Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-10-2014, 20:51   #131
lukas_ko
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał baner Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Półka nad głową i składane oparcie jest już od dawna we fiatach, nie pamiętam jak w renówce. Wiec w fordzie w nowym modelu jest już to co od dawna ma konkurencja... Co do foteli... One dalej są bardzo wąskie tylko kubełek trochę głębszy... Siądę sobie ale jakoś tego nie widzę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Faktycznie proste burty fajna sprawa jednak podłoga dalej bardzo wysoko. Na pewno paka dzięki temu jest wygodniejsza choć dalej mała...
Półka nad głową jest u konkurencji ale chyba tylko Ford daje wbudowane w górną półkę dwie kieszenie DIN np pod montaż dodatkowego osprzętu np CB radia bo z tym jest zawsze problem gdzie je zamontować aby nie wyglądało dość tandetnie.
Dodatkowo półka w Citroenie i Peugeot jest tak nisko że wsiadając do auta trącałem ją głową przez co było to bardzo irytujące a mam tylko 174 cm wzrostu to co mają powiedzieć wyższe osoby.
A co do podłogi to pewnie widziałeś Transita z napędem na tył ponieważ wówczas jest dużo wyższa podłoga ze względu na tylni most a gdy masz na przód napęd podłoga jest dużo niższa.

Ogólnie jestem użytkownikiem jeszcze starszych modeli Transita i bezdyskusyjne musze powiedzieć że nowy model to rewolucja w porównaniu do starego z bardzo dużym naciskiem na komfort.

Dodam jeszcze że wewnątrz kabiny nie ma nawet kawałka karoserii która byłaby odkryta ponieważ absolutnie wszystko jest obite materiałami (ściana grodziowa cala) słupki pasów bezpieczeństwa są też całe obite co powoduje że Nowy transit jest niesamowicie cichy.


Ostatnio edytowane przez lukas_ko ; 26-10-2014 o 20:58
lukas_ko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-10-2014, 17:01   #132
krakow_kult
ford::average
 
Zarejestrowany: 09-11-2007
Skąd: Kraków
Model: Transit
Silnik: 2.0TDDi 63KW (85T280)
Rocznik: 2005
Postów: 95
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał kuliś Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Postawiłem jednak na na większą pojemność silnika- padło na Jumpera 3.0 ,choć miało być znów Ducato.Duży silnik w busie gwarantuje z reguły dłuższą żywotność jednostki ,niż wysilone 2.2 czy 2.3 .
Sama prawda....
krakow_kult jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-11-2014, 12:00   #133
feniu
ford::advanced
 
Avatar feniu
 
Zarejestrowany: 14-01-2008
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0
Rocznik: 2016
Postów: 411
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał eMWuGSM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cytat:
Napisał feniu
Custom ma R134a

Nie nasz.
Nawet wlepa jest z RYF'em. Żeby było śmieszniej, to sprężarkę i zawory z RYF'a da się przerobić pod stary czynnik.
Mój tak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg DSC_0671_zps1720db1c.jpg (89.9 KB, 62 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez feniu ; 02-11-2014 o 12:02
feniu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-11-2014, 15:51   #134
mattgroup
ford::amateur
 
Imię: matt
Zarejestrowany: 10-09-2014
Skąd: Krk
Model: Custom
Silnik: 2.2
Rocznik: 2014
Postów: 7
Domyślnie Re: Czy ktoś już posiada nowy model ???

też mam r134
mattgroup jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-11-2014, 19:32   #135
Lukasz2525
ford::expert
 
Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Czyli generalnie nowy Transit na + czy - ?

Jeździłem w tym tygodniu furgonem 125 koni , niby trochę mało , ale i tak jeździ lepiej od Iveco 3.0 150km - nie ma porównania . Generalnie w Iveco tragedia , beznadziejne wnętrze , najtańsze plastiki , niewygodna kierowca , nieczytelne zegary , w nowym samochodzie odpadła dźwignia do otwierania maski... itp itd .

W maju jeździłem też Mercedesem , wiadomo , jeździ się świetnie , wygodny i w ogóle , ale kosztuje , zwłaszcza z wyposażeniem .

A Transit ? Długie podwozie 155 km z oponami 235 , z prawie maksymalnym wyposażeniem , bak 100 l , hak , przetwornica 230v , elektrycznie składane lusterka , podgrzewana przednia szyba , kolorowa nawigacja , halogeny przeciwmgielne , dwa akumulatory , monitorowanie ciśnienia w oponach , tempomat , skórzana kierownica , klimatyzacja , rozruch w -29 stopniach , i cośtam cośtam , facet już nie mógł niczego więcej zaznaczyć - do zapłacenia 113 tysięcy bez zabudowy . Dobre 50-60 tysięcy mniej od Mercedesa i Iveco .

A wnętrze ? Rewelacja , czułem się jak u siebie w domu . Miękki fotel , miękkie zawieszenie , nie tłucze się po kostce brukowej . Rewelacyjna kierownica , niemalże sportowa , świetna skóra , grubsza tam gdzie trzyma się dłonie , świetnie się nią manewruje . Rewelacyjne radio , intuicyjne sterowanie . No i to podświetlenie , bardzo czytelny biały + turkusowe wskazówki , turkusowe przełączniki i przyciski . Brak zaślepek na desce rozdzielczej . Świetny kluczyk .

W Iveco kierownica wygląda jak w octavii mojego kuzyna , która ma przejechane ponad 400 tysięcy i kierownica prawie nie istnieje w tym samochodzie , a kluczyk wygląda jak jajko .

Ford sprawia niesamowite wrażenie .

Są też pewnie minusy . Elektryczny fotel tylko w furgonie ( dlaczego ?! ) , asystent pasa ruchu i inne system z dużym wyświetlaczem między zegarami też tylko w furgonie ( dlaczego ?! pewnie czujniki w nadwoziu ) , brak automatycznej klimy ( dlaczego ?! strzał w stopę numer trzy ) , ale pan powiedział , że zamieni nam panel na automatyczny za dodatkowe 1900 zł , automatycznie opuszczana do końca tylko szyba kierowcy ( dlaczego ?! ) .

Ale generalnie jeździ się niesamowicie , jak nadmuchanym Focusem . Dla mnie bardzo na plus , poważnie zastanawiam się nad tym samochodem . Z resztą patrząc na cenę konkurencja ginie . Tylko te 155 km . Mało . Ciekawe co będzie się działo na oponach 235 . W marcu zrobiłem 4 tysiące km Transitem 2011' w największym furgonie , po autostradzie te 140 km leciało 166 km/h według licznika ( według nawigacji 155 km/h ) . Chciałbym żeby i ten tyle jeździł na szybkim moście , zwłaszcza że będziemy mieć kontener , i to dosyć wysoki .

A co wy myślicie o nowym modelu ? Przejrzałem pierwsze 8 stron tematu do tej pory .
Lukasz2525 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-11-2014, 21:17   #136
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Ten silnik nie jest do długiego ganiania po autostradzie z takimi szybkościami.
Można jechać 120-130 (z ładunkiem) plus zapas pod butem. I tyle.
__________________
Zgredzik
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-11-2014, 21:35   #137
Lukasz2525
ford::expert
 
Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Tyle to bez problemu jezdzi moj obecny Sprinter 2.2 cdi 129 km na podwojnych kolach , bez spojlera z wysokim kontenerem i z 5 biegowa skrzynia . Generalnie same opory powietrza , toczenia i podobne . A po plaskim leci do 130 , czasami zdarzy sie rozbujac do 140 , a przy najlepszych mozliwych warunkach , z wiatrem , z gorki itd , dochodzi do 150 i mam wtedy 4 tysiace obrotow czyli odciecie i dalej nie pojdzie . Takze ciezko mi jest uwierzyc , ze na pojedynczych kolach , z dobra zabudowa , 6 biegowa skrzynia i 155 km nie bede mogl latac 150-160 po autostradzie . Zwlaszcza ze wiem ze 125 km w furgonie idzie do 170 km/h .
Lukasz2525 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-11-2014, 21:49   #138
AKIM
ford::advanced
 
Avatar AKIM
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 05-05-2011
Skąd: Mielec
Model: Transit, Seat Alhambra
Silnik: 2.5 D, 1.9TDI
Rocznik: 1999, 1999
Postów: 385
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Opór powietrza rośnie prawie do kwadratu wraz z prędkością. Jedna sprawa to moc i możliwość pokonania tego oporu druga to czy liczysz na chwilową jazdę z taką max. prędkością (obrotami silnika)np.wyprzedzanie, pokonywanie wzniesień, czy zamierzasz tak traktować auto ciągle bo tego żaden silnik czy sprintera czy forda nie wytrzyma. Urwiesz korby albo wypalisz dziury w tłokach.
AKIM jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-11-2014, 22:13   #139
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał Lukasz2525 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Takze ciezko mi jest uwierzyc , ze na pojedynczych kolach , z dobra zabudowa , 6 biegowa skrzynia i 155 km nie bede mogl latac 150-160 po autostradzie .
Owszem, będziesz mógł. Pytanie jest tylko... jak długo.

Kiedyś na naszym Forum udzielał się kolega erbi, który eksploatował kilka Transitów 2,0 tdci (i Sprinterów) na trasie do Monachium. Wszyscy wieszali psy na tych modelach z układem Delphi, tymczasem jego Transity robiły przebiegi do... 1 mln km.
Ale miały założony elektroniczny kaganiec, chyba do 120 km/godz.

Druga kwestia to zużycie paliwa. Mój 2,0 tdci pali przy spokojnej jeździe szosowej (do 120 km/godz) 7 -7,5 l. Ale kiedy raz grzałem na maksa autostradą bo byłem spóźniony na ważną uroczystość rodzinną (ślub), to spalił prawie 15 litrów.

Z takimi osiągami to mógłbyś ganiać z silnikiem tdci 3,2/5cyl, 200 KM - niestety tylko w wersji amerykańskiej montują...
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 02-11-2014 o 22:22
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-11-2014, 07:14   #140
krakow_kult
ford::average
 
Zarejestrowany: 09-11-2007
Skąd: Kraków
Model: Transit
Silnik: 2.0TDDi 63KW (85T280)
Rocznik: 2005
Postów: 95
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał Lukasz2525 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
automatycznie opuszczana do końca tylko szyba kierowcy ( dlaczego ?! ) .
W moim transicie z 2005 tez tak jest... Pasażera trzeba trzymać przycisk aby otworzyć... dziwne ale tak fordy mają...
krakow_kult jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:09.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.