|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-04-2014, 15:57 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 20-02-2014
Model: escort
Silnik: 1.6 zetec
Rocznik: 1995
Postów: 2
|
Szarpie na biegu, dusi się
Witam,
mam taki problem ze swoim fordem mk7 1.6 ZETEC + lpg, otóż "czasami" nie wiem od czego to zależy coś mu się pierdzieli i zaczyna podszarpywac, jakby sie mial udusic na biegu, gdy włącze luz takiego problemu nie ma i obroty są normalne. Aby to przeszło muszę go ponownie uruchomić i wtedy jak ręką odjął ale i zaraz problem może się pojawić albo i nie.. sam nie wiem od czego to zależy i na benzynie i na gazie, na cieplym czy na zimnym problem występuje. Krokowy czyściłem ( nie wiem czy to wgle od tego) dalej to samo..czego może być to przyczyna? |
12-04-2014, 16:44 | #2 |
ford::beginner
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 14-03-2014
Skąd: Bytom
Model: Escort MK4
Silnik: mocny i szybki :)
Rocznik: 1989
Postów: 49
|
Odp: Szarpie na biegu, dusi się
sprawdz swiece i kable Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mialem kiedys cos podobnego u siebie, okazalo sie ze jedna swieca byla walnieta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
17-04-2014, 16:29 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 20-02-2014
Model: escort
Silnik: 1.6 zetec
Rocznik: 1995
Postów: 2
|
Odp: Szarpie na biegu, dusi się
kable raczej ok - nigdzie nie strzelają iskry. nowe świece oraz cewka - problem pozostał..w zimie jakby mniej się to nasilało, w czym może tkwić problem
|
19-04-2014, 13:47 | #4 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 25-01-2013
Skąd: Biskupice/Poznań
Model: Ford Escort
Silnik: 1.4
Rocznik: 1998
Postów: 34
|
Odp: Szarpie na biegu, dusi się
iskry nie muszą szczelać, a przebicia mogą występować. to samo było u mnie. wymieniłem (z oryginalnych) na leadera za 60zł (silnik 1.4) i przeszło. Chociaż nie powiem, nadal CZASEM (przeważnie przy załadowanym aucie i znacznym obciążeniu) potrafi się zaksztusić, no ale to tylko biedne 75 KM w LPG.
|