![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#4171 |
Junior Moderator
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 16-03-2013
Skąd: Nowy Sącz
Model: Ford Mondeo Ghia
Silnik: 2,0 TDDI 115 Kucy
Rocznik: 2001
Postów: 716
|
![]()
Ile tak w ogóle wytrzymuje fabryczne dwumas i sprzegło przy podniesieniu momentu? Mam TDDi i jak zobaczyłem ile wyszło z chipa to mi szczęka opadła.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4172 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
400Nm nie powinno byc problemem.
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
![]() |
![]() |
![]() |
#4173 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 03-06-2014
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Focus III Hatchback
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2012
Postów: 407
|
![]()
Czy to 400Nm tyczy się też automatu? Konkretnie chodzi mi o Durashift. Czy lepiej nie przekraczać 380?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4174 |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
![]()
nie dubluj pytań w różnych działach.
Poczytaj w tym samym temacie od strony 415 (aż 3 strony wcześniej). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4175 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
MK4 2.0tdci 115KM przedlift na siemensie
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. MK4 2.0tdci 115KM polift na delphi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Bump: ...i 1.6eb 160KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#4176 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 26-04-2014
Skąd: Kamień Pomorski / Pyrzyce
Model: Mondeo
Silnik: 3.0 ST220
Rocznik: 2002
Postów: 14
|
![]()
nie pokonałem wszystkich stron ale ST220 02' ktoś podrasował?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4177 |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]()
Sam chip do ST220 nie ma sensu, natomiast jeśli przy okazji powalczysz z dolotem, zmienisz przepustnicę na większą i poprawisz wydech to po strojeniu masz szansę na przyrosty rzędu 15-25KM i 20-30Nm - oczywiście finalnie, po uwzględnieniu wszystkich modów.
Oczywiście można jeszcze pokusić się o typowy tuning mechaniczny, czyli obróbke głowicy, poprawienie kolektora dolotowego, wymianę kolektora wydechowego (chociaż akurat ten z ST220 jest wbrew pozorom całkiem niezły) Ja miałem dużą przepustnicę, sportową wkładkę filtra powietrza i leciutko poprawiony wydech (wywalone środkowe) i po strojeniu łacznie przybyło mi 13KM i 20Nm i naprawdę było to odczuwalne, bo przyrost momentu zaczynał się już od samego dołu. Zapraszam na [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - znajdziesz tam sporo info o modach ST220, w tym bardzo kompleksowy projekt 3,0 V6, który na razie tylko po modach mechanicznych dał 240KM, a oczekiwania co do wyniku po strojeniu są na okolice 250-260KM.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
![]() |
![]() |
![]() |
#4178 | |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]() Cytat:
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4179 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 03-06-2014
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Focus III Hatchback
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2012
Postów: 407
|
![]()
Z tymi 380 jak będzie zachowywać się automat? Na ile odczuwalne będzie lepsze przyspieszenie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4180 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
znacznie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
chip , chiptuning , hamownia , tuning |
|
|