB98
Rocznik: 2004/2004/1993
Postów: 178
|
![]()
Pisałem o FOTO-Relacji, może jednak nie od razu wszystko na raz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kontynuując wątek "pin-ów" - oto włącznik z opcją na halogeny, kostka i wspomniane rozwiązanie problemu (jw. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i kostka: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (ów 7-my i 3-ci pin to te w górnym szeregu od lewej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jeśli myślicie o "dakładaniu" halo... to uzbrójcie się w cierpliwość, bo: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. mało macie miejsca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale część instalacji już była: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i widok jak poprzednio, od dołu ale już bez zaślepki: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. C.D.N. ...... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ps.: sorki za "biel" na zdjęciach ale drogowcy soli nie żałowali ... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Gdzie SIŁA i RACJA się spierają, tam SIŁA MA RACJĘ !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ford::average
![]() Imię: RobeK
Zarejestrowany: 08-02-2010
Skąd: Dębica
Model: Focus 1,8TDCi/2004/100KM/Ghia-Sedan +FUSION 1,4TDCi 2004/68KM + Suzuki-GSX-750F/1993/106KM
Silnik: 1,8 TDCi/1,4TDCi/750ccmPB98
Rocznik: 2004/2004/1993
Postów: 178
|
![]()
I mam do Was jedno pytanie:
- halogeny to 2 x 55W; jakim "cudem" są zasilane z tak małego "pin nr 3" = "pin 83b" z włącznika świateł ??? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Bo potem idzie kabelek za kostkę pod nogami pasażera a potem na gniazdo na podłużnicy i na halogeny => gdzie przekaźnik ???Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Przecież to-to .... trafi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A u Was działa po przeróbkach bez kłopotów???
__________________
Gdzie SIŁA i RACJA się spierają, tam SIŁA MA RACJĘ !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ford::average
![]() Imię: RobeK
Zarejestrowany: 08-02-2010
Skąd: Dębica
Model: Focus 1,8TDCi/2004/100KM/Ghia-Sedan +FUSION 1,4TDCi 2004/68KM + Suzuki-GSX-750F/1993/106KM
Silnik: 1,8 TDCi/1,4TDCi/750ccmPB98
Rocznik: 2004/2004/1993
Postów: 178
|
![]()
Umiejscowienie kostki z brakującym przewodem do => wiązki halogenów na podłużnicy:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I sama kostka: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to ta zielona a kabelek niebiesko/zielony "obecny" to ten wygięty; Wy musicie dołożyć na 2-giej części kostki w puste oczko, kabelek z "pin 83b" = "pin nr3" włącznika świateł. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wybaczcie jakość fotek ale padła bateria w aparacie i było bez flesza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ps.: nie wiem jak Wy ale ja zakładam "dodatkowy" przekaźnik za ostatnią kostką (za tą zieloną), pod maską silnika = za duże prądy będą płynąć przez przekaźnik i tak malutki pin. Przekaźnik otrzyma więc z zielonej kostki wysterowanie a załączenie będzie bezp. z akuma przez bezp. liniowy o takim samym zabezpieczeniu natężenia mocy jak w bezp. "F50" czyli 20A (albo nawet mniej bo 15A Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )
__________________
Gdzie SIŁA i RACJA się spierają, tam SIŁA MA RACJĘ !!! Ostatnio edytowane przez Klocek7 ; 11-02-2014 o 18:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ford::average
![]() Imię: RobeK
Zarejestrowany: 08-02-2010
Skąd: Dębica
Model: Focus 1,8TDCi/2004/100KM/Ghia-Sedan +FUSION 1,4TDCi 2004/68KM + Suzuki-GSX-750F/1993/106KM
Silnik: 1,8 TDCi/1,4TDCi/750ccmPB98
Rocznik: 2004/2004/1993
Postów: 178
|
![]()
Kontynuując mój wątek o braku przekaźnika na halogeny, sprawa wygląda tak:
- ze skrzynki bezp. z bezp."F50" prąd idzie bezpośrednio na włącznik świateł, potem , połączony bezpośrednio kabelkiem z kostką zieloną pod osłoną słupka przedniego drzwi, w nogach pasażera, łączy na wyjście na wiązkę na podłużnicy => do halogenów - *** NIGDZIE PO DRODZE NIE MA PRZEKAŹNIKA *** Sam montowałem instalację (zgodnie, z resztą, z Waszymi instrikcjami!) i osobiście sprawdziłem ostatnią linię: od zielonej kostki na gniazdo na podłużnicy, metodą "na miernik" i "na żarówkę" - efekt: jest ciągłe połączenie na TYM odcinku, i, oczywiście, po odpięciu innych dróg ewentualnego obiegu prądu. Konkluzja: H-11 na halogenie = 55Wat; 2 x halogen = 110Wat przy 12V = +/- 10A I to wszystko na takim maciupeńkim pinie ("pin nr 83b" we włączniku świateł, o polu przekroju ok. 0,5mm2 !!! - że nie wspomnę o samym przełączniku !!! ) Wniosek: KONIECZNOŚĆ ZASTOSOWANIA PRZEKAŹNIKA MOCY PRZY WYJŚCIU NA HALOGENY w celu ochrony włącznika świateł i uniknięcia ew.przepaleń w instal. elektr. ! Zakupiłem: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i łącząc pod maską - biorąc podpięcie od akuma a wysterowanie z "zielonek kostki" (czyli z ..... => patrz połaczenia) wprowadziłem "modyfikację" Taaaak, wiem, mogłem to uczynić "jak Pan Bóg Przykazał" na Fordowskich częściach i w skrzynce głównej bezp. ale tak było "mniej zachodu" i TANIEJ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A propos: w cenie niecałych 30 zeta zmontowałem "przy okazji" kabel halogenów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. : Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. na razie bez wtyku głównego, ale to kwestia jednej wizyty na szrocie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Gdzie SIŁA i RACJA się spierają, tam SIŁA MA RACJĘ !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ford::average
![]() Imię: RobeK
Zarejestrowany: 08-02-2010
Skąd: Dębica
Model: Focus 1,8TDCi/2004/100KM/Ghia-Sedan +FUSION 1,4TDCi 2004/68KM + Suzuki-GSX-750F/1993/106KM
Silnik: 1,8 TDCi/1,4TDCi/750ccmPB98
Rocznik: 2004/2004/1993
Postów: 178
|
![]()
Udręczę Was o te halogeny, ale ... nie ma dymu bez ognia :/
A mianowicie: - czy u Was przy włączonych światłach do jazdy dziennej (czyli tzw. krótkich) , i przy załączonych halogenach następuje automatyczne wyłączenie halogenów po przełączeniu na światła drogowe (tzw. długie) ??? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Uwaga: pytanie do tych, co "przerabiali" instalację / dokładali halogeny wg opisu w tym temacie !
__________________
Gdzie SIŁA i RACJA się spierają, tam SIŁA MA RACJĘ !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
ford::expert
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 29-08-2008
Skąd: Nowy Sącz
Model: Fiesta mk4 i pół/Fusion FL/ Focus mk3.0/ Fiesta mk7
Silnik: 1.3/1.4 Duratec/ 1.6 TDCI/ 1,25
Rocznik: 2000/2006/2011/2010
Postów: 2,600
|
![]() Cytat:
__________________
S P R Z E D A M ![]() Wyprzedaż garażowa, posiadam trochę części do różnych modeli Forda: https://forum.fordclubpolska.org/sho...38#post3446638 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ford::average
![]() Imię: RobeK
Zarejestrowany: 08-02-2010
Skąd: Dębica
Model: Focus 1,8TDCi/2004/100KM/Ghia-Sedan +FUSION 1,4TDCi 2004/68KM + Suzuki-GSX-750F/1993/106KM
Silnik: 1,8 TDCi/1,4TDCi/750ccmPB98
Rocznik: 2004/2004/1993
Postów: 178
|
![]()
I tu "kuba" siedzimy w ... "kaczym kuprze" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bo, wg przepisów, halogeny powinny gasnąć z chwilą włączenia świateł drogowych, czyli tzw. długich Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mamy BŁAD w schemie podłączeń Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (następny, nie licząc przekaźnika, bo z "pin nr 83b = pin nr 3" ma być wyjście na kontrolkę halogenów - to ta po lewej zegara przędkościomierza, na dole od wskazówki ) A halogeny powinny być podłączone pod światła mijania = krótkie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Który to "pin" na włączniku świateł ??? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Gdzie SIŁA i RACJA się spierają, tam SIŁA MA RACJĘ !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
fusion , halogeny , montaż , przeciwmgielne |
|
|