![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-03-2015
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 42
|
![]()
Witam.
Tak jak w temacie prawdopodobnie padły mi wtryski tak stwierdził mechanik po podłączeniu do komputera mówił coś o błędzie wtrysku na 2 cylindrze. Dowiedziałem się też od niego że koszt wymiany do 2400 za wtryski i ok 1500 za pompę którą też trzeba wymienić gdyż zużyta wytwarza ponoć jakieś wiórki które niszczą owe wtryski. I tu chciałem zapytać czy to prawda jeśli chodzi o koszty i czy koszt wymiany jednego wtrysku to aż 2400 zł? Oraz czy to na pewno wtryski dużo czytałem też że bardzo częstą usterką w tych silnikach jest padnięty czujnik na pompie wtryskowej być może to jest przyczyną? Objawy które męczą auto to: 1. Paląca się kontrolka silnika 2. Mrugająca sprężynka 3. Auto ma problemy z odpalaniem a gdy już złapie chodzi tylko na wciśniętym pedale gazu w innym wypadku od razu gaśnie. 4. Dymi na biało i pluje z rury wydechowej 5. Dodatkowo słychać jakby auto nie pracowało na wszystkich cylindrach. Proszę o pomoc! Ostatnio edytowane przez SCOOBY92 ; 15-03-2015 o 18:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
![]()
Wtryski w TDDI są w pełni regenerowalne, wymienia się same końcówki wtrysków. Koszt wymiany końcówki to ok. 30zł, koszt końcówki wtrysku to w zależności jak trafisz - od ok 90zł do 250-300zł.
W TDDI pompy nie sieją opiłkami. Jesteś pewny że masz dobry silnik wpisany w profilu?
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-03-2015
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 42
|
![]()
Tak silnik to 1.8 TDDI czyli cena 2400 za wymianę tych wtrysków to cena z kosmosu ? Mechanik mówił że miał już auto z takim silnikiem oddał wtryski do regeneracji koszt ok 2000 zł gdy zamontował je po przejechaniu kilku km problem wrócił właśnie poprzez rzekome opiłki z pompy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]()
Szybciutko zmieniaj mechanika bo to o czym piszesz dotyczy silnika tdci a nie tddi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-10-2009
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi/ 1,6 16V
Rocznik: 2001 / 2004
Postów: 176
|
![]()
Witam,
coś mi nie pasuje w tym co piszesz, niewykluczone że mechanik robi prawidłową kalkulację a ty błędnie identyfikujesz typ silnika który masz w pojedzie ale to można łatwo sprawdzić wystarczy że podniesiesz maskę i popatrzysz na silnik jeśli do każdego wtryskiwacza podpięte jest złącze elektryczne to masz TDCi , jeśli takich złączy brak wówczas masz TDDi, jest też drugi sposób trzeba popatrzeć jak biegną przewody ciśnieniowe paliwa między pompą a wtryskiwaczami, jeśli z pompy wychodzi jedna rurka biegnąca to takiej puszki przymocowanej z przodu silnika o średnicy kilku centymetrów a dopiero z tej puszki rurki biegną do wszystkich czterech wtryskiwaczy to masz TDCi natomiast jeśli z pompy wtryskowej wyprowadzone są cztery rurki które bezpośrednio biegną do wtryskiwaczy to masz TDDi więc zanim cokolwiek zrobisz sprawdź jaki tam naprawdę masz silnik ale powiem tylko tyle jeśli masz TDDi to będzie tanio a twój mechanik mija się z prawdą ale jeśli masz TDCi to niestety będzie drogo a twój mechanik mówi prawdę. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-03-2015
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 42
|
![]() Cytat:
Dzięki wielkie to nie moj samochód lecz mojej dziewczyny ona twierdziła że ma TDDI jednak po tym co napisałeś sprawdziłem i to jest TDCI więc mechanik miał racje niestety... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-11-2013
Model: FOCUS
Silnik: 1.8 TDCI 115km
Rocznik: 2003
Postów: 133
|
![]()
kombinacje nieziemskie, a wystarczy spojrzeć w dowód rejestracyjny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PS koszt wtryskiwaczy niestety w takiej granicy jak podawał mechanik, z tym, że jeśli dobrze zrozumiałem oferuje zakup nowych wtryskiwaczy? PS 2 dziwna sprawa, zawsze myślałem, że to 2.0 TDCI potrafi sypać opiłkami natomiast 1.8 TDCi jest wolny od tej wady Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 02-01-2015
Skąd: Malbork
Model: Ford Kuga Titanium S
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 112
|
![]()
potwierdzam niestety, rok temu także miałem problem z opiłkami TDCI 1.8
__________________
* Ford Focus mk1 Ghia! 1.8 TDCI 115KM 2004r. * Renault Master III 2.5 dCi 2002r. * Alfa Romeo 156 2.0 TS 155KM 2000r. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-03-2015
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 42
|
![]()
Szukam Kompletu wtryskiwaczy i pompy na szrotach i tu moje pytanie do was jeszcze jedno czy jest możliwość sprawdzenia tych używanych wtrysków i pompy gdzieś jak tak to gdzie i w jakich cenach ?
A w dowodzie i Karcie pojazdu sprawdzałem być może nie zauważyłem bądź źle szukałem ale nie znalazłem czy to DI czy CI Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez SCOOBY92 ; 17-03-2015 o 09:04 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Imię: jan
Zarejestrowany: 12-02-2014
Model: focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 103
|
![]() |
![]() |
![]() |