Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-05-2014, 17:08   #81
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: 2.0 dohc stuki w silniku możliwe przyczyny ?

Pedro, tylko kupno samego słupka, i przekładka osprzętu, naprawa starego bez sensu.
Chyba że masz za dużo kasy, i sentyment do tego pojazdu.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2014, 17:19   #82
jedi6667
ford::advanced
 
Avatar jedi6667
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 02-04-2013
Skąd: Żyrardów
Model: Galaxy mk1 GHIA
Silnik: 2,3 + gaz
Rocznik: 2000
Postów: 230
Domyślnie Odp: 2.0 dohc stuki w silniku możliwe przyczyny ?

Też to radziłem, słupki nie są aż tak drogie, kupić z gwarancją rozruchową, zrobić mu pomiary ciśnień, jeśli będzie lipny to oddać, taniej wyjdzie jak kupić wszystkie potrzebne graty plus robocizna.
jedi6667 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2014, 17:50   #83
pedro6
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 13-03-2014
Model: galaxy mk1
Silnik: 2.0 dohc
Rocznik: 96
Postów: 38
Domyślnie Odp: 2.0 dohc stuki w silniku możliwe przyczyny ?

potrzebne mi tloki, kupic nowa uszczelke pod glowice, miske, zimering na wal od pokrywy pompy i to wszystko. robocizna mnie nie koszuje nic bo robie wszystko sam.
pedro6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2014, 18:08   #84
jedi6667
ford::advanced
 
Avatar jedi6667
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 02-04-2013
Skąd: Żyrardów
Model: Galaxy mk1 GHIA
Silnik: 2,3 + gaz
Rocznik: 2000
Postów: 230
Domyślnie Odp: 2.0 dohc stuki w silniku możliwe przyczyny ?

No to tylko zostaje trzymać kciuki za powodzenie, ja osobiście nie wierzę w takie "remonty" zwłaszcza silnika ale to tylko moje zdanie.
jedi6667 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2014, 18:25   #85
pedro6
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 13-03-2014
Model: galaxy mk1
Silnik: 2.0 dohc
Rocznik: 96
Postów: 38
Domyślnie Odp: 2.0 dohc stuki w silniku możliwe przyczyny ?

znowu ja z wlasnego doswiadczenia wiem ze lepiej jest naprawic stare niz drugie stare kupic w niewiadomym stanie... a zadko kiedy znajdzie sie sprzedajacyu silnik ze mozna go przy kupnie odpalic jeszcze zamontowany w budzie... zazwyczaj sprzedawane silniki leza na paletach dlugie miesiace albo lata...

Bump: przede wszystkim gdy wiem juz co mojemu silnikowi dolegalo.
pedro6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2014, 18:34   #86
jedi6667
ford::advanced
 
Avatar jedi6667
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 02-04-2013
Skąd: Żyrardów
Model: Galaxy mk1 GHIA
Silnik: 2,3 + gaz
Rocznik: 2000
Postów: 230
Domyślnie Odp: 2.0 dohc stuki w silniku możliwe przyczyny ?

Z ciekawości przeryłem alledrogo i nie ma używanych tłoków do 2.0, są nowe w cenie 370zł za sztukę, koszt spory. Może gdzieś trafisz sypnięty silnik ze zdrowymi tłokami.
jedi6667 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2014, 19:52   #87
pedro6
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 13-03-2014
Model: galaxy mk1
Silnik: 2.0 dohc
Rocznik: 96
Postów: 38
Domyślnie Odp: 2.0 dohc stuki w silniku możliwe przyczyny ?

znalazlem faceta ktory ma ale tylko dwa tloki ktore mu zostaly ... (30zl za szt.) zapewnia ze sa w dobrym stanie i nie posiadaja luzow... posiada je z silnika(dawcy)
pedro6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2014, 20:58   #88
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: 2.0 dohc stuki w silniku możliwe przyczyny ?

Pedro, mam wrażenie że nie wiesz co piszesz, że nigdy nie robiłeś remontu silnika, bo myślę że nie masz pojęcia jak zużywa sie tłok w cylindrze silnika, że w innym silniku inaczej się zużywał a w twoim silniku bez szlifu i tłoki z innego silnika, taka zbieranina, tolerancja luzów między gładzią cylindra mierzy sie w setnych milimetra, a u ciebie będzie w milimetrach. No gdybyś kupił komplet nowych tłoków z pierścieniami i sworzniami, to jeszcze można ryzykować, ale to co ty myślisz zrobić, to tragedia.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2014, 21:48   #89
pedro6
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 13-03-2014
Model: galaxy mk1
Silnik: 2.0 dohc
Rocznik: 96
Postów: 38
Domyślnie Odp: 2.0 dohc stuki w silniku możliwe przyczyny ?

zapewniam cie ze wszystko bedzie zrobione... gdy tylko dostane czesci i wszystko poskladam wrzuce film i bedziesz mial porownanie jak chodzil przed zrobieniem a jak po... film z praca silnika i stukaniem tlokow jest wczesniej wrzucony w tym temacie.
pedro6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2014, 21:59   #90
jedi6667
ford::advanced
 
Avatar jedi6667
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 02-04-2013
Skąd: Żyrardów
Model: Galaxy mk1 GHIA
Silnik: 2,3 + gaz
Rocznik: 2000
Postów: 230
Domyślnie Odp: 2.0 dohc stuki w silniku możliwe przyczyny ?

Cytat:
Napisał salom Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pedro, mam wrażenie że nie wiesz co piszesz, że nigdy nie robiłeś remontu silnika, bo myślę że nie masz pojęcia jak zużywa sie tłok w cylindrze silnika, że w innym silniku inaczej się zużywał a w twoim silniku bez szlifu i tłoki z innego silnika, taka zbieranina, tolerancja luzów między gładzią cylindra mierzy sie w setnych milimetra, a u ciebie będzie w milimetrach. No gdybyś kupił komplet nowych tłoków z pierścieniami i sworzniami, to jeszcze można ryzykować, ale to co ty myślisz zrobić, to tragedia.
Cały czas koledze daję do wiadomości że to nie będzie grało, szkoda tylko kasy i czasu. Owszem że lepiej naprawić stare i wiedzieć co się ma ale naprawić nowymi częściami a nie wyciągniętymi z innego silnika które też już mają swój przebieg, tłok i pierścienie układają się indywidualnie do cylindra a cylinder do nich, to są części ruchome które trą o siebie, odpalić może i odpali silnik ale ile będzie brał oleju to masakra. Jeśli już zabierać się za taki remont to konkretnie, zrobić szlif cylindrów, wału korbowego, wymienić panewki głowne i korbowodowe, nowe tłoki z pierścieniami i sforzniami, dotrzeć zawory w głowicy jak już jest zdjęta, wymienić uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy też by się przydało. To jest remont ale kosztuje a takie lepienie to reanimacja człowieka który nie żył ponad minutę, może uda mu się przywrócić życie ale funkcjonować już nie będzie jak powinien.

Co do tłoków to na alledrogo do twojego silnika to były te z wgłębieniami na zawory czyli v8, być może pomylili się ze zdjęciami ale tłumaczyło by to że na trzech pozostałych masz ślady wgnieceń od zaworów, sprawdź czy są szczelne bo mogą być krzywe.

Ostatnio edytowane przez jedi6667 ; 07-05-2014 o 22:24
jedi6667 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
pompa oleju , zawór nadmiarowy , zawór przelewowy , zawór zwrotny



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.