![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#121 | |
ford::advanced
![]() Imię: Seba
Zarejestrowany: 05-05-2012
Skąd: Grójec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km -GHIA Peugeot 308 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 229
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 FL Titanium S, B-Max Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM, 1.0 Ecoboost 100KM
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 1,666
|
![]() Cytat:
__________________
Moje Mondeo: Ford Mondeo MK4 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S Panther Black 2012 Full Spec Ostatnio edytowane przez metmusic ; 27-01-2014 o 14:43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
ford::advanced
![]() Imię: Seba
Zarejestrowany: 05-05-2012
Skąd: Grójec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km -GHIA Peugeot 308 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 229
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 FL Titanium S, B-Max Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM, 1.0 Ecoboost 100KM
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 1,666
|
![]()
Auto odebrałem, masy poczyszczone - bez zmian Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wskazania licznika:
1. Silnik wyłączony: 12,4 V 2. Silnik włączony, 750 obr, wszystko off: 14,5 V 3. Silnik włączony, 750 obr, wszystko on: 11,5 V (bywa mniej) i zaczyna się minimalne falowanie obrotów silnika 4. Silnik włączony, 3000 obr, wszystko on: czasem dojdzie do 13,8 V lecz zazwyczaj 12,2 5. Silnik włączony, w trakcie jazdy, włączone tylko światła mijania i nawiew: 13,8 V Oto filmik: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Wszystko on = Klima, nawiew max, szyba przód + tył, światła mijania + drogowe Sporadycznie mruga podświetlenie licznika i wyświetlacza temperatury wewnętrznej. Jak w linku z poprzedniego posta: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Do tego błąd dtc 9318... niskie napięcie - chociaż kontrolka ładowania nie zapala się Alternator wymieniony z dieslowskiego na benzynowy (także używany)... nie mam już siły z tym Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dałbym sobie spokój gdyby nie to irytujące mruganie i falujące obroty przy dużym obciążeniu prądowym.
__________________
Moje Mondeo: Ford Mondeo MK4 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S Panther Black 2012 Full Spec Ostatnio edytowane przez metmusic ; 27-01-2014 o 20:52 |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]() Cytat:
__________________
![]() 668855686 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 FL Titanium S, B-Max Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM, 1.0 Ecoboost 100KM
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 1,666
|
![]()
Mam stary alternator na wierzchu - czy mogę domową metodą (miernik) sprawdzić go? Przynajmniej regulator...
__________________
Moje Mondeo: Ford Mondeo MK4 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S Panther Black 2012 Full Spec |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
ford::advanced
![]() Imię: Seba
Zarejestrowany: 05-05-2012
Skąd: Grójec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km -GHIA Peugeot 308 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 229
|
![]()
Najlepiej będzie podjechać do warsztatu napraw alternatorów sprawdzą na miejscu. w domu go nie sprawdzisz.
Taki mamy klimat SORRY Ostatnio edytowane przez Murani ; 27-01-2014 o 20:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 FL Titanium S, B-Max Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM, 1.0 Ecoboost 100KM
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 1,666
|
![]() Cytat:
Zapewne kupiłem altek lepszy niż miałem (bo zniknęło falowanie) ale nie doskonały. Ponowne wymontowanie, sprawdzenie, szczotki, zakup regulatora, zmiana regulatora, zamontowanie znowu pochłonie z 300 zł jak nie lepiej, a może się okazać, że jednak nie tu leży problem. Z ciekawości tylko sprawdzę stary altek - jeśli okaże się, że nie jest taki zły jak myślałem to może podejmę się dalszego śledztwa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tak czy inaczej - wszystkim bardzo dziękuję - sporo się nauczyłem dzięki Waszej wiedzy.
__________________
Moje Mondeo: Ford Mondeo MK4 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S Panther Black 2012 Full Spec Ostatnio edytowane przez metmusic ; 28-01-2014 o 10:36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-08-2010
Model: FOCUS
Silnik: 1,8tdci
Rocznik: 2002
Postów: 7
|
![]()
Witam...
Czy ktoś rozwiązał ten problem ja mam Focusa i napięcie przy włączonym aucie mam13,8-13,9wg wskazań licznika a na aku to samo gdy wlacze cala elektryka czyli ogrzanie szyby przedniej i tylnej Klima radio światla prąd spada do wartości 12,5 i po chwili zapala się bateria ładowania wyłącza się grzanie przedniej szyby |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
ford::average
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 11-04-2008
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo Kombi TREND
Silnik: 2.0 Tdci 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 133
|
![]()
Witam,
Panowie i Panie mam problem rozszczelnił mi się filtr paliwa w moim dieselku, usterka naprawiona ale nie w tym rzecz, ropa zalała mi alternator, skończyło się to na braku ładowania i rozładowaniu aku. Umyłem alternator odtłuszczaczem przedmuchałem sprężonym powietrzem i ładzia tylko na wolnych obrotach ładowanie 12,6v na pełnym obciążeniu na wolnych 11.6v przy 3tyś obr. 13,4v co mogło mi paść, czy regulator napięcia czy może trzeba rozebrać aternator i go umyć konkretnie z ropki, czekam na sugestie może ktoś już kiedyś zalał atek dizelkiem. Pozdrawiam Jewro |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|