![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
![]() Cytat:
Niestety, samochodów z silnikami doładowanymi z lat 90-2000 nie było zbyt wiele. Sporo części to jest do VAG-ów TEDEI i jeden łosiem T, do Volvo czy Saaba juz tych części tak nie ma a szkoda bo to niedoceniane auta a i ceny są sporo wyższe. Wydaje mi się że jak byś chciał T4 doprowadzić do ładu i jeszcze go troszkę wzmocnić, to być dostał po kieszeni, a to zaczątek turbienia Foki. A jak nie to dawaj z tym koksem, kupuj graty, rób wydech, dolot, miesiąc pracy i auto powinno wyjechać o ile nie pożałujesz kasiorki na graty i program. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
Po co T4, jak T5 lepsze, fajniejsze itd Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-06-2010
Skąd: Wałbrzych
Model: Focus
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-06-2010
Skąd: Wałbrzych
Model: Focus
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
![]()
jeszcze jakis hebel by sie przydal i dobry zawias co, moc musi sie prowadzic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]() Cytat:
Tym ostatnim pali najwięcej. Zresztą tak samo jak LPG silniki niszczy, szczególnie tym co go nie mają Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ford::professional
![]() Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
![]()
...tak czy inaczej, do najosczędniejszych ten silnik nie należy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-06-2010
Skąd: Wałbrzych
Model: Focus
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
![]()
ty ale 2,5 fordowski jest smokiem,
ale to sa ogoly, wszystko zalezy od techniki |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
Taki on fordowski jak zetec oplowski.
Co to za bezsensowne argumenty? Weź pałuj wolnossaka to też opierdzieli sporo, co w tym dziwnego? Się ciśnie, się spala. Zawsze można Tico czy Matiza zanabyć, będzie palić mniej - niewątpliwie. A jak chcesz mocno i oszczędnie to kup vectre/signum z silnikiem 2.0 t ze stajni saaba. 175 kuca w serii, a da się pod 300 bez ruszania silnika dobić, a paliwo jedynie wącha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-06-2010
Skąd: Wałbrzych
Model: Focus
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
![]()
wacha? jak to wacha, skoro jedzie i wazy to musi spalic swoje,
insygnia cdti 1900kg Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
7,5 -8,5 l/100 przy jeździe rzędu 200 km/h to dużo ?
|
![]() |
![]() |