![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
![]()
Gdyby swist byl normalny to pewnie kolega by o tym nie wspomnial.
Mariusz dobrze napisal, sprawdz pod maska czy czegos nie widac, a pozniej komp, bo jakis blad jest skoro nie ciagnie i wyskakuje sprezynka. Znajomy w S-maxie mial podobnie, tyle ze nie bylo jakiś dziwnych odgłosów z turbo. Werdykt = padnięte wtryski.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::average
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 27-08-2013
Skąd: Kraków
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 136KM/ 168KM, 410NM"'by Heko
Rocznik: 2006
Postów: 110
|
![]()
Znam objaw pękniety rury od egr do intercoolera bo juz to wymienialem. Gdyby był to jakiś wąż to mocy nie było by stale tak ? A u mnie raz jest a raz nie ma.. teraz jechałem i jest wszystko okej.. jeszcze później przebadam inne węże i zobaczymy czy to można wykluczyć
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-05-2011
Skąd: Polkowice
Model: MK4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 9
|
![]()
Miałem podobny problem z moim starym mondeo MK3 TDCi 2002. Kiedy jechałem i chciałem przyspieszyć to nagle zapalała się kontrolka od świec żarowych i migała cały czas dopóki nie zgasiłem silnika i nie odpaliłem go na nowo. Oddałem auto do kilku mechaników a później do ASO. Niestety nawet oni w tym przypadku nic nie zdziałali. Nauczyłem się z tym jeździć nie wciskając pedał gazu na raz w podłogę, tylko powoli i stopniowo. Na koniec poszedł wtrysk i tyle w tym temacie było.
Dodam jeszcze, że w ASO wgrywali mi jakiś moduł do turbiny i niby miało mi to coś pomóc. Może coś w ten deseń spróbuj zrobić? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::average
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 27-08-2013
Skąd: Kraków
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 136KM/ 168KM, 410NM"'by Heko
Rocznik: 2006
Postów: 110
|
![]()
Bylem wlasnie u mechanika bo dopiero dzisiaj mialem na to czas, nie jezdzilem wogole bo malowalem felgi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zauwazylem ze rano jak odpalam silnik to dzialal dobrze i dopiero po nagrzaniu wywalalo blad i tracil moc. Odrazu po tym objawie pojechalem do mechanika, podlaczyli pod kompa i wyszlo ze padniety jest czujnik?/sterownik? turbiny widoczny w gornej czesci maski odrazu po otwarciu. I teraz pytanie, czy to da sie zregenerowac?
dokladnie chodzi mi o to : http://obrazki.elektroda.net/15_1271589314.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ten gościu jest polecany na naszym Forum: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 09-06-2015 o 16:00 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::average
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 27-08-2013
Skąd: Kraków
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 136KM/ 168KM, 410NM"'by Heko
Rocznik: 2006
Postów: 110
|
![]()
W krakowskiej firmie turbokrak otrzymałem informacje ze regeneracja tego czujnika czy co to tam jest kosztuje 400zl lecz nie udzielają gwarancji gdyż jest to elektronika.. i teraz pytanie czy się na to decydować czy nie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-08-2013
Model: Mondeo
Silnik: D
Rocznik: 2006
Postów: 48
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::beginner
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 26-10-2013
Skąd: Bydgoszcz
Model: Mondeo / Transit
Silnik: 2,0 TDDi (115) / 2,2TDCI (115)
Rocznik: 2002 / 2009
Postów: 8
|
![]()
koledzy mam podobny problem w moim 2,0 tddi (115). Ostatnio coś zaczęło go mulić. Myślałem że poprostu tak mi się zdaje ale przejechałem się taty egzemplarzem i MÓJ MULI! Temat wygląda tak że na 1wszym biegu od 2000obr czuć kopa z turbo i auto jakoś się wkręca. Poniżej 2000obrotów wg. mnie wszystko chodzi jak chodziło problem jest taki że przy 3cim, 4tym i 5tym biegu jak dochodzę do 2000obrotów to autko pojedynczo szarpie jakby turbo dwało kopa ale trwa to może pół sekundy i po tym jest dalej muł. Przy rozpędzaniu dalej jeszcze potrafi tak szarpnąć z 2-3 razy z takim samym brakiem rezultatów. Ogólnie to wiem że mam do regeneracji wtryski bo od zawsze puszczał czarna chmurke przy przyspieszaniu pod gorkę i przy ostrym starcie spod świateł ale teraz puszcza już wg. większą i na prawde dymi (chyba kupie sobie naklejką DIESEL MUSI DYMIĆ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. . Czasami mam wrażenie że do 2000obr. idzie dobrze a powyżej dostaje muła. Pytanie czy to może być od wtrysków czy raczej coś z turbo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::average
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 27-08-2013
Skąd: Kraków
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 136KM/ 168KM, 410NM"'by Heko
Rocznik: 2006
Postów: 110
|
![]()
U mnie problem rozwiazany...przyczyna leżała po stronie elektryki w sterowniku.. cześć mechaniczna była o dziwo bardzo czysta i wszystko ładnie dzialalo.. problemem były styki łączące obudowę z plytka..na pierwszy rzut oka wszystko było okej lecz gdy wziąłem śrubokręt do ręki i leciutko, zaznaczam LECIUTKO ruszyłem wszystkie lutowane druciki okazało się, że 3 z nich były w tak złym stanie ze leciutko ruch spowodował ich urwanie..wszystko ładnie zlutowane kabelkiem(drucikiem) od starej ladowarki samochodowej i działa jak nalezy. A już miałem dawać to do regeneracji w której niedosc ze nie miał bym gwarancji to jeszcze zapłacił bym 400zl...
|
![]() |
![]() |