Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-01-2014, 14:28   #121
Murani
ford::advanced
 
Avatar Murani
 
Imię: Seba
Zarejestrowany: 05-05-2012
Skąd: Grójec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km -GHIA Peugeot 308 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 229
Domyślnie Odp: Za niskie/za wysokie napięcie ładowania akumulatrora w TDCi?

Cytat:
Napisał metmusic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja na postoju Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tu filmik co mi się dzieje z oświetleniem wewnątrz na biegu jałowym:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] (750 obr, grzanie szyb włączone)
A tu co się dzieje z oświetleniem jak na postoju dodaje gazu:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] (w ok 8 i 11 sek dodałem gazu, później odjąłem)

Żadnych kontrolek ładowania, żadnych problemów z niedoładowaniem aku
Tak możne być że nie masz problemów z ładowaniem, ale wahania a raczej skoki napięcia wskazują na regulator , wykluczając mase, to łatwo sprawdzić potrzebny ci drugi gość do operowania gazem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , na mierniku pokaże skoki przy ładowaniu akumulatora , jest to poważny kłopot może rozwalić moduł kompa.

Murani jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-01-2014, 14:37   #122
metmusic
ford::professional
 
Avatar metmusic
 
Zarejestrowany: 17-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 FL Titanium S, B-Max Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM, 1.0 Ecoboost 100KM
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 1,666
Domyślnie Odp: Za niskie/za wysokie napięcie ładowania akumulatrora w TDCi?

Cytat:
Napisał Murani Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
potrzebny ci drugi gość do operowania gazem
Jak dodaję gazu (zwiększam obroty) przy obciążeniu grzaniem szyb i światłami mijania to napięcie podnosi się do 13,8 - 14 (wg wstazań testu licznika). Podczas jazdy nic nie mruga i napięcie też podnosi się. Tylko na biegu jałowym na postoju te cyrki i to też nie zawsze. Nawet jak sam komputer podnosi z 750 na 900 to jest ok. Tylko 750 obr jest problematyczne.

Ostatnio edytowane przez metmusic ; 27-01-2014 o 14:43
metmusic jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-01-2014, 14:49   #123
Murani
ford::advanced
 
Avatar Murani
 
Imię: Seba
Zarejestrowany: 05-05-2012
Skąd: Grójec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km -GHIA Peugeot 308 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 229
Domyślnie Odp: Za niskie/za wysokie napięcie ładowania akumulatrora w TDCi?

Cytat:
Napisał metmusic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak dodaję gazu (zwiększam obroty) przy obciążeniu grzaniem szyb i światłami mijania to napięcie podnosi się do 13,8 - 14 (wg wstazań testu licznika). Podczas jazdy nic nie mruga i napięcie też podnosi się. Tylko na biegu jałowym na postoju te cyrki.
To tak wygląda jak by "po drodze" uciekał prąd, zużyte szczotki na alternatorze dają podobny efekt, ale jak już wiemy ładowania by nie było , szkoda pchać kasę w regulator to gdzieś 50-70zł i demontaż/montaż alternatora ze 100, chyba że samemu . Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zobaczę na zagranicznych możne coś piszą.
Murani jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-01-2014, 17:37   #124
metmusic
ford::professional
 
Avatar metmusic
 
Zarejestrowany: 17-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 FL Titanium S, B-Max Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM, 1.0 Ecoboost 100KM
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 1,666
Domyślnie Odp: Za niskie/za wysokie napięcie ładowania akumulatrora w TDCi?

Auto odebrałem, masy poczyszczone - bez zmian Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wskazania licznika:

1. Silnik wyłączony: 12,4 V
2. Silnik włączony, 750 obr, wszystko off: 14,5 V
3. Silnik włączony, 750 obr, wszystko on: 11,5 V (bywa mniej) i zaczyna się minimalne falowanie obrotów silnika
4. Silnik włączony, 3000 obr, wszystko on: czasem dojdzie do 13,8 V lecz zazwyczaj 12,2
5. Silnik włączony, w trakcie jazdy, włączone tylko światła mijania i nawiew: 13,8 V

Oto filmik: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Wszystko on = Klima, nawiew max, szyba przód + tył, światła mijania + drogowe

Sporadycznie mruga podświetlenie licznika i wyświetlacza temperatury wewnętrznej. Jak w linku z poprzedniego posta: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Do tego błąd dtc 9318... niskie napięcie - chociaż kontrolka ładowania nie zapala się

Alternator wymieniony z dieslowskiego na benzynowy (także używany)... nie mam już siły z tym Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dałbym sobie spokój gdyby nie to irytujące mruganie i falujące obroty przy dużym obciążeniu prądowym.

Ostatnio edytowane przez metmusic ; 27-01-2014 o 20:52
metmusic jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-01-2014, 17:44   #125
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Za niskie/za wysokie napięcie ładowania akumulatrora w TDCi?

Cytat:
Napisał metmusic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
... Dałbym sobie spokój gdyby nie to irytujące mruganie i falujące obroty przy dużym obciążeniu prądowym.
No to pewnie pozostaje jedynie kupno nowego regulatora napięcia, bo pewnie nic innego nie pozostaje. No chyba, że w ostateczności PCM szaleje i tak steruje pracą altka, w co szczerze wątpię.
__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-01-2014, 18:12   #126
metmusic
ford::professional
 
Avatar metmusic
 
Zarejestrowany: 17-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 FL Titanium S, B-Max Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM, 1.0 Ecoboost 100KM
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 1,666
Domyślnie Odp: Za niskie/za wysokie napięcie ładowania akumulatrora w TDCi?

Mam stary alternator na wierzchu - czy mogę domową metodą (miernik) sprawdzić go? Przynajmniej regulator...
metmusic jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-01-2014, 19:02   #127
Murani
ford::advanced
 
Avatar Murani
 
Imię: Seba
Zarejestrowany: 05-05-2012
Skąd: Grójec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km -GHIA Peugeot 308 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 229
Domyślnie Odp: Za niskie/za wysokie napięcie ładowania akumulatrora w TDCi?

Najlepiej będzie podjechać do warsztatu napraw alternatorów sprawdzą na miejscu. w domu go nie sprawdzisz.


Taki mamy klimat SORRY

Ostatnio edytowane przez Murani ; 27-01-2014 o 20:07
Murani jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-01-2014, 09:04   #128
metmusic
ford::professional
 
Avatar metmusic
 
Zarejestrowany: 17-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 FL Titanium S, B-Max Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM, 1.0 Ecoboost 100KM
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 1,666
Domyślnie Odp: Za niskie/za wysokie napięcie ładowania akumulatrora w TDCi?

Cytat:
Napisał Mariusz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No to pewnie pozostaje jedynie kupno nowego regulatora napięcia
Na razie chyba w ogóle odpuszczę dalsze działania z tym bo cel już prawie osiągnąłem - nie falują mi obroty co było najpoważniejszym problemem (te drobne prawie pomijalne falowania przy max obciążeniu to raczej skrajny przypadek), do tego pozbyłem się wibracji napinacza stosując altka z rolką z benzyny, a z od czasu do czasu mrugającym oświetleniem wewnątrz chyba mogę żyć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wczoraj poczytałem różne wątki o takim zachowaniu i przyczyn może być nadal trochę za dużo (te same o których tu mówiliśmy - regulator, diody, szczotki, aku, nadal jakieś masy - każdemu coś z tego pomogło), do tego spory koszt, a zysk zbyt mały.

Zapewne kupiłem altek lepszy niż miałem (bo zniknęło falowanie) ale nie doskonały. Ponowne wymontowanie, sprawdzenie, szczotki, zakup regulatora, zmiana regulatora, zamontowanie znowu pochłonie z 300 zł jak nie lepiej, a może się okazać, że jednak nie tu leży problem. Z ciekawości tylko sprawdzę stary altek - jeśli okaże się, że nie jest taki zły jak myślałem to może podejmę się dalszego śledztwa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tak czy inaczej - wszystkim bardzo dziękuję - sporo się nauczyłem dzięki Waszej wiedzy.

Ostatnio edytowane przez metmusic ; 28-01-2014 o 10:36
metmusic jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-05-2014, 09:27   #129
redsky
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 13-08-2010
Model: FOCUS
Silnik: 1,8tdci
Rocznik: 2002
Postów: 7
Domyślnie Odp: Za niskie/za wysokie napięcie ładowania akumulatrora w TDCi?

Witam...
Czy ktoś rozwiązał ten problem ja mam Focusa i napięcie przy włączonym aucie mam13,8-13,9wg wskazań licznika a na aku to samo gdy wlacze cala elektryka czyli ogrzanie szyby przedniej i tylnej Klima radio światla prąd spada do wartości 12,5 i po chwili zapala się bateria ładowania wyłącza się grzanie przedniej szyby
redsky jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-08-2014, 12:51   #130
jewro
ford::average
 
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 11-04-2008
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo Kombi TREND
Silnik: 2.0 Tdci 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 133
Talking Odp: Za niskie/za wysokie napięcie ładowania akumulatrora w TDCi?

Witam,
Panowie i Panie mam problem rozszczelnił mi się filtr paliwa w moim dieselku, usterka naprawiona ale nie w tym rzecz, ropa zalała mi alternator, skończyło się to na braku ładowania i rozładowaniu aku. Umyłem alternator odtłuszczaczem przedmuchałem sprężonym powietrzem i ładzia tylko na wolnych obrotach ładowanie 12,6v na pełnym obciążeniu na wolnych 11.6v przy 3tyś obr. 13,4v co mogło mi paść, czy regulator napięcia czy może trzeba rozebrać aternator i go umyć konkretnie z ropki, czekam na sugestie może ktoś już kiedyś zalał atek dizelkiem.
Pozdrawiam
Jewro
jewro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:16.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.