|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-04-2015, 11:33 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 08-04-2014
Model: brak
Silnik: brak
Rocznik: brak
Postów: 1
|
Status zamówionego samochodu u dealera
Czy orientujecie się jakie informacje posiada dealer odnośnie zamówionego samochodu?
Pod koniec lutego zamówiłem nowego Focusa w salonie, w marcu dostałem nr VIN samochodu oraz przybliżony termin produkcji na początek kwietnia. W kwietniu sprawdzałem VIN na stronie ETISa, gdzie 9 kwietnia zamieniła się data produkcji z 30.11.0002 na 08.04.2015. W środę 15 kwietnia dzwoniłem do sprzedawcy spytać się o status samochodu i jaki jest szacowany czas dostawy do dealera. Dowiedziałem się, że nie mają informacji gdzie konkretnie samochód się znajduje tylko że jest w transporcie i ma być u nich ok. 25 kwietnia. Dzień później, 10 kwietnia, sprzedawca dzwonił do mnie, że nastąpi małe opóźnienie bo okazało się, że samochód wyprodukował się 14 kwietnia, chociaż w ETISie dalej stoi data produkcji na 8 kwietnia. Czy to możliwe, że samochód ma datę produkcji inną niż w ETISie? Czy dealer nie ma informacji o bieżącym położeniu samochodu (coś jak śledzenie paczek kurierskich)? Nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć, naczyta się człowiek w necie jakie to nieraz przekręty są robione z nowymi samochodami w salonach, a może po prostu za bardzo się przejmuję Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak ktoś ma wiedzę jak powinna wyglądać informacja u dealera odnośnie zamówionego pojazdu niech coś napisze w odpowiedzi lub na PW, mogę podać nr VIN. |