![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#321 |
ford::average
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 18-10-2012
Skąd: Wałbrzych
Model: C-max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 109
|
![]()
cytat:
I pytanie następne. Czy muszę aktualizować zegary aby móc ustawić datę wyższą niż 2013? wystarczy jak w zegarach ustawisz 31-12-2013 23:59 to ci przeskoczy dalej o 4 lata do przodu możliwość ustawienia roku ja tak miałem i też męczyłem się z tym 3 tygodnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,523
|
![]()
Radek27 o tym nie pomyślałem. Ja dziekuję :/ Sprawdzę później. W życiu bym się nie spodziewał że to tak trzeba rozwiązać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przy okazji, ktoś mógłby odpowiedzieć na pozostałe pytania? Nie ukrywam, że mój brak cierpliwości się odzywa i gryzie od wewnątrz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez edmun ; 03-03-2014 o 12:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
ford::amateur
![]() Imię: Seba
Zarejestrowany: 10-02-2014
Model: Ford Focus Kombi
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 3
|
![]()
przy próbie aktywacji tempomatu w zakładce PCM/configuration zaznaczyłem "integrated speed control" i przy próbie zapisania do PCM wywala mi taki komunikat : there is non-empty VID block found in the PCM. To write a newVID-block module reprogramming must be performed first"
mój PCM type to SID206 Czy ma ktoś jakiś pomysł co mogę jeszcze zdziałać aby aktywacja tempomatu zakończyła się sukcesem |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,257
|
![]()
A czy cokolwiek czytałeś jak aktywuje sie tempomat w ff2?
Sam opisywalem PS. Jedź do tedi_k to Ci to zrobi jak należy
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,523
|
![]()
Radek27. niestety nie pomoglo. ustawilem na 31 grudnia 2013, 23:59. odczekalem minutę i nie udało mi się uzyskac roku 2014. obstawiam ze nikt nie przewidział ze w Anglii będzie to auto jeździć dłużej niż 6 lat od produkcji ;-) podejrzewam ze nowszy soft zegarów załatwi sprawę ale nikt niestety mi nie podpowiedział który powinienem wybrać :-) coś podejrzewam ze będę uderzał na angielskie forum. tak trochę zwawiej się komunikacja odbywa. przy okazji muszę poinformowac adminow tego forum ze kodowanie maili nie dziala przy powiadamianiu. pełno krzaczkow mam w mailach kiedy nie powinno miec to miejsca (codziennie dostaje po 12 maili po polsku i żaden się nie krzaczy oprócz z tego forum).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,699
|
![]()
Wersja soft ostatnia. Masz zegary z małym wyświetlaczem, więc możesz sobie wybrać 512.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,257
|
![]() Cytat:
2. a tak w ogóle to po co Ci właściwie ustawiony rok??? wg mnie wystarczy poprawna godzina, bo to wyświetla się na zegarach
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
ford::average
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 18-10-2012
Skąd: Wałbrzych
Model: C-max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 109
|
![]()
witam muszę troszkę sprostować u mnie to zadziałało pewnie dlatego że nie mam podłączonego fabrycznego radia a u ciebie podejrzewam, że tak jak kolega radzi z pozycji radia albo odłączasz radio i wtedy robisz tak jak ja ale nie wiem jak z kodem do radia czy posiadasz ? i czy masz kodowane ? myślę też że nie musisz go odłączać może wystarczy wyciągnąć odpowiedni bezpiecznik, w zasadzie mnie ta data do niczego się nie przydaje ale też mnie to denerwowało że nie mogłem ustawić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,523
|
![]()
mayak data wyswietla się na tylko na radiu ale z racji pedantycznosci którą posiadam to doprowadza mnie to do szewskiej pasji. zmiana z poziomu radia..... Panowie! jestem ponownie zaskoczony ale jest chyba troche za późno żebym czlapal na parking aby to sprawdzić. odezwę się jutro czy to dało radę.
tedi_k rozumiem ze jest to 512AK bez zadnych dopiskow (full/temp)? Ehh. gdyby nie oglądanie z żoną masterchefa to już bym googlowal co i jak. obstawiam ze nie ma problemu z "ktorego" ROMU idziesz do nowszego? tak pytam bo pamietam jak wkrecilem się we flashowaniu samsungow i780 (coś jak "pierwsze smartphony", jeszcze na windows mobile 6.1) i żeby przejść na custom 6.5 to trzeba było przeskoczyc z 6.1 na wersję hybrid która była swojego rodzaju podstawa do 6.5. stąd tylko pytanie czy wiadome są problemy tej natury. sorry za zawracanie tak głowy ale mózg trochę pęka od natłoku informacji w krótkim czasie. dopiero co dzisiaj miałem wojnę z mechanikiem któremu musiałem zostawić kolejne pieniądze a problemu nie naprawił |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,699
|
![]()
Bez dopisków. ROM wyjściowy nie ma znaczenia.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|