![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#211 |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 07-08-2014
Model: Focus
Silnik: ecoboost 1.6
Rocznik: 2011
Postów: 18
|
![]()
zajmuje się ktoś zmianę softa z 150 na 180 chodzi mi o oryginalny ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
jest do zrobienia, ale różnica jest niewielka, moment obr. rośnie nieznacznie
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 07-08-2014
Model: Focus
Silnik: ecoboost 1.6
Rocznik: 2011
Postów: 18
|
![]()
a jaka jest różnica w cenie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
spora, ale pogadaj z użytkownikami, warta swojej ceny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
|
![]() Cytat:
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-05-2011
Model: Focus
Silnik: 1.6 EB
Rocznik: 2011
Postów: 73
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,684
|
![]()
Czasem to nie jest takie proste, bo mają koledzy w ASO komunikat z Forda (biuletyn TSB), że MUSZĄ aktualizować z powodów BleBleBle... Wtedy nasze z mayakkiem przełączenie mocy jest na to "BleBleBle" odpore, choć oczywiście jest z kolei do zauważenia, że powinien być silnik 150PS a jest 180PS i skąd on się wziął, bo nie miał prawa się wziąć... Ale jest "fabryczny", to może fabryka się pomyliła itp. itd.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
|
![]()
aktualizują jeśli IDS pokaże że jest co aktualizować, a przecież wystarczy wgrać najnowszy soft na 180 dla danej serii PCMa
a po drugie można tak zrobić, że sterownik "przedstawia się" nie jako sterownik -AB (=150) z softem -BA (=180), tylko jako sterownik -BA (=180) z softem -BA (=180) - w takiej sytuacji jesli FordMotorCompany wyda nowy soft dla 180 (nazwijmy go -BB), to IDS ochoczo poinformuje, że do sterownika -BA jest aktualizacja softu z -BA na -BB Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,684
|
![]()
Marcin - zamieszałeś... (tzn. mówisz OK, tylko pewnie mało kto Cię rozumie...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
Chodzi o to, że jak trzeba to tak jesteśmy w stanie zamieszać, że cały sztab "inżynierów" Forda nie będzie wiedział o co chodzi i jak to się stało... A silnik i tak będzie po aktualizacji miał 180PS.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 07-08-2014
Model: Focus
Silnik: ecoboost 1.6
Rocznik: 2011
Postów: 18
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez scorpion26 ; 26-08-2014 o 23:45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
1.6 ecoboost , ecoboost , focus , mk3 |
|
|