|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-12-2014, 14:25 | #11 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-03-2010
Skąd: Kościan
Model: Ford C-Max MK-2
Silnik: 1,6 TDCI, 90KM
Rocznik: 05/2007
Postów: 31
|
Odp: co to za częsc od wtryskiwacza
[QUOTEzku=pcrb;2315482]nie no dokrecic próbowałem jest dokrecone a leci z połączenia przewodu z ta sróbą sprówystąpiąrzesmarować lekka warstewka jakiegos uszczelniacza olejoopornego. albo sam podkładke bede musiał wymysleć bo nie dam 250 zł za kawałek rurki. trudno sie mówi potem wam napisze jak to zrobiłem[/QUOTE]
Z tym uszczelniaczem to, moim zdaniem, od razu możesz sobie odpuścić, gdyż z tego co się orientuję, to w nowoczesnych silnikach dieslowskich, ciśnienie w przewodach doprowadzających paliwo do wtryskiwaczy osiąga wartości od kilkuset do około półtora tysiąca barów. W związku z tym jasnym, przynajmniej dla mnie, jest dlaczego w tym miejscu producent nie przewidział żadnej uszczelki a jedynie spasowanie dwóch metalowych elementów za pomocą znacznej siły mechanicznej wywieranej przez nakrętkę. Po prostu, żadna uszczelka by takich ciśnień nie wytrzymała. A co tu dopiero mówić o warstewce jakiegokolwiek, nawet najlepszego, uszczelniacza. Nie piszę tego aby Cię zdołować lub coś udowadniać lecz aby oszczędzić Ci czasu i problemów, które wg. mnie, wystąpią na 100%, przy takiej próbie rozwiązania, opisanego przez Ciebie problemu. Ostatnio edytowane przez lechocz ; 11-12-2014 o 14:36 |
12-12-2014, 13:48 | #12 |
ford::average
Imię: rafał
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: parteczyny grudziadz
Model: c-max
Silnik: 1.6
Rocznik: 2003
Postów: 195
|
Odp: co to za częsc od wtryskiwacza
jutro podejme próbe doszlifowania oraz dokrecenia na rozgrzanym do czerwonosci przewodzie zobaczymy moze sie zarobi na szczelno
|