![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 04-01-2014
Skąd: Poznań
Model: Focus
Silnik: 2.0 tdci 136km
Rocznik: 2007
Postów: 18
|
![]()
U mnie żadnych bledow komp nie pokazuje ale takie czyszczenie wtryskow lepsze na początek niz ich wymiana..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ford::average
![]() Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 10-06-2008
Skąd: szczecin
Model: KUGA
Silnik: 2.0 TDCi 150
Rocznik: 2016
Postów: 66
|
![]()
w moim przypadku pojawił się błąd złego spalania komora 4 . Był to twardy błąd. Po zamianie wtryskiwaczy został skasowany. Komputer nie pokazywał żadnych błędów i przelewy były w porządku tylko o poranku chwile dymił jasno (zapach niespalonej ropy) nierówna praca przez chwilę. Po wyczyszczeniu końcówek wszystkie objawy ustąpiły dodatkowo poprawiła się moc nie spodziewałem się takiej poprawy. Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 04-06-2012
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus
Silnik: 2.0 tdci 136KM
Rocznik: 2005
Postów: 28
|
![]()
Wtryski były podmieniane z innego auta w którym wszystko było ok. Także odpada. Mechanik nawet głowice zdjął żeby upewnic sie co do tego korbowodu. Mówi ze silnik czysciutki, wszystkie doloty czyste, tłoki niewypalone, komory spalania tez ok. Ale teraz najlepsze, zaslepiłem egr i przestał kopcic !!! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Także wina lezy w czyms co ma zwiazek z egr-em, poniewaz jego tez mechanik podmieniał i bylo tak samo. w sumie teraz to mi obojetne bo jak wiadomo zaślepiony egr w niczym nie przeszkadza. Jeżdzę juz tydzien i jest ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 04-01-2014
Skąd: Poznań
Model: Focus
Silnik: 2.0 tdci 136km
Rocznik: 2007
Postów: 18
|
![]()
Jakby takie czyszczenie pomogło bez kosztów w tysiącach byłoby superGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ... Ale sam takiej operacji nie zrobię. Oddam auto do jakiejś firmy co czyści wtryski. A jak nie pomoże spróbuje zaślepić Egr.
Kolego Pablo a u Ciebie przed zaślepieniem Egr czy też tak było ze po rozgrzaniu auta po 3 minutach chodził już dobrze? Ostatnio mierzyłem stoperem przyspieszenie i elastyczność-9,2 s.do setki i 5,7 60-100.Czyli dokładnie tyle ile jest w testach i katalogu. Tu jak gdyby wszystko ok.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 04-06-2012
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus
Silnik: 2.0 tdci 136KM
Rocznik: 2005
Postów: 28
|
![]()
Dokładnie, jak tylko lekko się rozgrzał to wszystkie objawy o których tu piszemy ustawały. Jeżdzę na zaślepionym egr-rze i narazie jest w miarę ok, już mi się nie chcę dalej szukać przyczyn. Mogę śmiało powiedzieć że auto chodzi dobrze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ford::advanced
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 15-07-2010
Model: Fiesta
Silnik: Tdci
Rocznik: 2011
Postów: 293
|
![]()
w 1.6 tdci tez mialem rure egr zapchana ze ledwo palec przelazil - wyczyszczenie pomoglo i rano juz obroty nie falowaly
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 22-10-2009
Skąd: Tarnobrzeg/Krakow
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 28
|
![]()
Pablo 2233.
Powiedz mi jak twoje auto spisuje sie po zaślepieniu EGR? Jakies bledy, problemy? Widze ze minelo co najmniej 5 miesiecy, jakie wrazenia? Zaslepiales go calkowicie czy zaslepka z otworami? W ktorym miejscy go zaslepiales? (po zaworze egr a przed rura idącą do kolektora dolotowego czy miedzy chłodnica spalin a egr'em) Dodam ze mam podobne objawy jak u was i zastanawiam sie nad zaslepieniem egr'a. Juz raz go czyscilem i bylo super ale znowu po 15000 km powrot do drgawek, dymienie na jasno-niebieski kolor jak zimny silnik. Po 3-5 minutach spokoj i wszystko w normie. Pozdrawiam
__________________
Falder Ostatnio edytowane przez falder ; 07-11-2014 o 10:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ford::beginner
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Leszno
Model: ford focus
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 11
|
![]()
Witam ,właśnie znalazłem wasze rozmowy na temat szarpania i dymienia ja mam niestety ten sam problem od dłuższego czasu , mechanik zaczął od wymiany świec ,potem wyczyścił egr i nic nadal to samo teraz stwierdził ze to wtryski i ze będzie trzeba je dać do regeneracji lub wymienić ( mam nadzieje ze nie wszystkie).Zrobiło się chłodniej i jest coraz gorzej ,myślałem o zaslepieniu egr ,Czy można kupic jakąś gotową zaslepke ?
Jestem z okolic Leszna w Wielkopolsce czy macie może sprawdzone miejsce gdzie można by wyczyscic wtryski lub je zregenerować Z góry dziekuje i pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ford::amateur
![]() Imię: tomasz
Zarejestrowany: 15-10-2014
Skąd: białystok
Model: mondeo
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2006
Postów: 9
|
![]()
zaślepki sa na alegro
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ford::average
![]() Imię: adam
Zarejestrowany: 16-09-2014
Skąd: jaworzno
Model: focus mk2
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2006
Postów: 137
|
![]()
Wyciąg wtyczkę z egr. jak zaślepka to taka przed egr a nie za tylko dużo roboty i dojście kiepskie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
dymi , focus |
|
|