|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-06-2015, 13:19 | #11 |
ford::average
Imię: rafał
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: parteczyny grudziadz
Model: c-max
Silnik: 1.6
Rocznik: 2003
Postów: 195
|
Odp: buczenie w przedziale obrotów 1100-1300
No moze tak ale to noe jest dzwiek meczonego zbyt malymi obrotami silnika to cos innego. Dzis nagram
|
27-06-2015, 21:24 | #12 |
ford::professional
Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
|
Diesel czy nowy czy stary lubi przedział obrotów 2000-3000, bo wtedy dobrze dmucha turbo i dlatego mało pali. Niskim obrotami zamęczysz silnik i skrzynię.
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez luckyboy ; 27-06-2015 o 21:26 |
30-06-2015, 12:45 | #13 |
ford::average
Imię: rafał
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: parteczyny grudziadz
Model: c-max
Silnik: 1.6
Rocznik: 2003
Postów: 195
|
Odp: buczenie w przedziale obrotów 1100-1300
Dobra zrobione. Bylo mikropekniecie katalizatora
|