![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::beginner
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 02-04-2012
Skąd: Łódź
Model: s-max fl
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 24
|
![]()
u mnie w serwisie wymontowywali wszystkie plastiki i osprzęt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 27-10-2014
Skąd: Kąty Wr.
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2014
Postów: 28
|
![]() Cytat:
te rury od tyłu? a nie trzeba spuszczac cieczy chlodzącej? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::amateur
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 07-11-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI 95KM
Rocznik: 2011
Postów: 6
|
![]()
michalzyta, a mógłbyś dokładniej opisać jakie objawy cię zaniepokoiły że zainteresowałeś się tym tematem. Pisałeś o mruczeniu z okolic rozrządu. Proszę przybliż trochę jak to poznałeś dokładniej. Tzn. Czy słyszałeś to w kabinie, czy tylko zewnątrz? Trochę przybliż wrażenia akustyczne tej usterki (wiem - to nie łatwo opisać). Dzięki z góry za to. (ewentualnie napisz, czy każdy przeciętny kierowca z łatwością zauważy taką przypadłość).
Tak w ogóle, to współczuje wydanych $$, impreza niezła. Etycznym zachowaniem Forda byłaby wymiana części po jej zakupie przez ciebie. Ale wiadomo, Ford to Ford, a Dealer musi z czegoś żyć. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::beginner
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 02-04-2012
Skąd: Łódź
Model: s-max fl
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 24
|
![]()
z tymi objawami to nie było żadnych
podczas wizyta w fordzie spotkałem pasjonata ford ( szefa serwisu), który dokładnie sprawdził moje auto , test jazdy komputer porozmawialiśmy o konieczności wymiany rozrządu przy max 140k km , podpowiedział również że często do nich trafiają foczki z unieruchomionym silnikiem przez właśnie tą usterkę Podpowiedział aby wymienić , koszt 200 pln a jest przeprojektowana i już będzie po kłopocie To miała być prewencja Po odkręceniu jej okazało się że już jest za późno na prewencję, jest już awaria Kolego który pytałaś o płyn : nic nie spuszczano , a sama wymiana rury miała trwać max 20 minut |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 27-10-2014
Skąd: Kąty Wr.
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2014
Postów: 28
|
![]() Cytat:
jeśli cos wiesz to proszę o podpowiedź z góry dzieki wielkie a może ktoś rysunki albo fotki silnika 1.6 tdci , zebym wiedział co odkręcic itp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 27-10-2014
Skąd: Kąty Wr.
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2014
Postów: 28
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 12-02-2004
Skąd: Mazowsze, TenKraj.
Model: Mondek V5 sedan
Silnik: diesel 2.0 /150 koni
Rocznik: 2019
Postów: 996
|
![]()
A nie lepiej zamiast naprawiać ta rurkę , może ją zaślepić i rozwiązać problemy z EGR-em?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::amateur
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 07-11-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI 95KM
Rocznik: 2011
Postów: 6
|
![]()
A zaślepiał ktoś z powodzeniem w 1.6 2011r 95 lub 115 KM ? Swego czasu szukałem na forum takiego wątku ale nie znalazłem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 12-02-2004
Skąd: Mazowsze, TenKraj.
Model: Mondek V5 sedan
Silnik: diesel 2.0 /150 koni
Rocznik: 2019
Postów: 996
|
![]() |
![]() |
![]() |