![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 19-07-2005
Skąd: Bydg.
Model: Focus SEDAN
Silnik: 1,6 Ghia
Rocznik: 2000
Postów: 1,538
|
![]()
Jeżeli chodzi o części, to wszystkie (prawie) kupiłem sam - oryginały lub zamienniki z górnej półki, np. sprzęgło Sachs, dwa razy oryginalny silnik krokowy, tłumiki Bosal (za drugim razem, pierwsze były Izawit), łożyska kół SKF lub FAG itd.; sam zamek do drzwi kierowcy kosztował ponad 500.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,731
|
![]()
Aż tak Ci było źle z tą Foką ? :-)
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 12-10-2014
Skąd: Warszawa
Model: s-max
Silnik: 2,0 duratec
Rocznik: 2007
Postów: 768
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 19-07-2005
Skąd: Bydg.
Model: Focus SEDAN
Silnik: 1,6 Ghia
Rocznik: 2000
Postów: 1,538
|
![]()
Ze spraw awaryjnych to tylko przewód hydrauliczny sprzęgła, wymiana pompy wspomagania, regeneracja alternatora, pompa wody, wymiana tłumików (urwana rura przy tłumiku wewnętrznym) i linek hamulca ręcznego. Pozostałe sprawy to raczej efekty normalnego zużycia - wymiana wahaczy, sworzni, tulei, łączników stab., sprzęgła, tarcz i klocków, bębnów i szczęk, łożysk kół, przegubu wewnętrznego. Starałem się dbać o auto. Przy jakichkolwiek objawach, "obcych" odgłosach wymieniałem to, co wymagało wymiany. W sumie to fajnie jeździło się tym focusem - dobrze trzymał się drogi, precyzyjny układ kierowniczy, nie zawiódł mnie nawet przy największych mrozach. Jednak rdza robiła już swoje, do tego zużycie oleju silnikowego - 0,8 litra na 1000 km.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
![]()
Nie mniej ceny bardzo mocno przesadzone, do mojego volvo są dużp droższe niż do Foki, ale to Co Ty podałeś to tragedia....Co to za zamek za 500zł? Silnik krokowy to koszt ok 200-300zł, sprzęglo to też kilka stówek, do benzyny w granicach 500zł. Chyba że się w ASO zaopatrywałeś, to już Twój błąd.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::professional
![]() Imię: radek
Zarejestrowany: 24-08-2013
Skąd: WWE i Zielonka
Model: KUGA
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 1,271
|
![]()
A tak z ciekawości, co teraz kupiłeś ?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 19-07-2005
Skąd: Bydg.
Model: Focus SEDAN
Silnik: 1,6 Ghia
Rocznik: 2000
Postów: 1,538
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
![]()
I jak oceniasz jakość cee'd względem fokusa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 19-07-2005
Skąd: Bydg.
Model: Focus SEDAN
Silnik: 1,6 Ghia
Rocznik: 2000
Postów: 1,538
|
![]()
Mam dość bogatą wersję, z klimą dwustrefową (jest tylko jeden poziom wyższy). Na razie leję benzynę i jeżdżę. Nic nie stuka, nic nie trzeszczy. Ogólnie oceniam bardzo pozytywnie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ford::professional
![]() Imię: radek
Zarejestrowany: 24-08-2013
Skąd: WWE i Zielonka
Model: KUGA
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 1,271
|
![]()
Ogólnie ceed jest całkiem fajny autem. Jak na auto koreańskie jest super.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |