![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-11-2013
Model: C Max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 55
|
![]()
Witam.Coraz bardziej ,,poci''się element obok wtrysku 1 na deklu zaworów.Skąd olej się może sączyć i co to jest za część? Załączam fotke. Dzięki za pomoc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Stan
Zarejestrowany: 29-12-2013
Skąd: Johannesburg/RPA
Model: Ford E-150 Conversion
Silnik: 4.6
Rocznik: 2006
Postów: 1,756
|
![]()
Witam
Pod tą pokrywą o której piszesz,jest łańcuch rozrządu.Ta część jest integralną częścią kolektora ssącego.Pod nią są uszczelki. pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-11-2013
Model: C Max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 55
|
![]()
Czyli wymiana uszczelki.Jak nazwać ją? Uszczelka dekla rozrządu ? Rozumie że ściągać trzeba będzie też kolektor czy tam też wymiana uszczelek czy mogą zostać stare? A tak gdyby nie ten plastikowy łącznik to kolektora nie trzeba by było zdejmować
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Stan
Zarejestrowany: 29-12-2013
Skąd: Johannesburg/RPA
Model: Ford E-150 Conversion
Silnik: 4.6
Rocznik: 2006
Postów: 1,756
|
![]()
Witam
Musisz ściągnąć całość.Jest osiem gum.krążków i jedna duża uszczelka.Tylko nowe.Nie połam kolektora ssącego, przy jego demontażu.Czasami ciężko schodzi.Dokładnie oczyść, przed jego zamontowaniem i posmaruj te krążki. pozdrawiam |
![]() |
![]() |