![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-11-2011
Skąd: Żywiec
Model: Mondeo
Silnik: 1.8+LPG II
Rocznik: 1999
Postów: 30
|
![]()
Witam
Nadszedł czas wymiany starej już niedziałającej instalacji (10 letniej) na nową. Znalazłem instalacje KME NEVO+reduktor TOMASETTO ALASKA+pojedyncze wtryskiwacze BARRACUDA wraz z dyszami kompletne układy do 4 cylindrów za 785,00 zł brutto. Z tego co wyszukałem na necie to opinie ma dobre Tu podaje stronę gdzie będę to kupował [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Moje pytanie do instalatorów gazu jest ile mniej więcej kosztuje wymiana instalacji gazowej (przód) ? czy KMS NEVO nadaje się do mojego forda mondeo mk2. I czy jest warto zakładać system lubryfikacji do mojego auta przebieg 270 tys z czego większość na gazie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zablokowany
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 06-10-2011
Skąd: Puszczykowo
Model: Fiesta
Silnik: 1300i
Rocznik: 1995
Postów: 254
|
![]()
Alex84:Co przestało Ci działać w IIgiej generacji? Reduktor? Można zregenerować; silniczek krokowy? Nie jest drogi; Sterownik gazu? Skoro 10 lat jeździłeś na II generacji i było dobrze, to zakładając sekwencję, możesz dopiero napytać sobie biedy trafiając na "zdolnego" montera. Chyba, że montaż i strojenie sam ogarniesz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-11-2011
Skąd: Żywiec
Model: Mondeo
Silnik: 1.8+LPG II
Rocznik: 1999
Postów: 30
|
![]()
Gaz się nie włącza naciskam na przełączanie na gaz i nic a nic nie startuje. Za dobrze na II generacji auto mi nie chodziło wystrzały(Rok temu wystrzał rozwalił mi rezonator powietrza i mam uszkodzoną klapkę anty-wybuchową fi 70 albo 60 ) mulenie itd...To mam jeszcze do wymiany w moim aucie silnik krokowy, sonda lambda, rozrząd+pompa wody, uszczelka miski olejowej, sprężyny tył,bębny hamulcowe,szczęki, łożyska w kołach przednich i ostatnio doszedł fotel kierowcy i tu powstaje pytanie czy jeszcze warto dokładać do auta. Silnik na benzynie chodzi całkiem dobrze pali mi ok 7-8 litrów na 100 km . Wymieniłem rok temu sprzęgło komplet,progi oraz zrobiłem konserwacji podwozia kable i świece. Na rdze znalazłem środek przetwarzający rdze RC 900 CONVERUST EPOXY Rost-off Primer-DINITROL który stosuje więc ze rdzą mogę powalczyć. I oto mój cały problem z moim mondziakiem sprzedać się nie opłaca może zgarnął bym ze 3000 tys zł. Za te pieniądze auta lepszego nie kupie.
Ostatnio edytowane przez Alex84 ; 03-06-2014 o 20:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Postów: n/a
|
![]()
Ja za wymianę przodu tydzien temu płaciłem 1600 zł(części + montaż).Instalacja sekwencyjna stag 4eco.
|
![]() |