![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#291 |
ford::professional
![]() Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
![]()
zombie - czyli robiąc chipa muszę według twojej teorii napier***ć ile wlezie? Niby dlaczego? W życiu mnie nie widziałeś za kierownicą i nie masz pojęcia jak jeżdżę. Więc sobie daruj głupie teksty.
tedi_k - Największą aletą auta po czipie w porównaniu do 182KM nie jest te dodatkowe 20-25KM, tylko o 60Nm więcej, które nie są ciekawe przy 1/4 mili, tylko wszędzie pomiędzy 60 i 200km/h na 3 i 4 biegu. 182KM to najlepsza opcja dla każdego, kto ma auto na gwarancji. Cała reszta czipuje, bo dopiero wtedy ten silnik pokazuje na co go stać. A to o spalaniu które spada, to można sobie w bajki włożyć. 182KM wersja pali więcej niż 150KM a 200+ wersja tym bardziej. Ostatnio edytowane przez Atlis ; 13-10-2014 o 16:34 |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]() Cytat:
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-04-2013
Skąd: Wrocław
Model: Focus III kombi
Silnik: 1.6 ecoboost 150 @ 182
Rocznik: 2013
Postów: 242
|
![]()
ZTCW 182 to taka sobie opcja dla osób z gwarancją, bo to od razu widać przy przeglądzie (wersja softu się nie zgadza) a żeby znaleźć chiptuning, trzeba poszukać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
...dokładnie...i to na pewno nie narzędziami ASO Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
ford::professional
![]() Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
![]()
Dlaczego? Bo kupujesz wersję słabszą, wgrywasz seryjny soft, który jest pod każdym względem bezpieczny i jeszcze robisz to za ułamek dopłaty do droższej wersji a nawet strojenia.
Jeżeli komuś czipsowanie na gwarancji nie przeszkadza, to tylko zachęcam. Bo to pod dynamiki jest to najlepsza opcja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-05-2014
Skąd: gdańsk
Model: focus mk3
Silnik: 1.6 EB 150
Rocznik: 2014
Postów: 29
|
![]()
Mi się zbliża termin porodu 50 brakujących KM. Najchętniej podjechałbym do heco, bo widzę że wam robota ładnie wychodzi, ale to już jest taka wycieczka, że mi gogle mapy proponują samolot Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W okolicy, w Gdyni mam v-techa - na stronie mają w ofercie 1.6 eb z dobrze wyglądającym wykresem. Jakieś opinie na ich temat się tu przewinęły? Warto jechać czy nadkładać drogi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]()
Jeżeli dawka paliwa jest zwiększona w każdym zakresie obrotów to musi palić więcej. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja od 6 lat jeżdżę na chipie ,najpierw w 1,8 tdci , teraz w 2,0 tdci i zawsze mnie dziwiło że co poniektórzy osiągają spalanie , które ja nawet przy super hiper jeździe eco nigdy nie osiągnąłem. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
![]() Cytat:
Co do spalania to turbo żyje turbo pije, tym bardziej takie podkręcone Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez zombie6 ; 13-10-2014 o 18:28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-05-2014
Skąd: gdańsk
Model: focus mk3
Silnik: 1.6 EB 150
Rocznik: 2014
Postów: 29
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
ford::beginner
![]() Imię: Pazdzik
Zarejestrowany: 04-07-2013
Skąd: Wrocław
Model: Focus
Silnik: 1.6 ECOBOOST
Rocznik: 2012
Postów: 22
|
![]()
Panowie,
Robienie chip-a do ecodriving mija się z celem. Zgadzam się z kolegą Atlisem, że podniesienie mocy zwiększa spalanie i nie tylko ze względu na większe możliwości... Na dylematy z "ilością podniesionej mocy" odpowiadam zdecydowanie: 354Nm z dołu i dynamika III i IV-ki nijak się ma do seryjnego softu. Auto w przedziale 100-180 ma odejście porównywalnego do tego z zakresu 0-100 i już. Niestety potrafi "wypić"... Ostatnio nie dojechałem z W-wy do Poznania na baku, musiałem tankować 60 km przed... |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
1.6 ecoboost , ecoboost , focus , mk3 |
|
|