|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-01-2015, 20:13 | #341 | |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 15-05-2013
Skąd: Gdańsk
Model: s-max
Silnik: 2.0 TDCI 130 km automat
Rocznik: 2008
Postów: 75
|
Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?
Mam nadzieję że teraz będę czytał ten wątek jako beletrystykę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
2 dni temu "wyrwałem chwasta" Cytat:
|
|
02-01-2015, 12:07 | #342 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
|
Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?
Cytat:
Pamiętaj że filtr wypala się również pasywnie - w forscanie można zaobserwować wzrost temperatury |
|
02-01-2015, 12:32 | #343 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?
ja robię to na hamowni, przy full nadmuchu, więc nie przegrzewa się nic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
warto sprawdzić poziom oleju przed i po dopalaniu...czasami nie zmienia się, czasami idzie w górę, wtedy konieczna wymiana oleju
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
02-01-2015, 13:06 | #344 |
ford::advanced
Imię: Darek
Zarejestrowany: 04-10-2004
Skąd: Koluszki
Model: KUGA ST-LINE AWD
Silnik: 2.0 TDCI DW10F 180 KM
Rocznik: 2017
Postów: 221
|
Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?
Jak nosiłem się z zamiarem zakupu S-maxa czytałem dużo, pytałem m.in kolegow-speców z forum, otrzymałem odp że DPF w tym modelu jest bezproblemowy, teraz wychodzi na to, iż dopiero S-max po lifcie na Delphi jest OK. Sam już nie wiem komu ufać.
|
02-01-2015, 13:12 | #345 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?
oczywiście, tylko po lifcie, starsze na siemensie to raczej problem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
02-01-2015, 14:07 | #346 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
|
Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?
Heko a robiłeś dynamiczne wypalanie? IDS prosi o kod przy wyborze - orientujesz się co to za kod bo na pewno nie in-out.
|
02-01-2015, 14:50 | #347 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?
wiele razy...ale mój IDS nie żąda kodów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
05-01-2015, 14:16 | #348 |
ford::average
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 31-08-2012
Model: Ford S-max
Silnik: 2.0 Tdci 143
Rocznik: 2007
Postów: 118
|
Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?
Ciąg dalszy moich przygód z DPF-em.
Podjechałem dzisiaj na komputer, coby wykasować błędy (swoją drogą przez te 3 tygodnie (bo wtedy też sprawdzałem co się dzieje autku) trochę dużo się ich zebrało, jak np błąd wspomaganie kierownicy chociaż nic takiego się nie działo). Ten dotyczący DPF to coś w stylu niskiej sprawności filtra DPF - faza 1. Czyli moje próby wypalenia podczas jazdy (jazda zalecana przez instrukcję, jazda z bardzo wysokimi obrotami na obwodnicy trójmiejskiej oraz również obwodnica trójmiejska z funkcją "ile fabryka dała", ale nie chodzi tu V-max, tylko raczej bardzo dynamiczne przyspieszanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ). Po wykasowaniu wszystkich błędów pomarańczowy silnik dalej razi po oczach. Umawiam się na wypalanie DPF do V-tech kosakowo na 99%. Myślałem też o wycięciu, ale wypalenie a wycięcie to 5krotna róźnica w cenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
05-01-2015, 14:38 | #349 |
ford::average
Imię: Artur
Zarejestrowany: 20-05-2008
Skąd: Kurpiowszczyzna
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI po ci...e 110/143KM 267/302 Nm
Rocznik: 2010
Postów: 197
|
Ja bym to powiedział tak, zrób sobie wycieczkę do pięknego miasta Krakowa, i przy okazji zrobisz porządek z chwastem ,a przy okazji jakiś chip może jeszcze pod maskę trafi . Mówisz trzy razy drożej tylko ze po wypalenie cholerę wie kiedy się dpfowi zamani kolejne wypalania za 5 stòwek ,a tu raz zaboli potem spokój.
__________________
amecz@o2.pl Jutro będzie lepiej Było: FF I FL 2001 1.8 TDDI po ci...e 103 KM/258 Nm / By HEKO/ |
05-01-2015, 15:25 | #350 |
ford::expert
Imię: Michał
Zarejestrowany: 06-12-2008
Skąd: Praga / CZ
Model: Mondeo MK5 FL Vignale
Silnik: 2.0EcoBlue
Rocznik: 2020
Postów: 3,376
|
Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?
A swoja droga, jak sobie wyobrazasz skutecznosc wypalania podczas jazdy jaka opisujesz w poscie? Przeciez taka jazda to duzo wieksza ilosc produkowanych pylow. Jak chcesz aby sie filtr poprawnie wypalil jak ciagle go zapychasz.
__________________
Focus 1.6 2000 | Focus MK2 1.8tdci 2007 | Mondeo MK4 Kombi FL 2.0tdci 2010 | Mondeo MK5 Kombi FL 2.0 EcoBlue Vignale 2020 |