|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-03-2014, 19:33 | #1 |
ford::advanced
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 15-07-2010
Model: Fiesta
Silnik: Tdci
Rocznik: 2011
Postów: 293
|
Wymiana filtra paliwa - silnik nie zapala
Witam,
Wymieniłem filtr paliwa - niestety wlałem mało diesla - bo przelałem tylko to co było w starym, raczej za malo. Samochód zakręcił 2 razy- odpalił i od razu zgasł. Trzeci raz już nie pozwolił odpalić i wyskoczyło awaria silnika - tylko serwis, pokazało sie również na zegarach Lampka ostrzegawcza zespołu napędowego. Pojechałem po więcej ropy i uzupełniłem filtr. Szybko poszedłem po komputer i skasowałem błąd - samochód pozwolił dalej kręcić oraz znikło kolo zębate - ale nawet nie próbuje zapalić. Zapewne komputer zablokował samochód lub sie zapowietrzył. Prosze o rady.. jeszcze ten wykrzyknik to byl blad P0087 - zbyt niskie cisnienie paliwa Ostatnio edytowane przez lukaszs ; 31-03-2014 o 20:15 |
31-03-2014, 19:36 | #2 |
ford::amateur
Imię: Krzyś
Zarejestrowany: 07-02-2014
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
Odp: Wymiana filtra paliwa - silnik nie zapala
Odpowiedz prosta. Zalałeś starym brudnym paliwkiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
01-04-2014, 10:20 | #3 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
|
Odp: Wymiana filtra paliwa - silnik nie zapala
zapowietrzony układ paliwowy
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW |
03-04-2014, 17:11 | #4 |
ford::advanced
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 15-07-2010
Model: Fiesta
Silnik: Tdci
Rocznik: 2011
Postów: 293
|
Odp: Wymiana filtra paliwa - silnik nie zapala
dzieki stasiek - twoja odpowiedz była trafna
Kupiłem na allegro pompkę - pod pompowałem paliwo i zagadał za drugim razem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pozdr! |
04-08-2017, 15:39 | #5 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-06-2004
Skąd: Kotlina Klodzka
Model: MK3
Silnik: TDCI 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 887
|
Odp: Wymiana filtra paliwa - silnik nie zapala
Tu dopisze swoja przygode z wymiana filtra paliwa w MK7 TDCI 1,4 moze sie komus przyda.
Odkrecenie filtra i rozlaczenie przewodow paliwowych tak samo jak w poprzednim modelu fiesty istnieja instrukcje w necie latwo znalesc. Problem zaczal sie kiedy doszlo do pozycji odlaczenie kostki elektrycznej tej pod spodem filtra. Walczylem ok 15min rece poobdzieralem bez skutku. Nawed gdyby mi sie udalo rozlaczyc to przewidywalem problem z podlaczeniem nowego filtra. Strasznie krotka wiazka. Dlatego aby uniknac klopotow postanowilem rozmontowac podszybie. Czas okolo 15min a dostep do filtra pozwalajacy na w miare swobodne wymontowanie i zamontowanie a co najwazniejsze rozlaczenie i podlaczenie wiazki. Polecam ta operacje dla nie cerpliwych lub o duzych dloniach. Przy okazji mozna usunac zgromadzony syf (liscie, igly itd) z pod podszyba! Bylo tego sporo! Filtr zalalem do pelna i zamontowalem. Silnik zagral pare sekund i zgasl. Poniewaz przewidywalem problem z zapowietrzeniem zakupilem wczesniej pompke ( gruszke) ktora w tym przypadku byl niezbedna. Podlaczylem do wyjscia filtra i heja pompowanko. Przepompowalem okolo 1 litra odlaczylem pompke i podaczylem przewod paliwowy. Silnik zagral z lekkim falszowaniem na poczatku. Wnioski: 1. przed wymiana lepiej zdemonowac podszybie ( uwaga! konieczne odkrecenie reflektorow-mozna tylko odchylic aby byl dostep do sruby mocujacej podszybie) 2. Bez pompki nie polecam przystepowania do wymiany filtra! Bo na 99% bedzie komunikat AWARIA SILNIKA.........
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=Xz_ig3xJqow -mondeo MK3 http://www.youtube.com/watch?v=rSZFpTWwzaw -focus MK1 Ostatnio edytowane przez marek11 ; 04-08-2017 o 15:42 |