![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: sugaro
Zarejestrowany: 23-08-2010
Model: ford focus automat
Silnik: 1,6 TDCI DPF CVT(109KM)
Rocznik: 2007
Postów: 100
|
![]()
Witam okazało się przy próbie przelewowej mam dwa wtryski uszkodzone cena nowych masakra , postanowiłem dowiedzieć się kosztuje regeneracja koszt też nie mały gdyż dwóch kosztuje 2800 zł, komplet to 4400 przy Tym trzeba wymienić przewody paliwowe filtr paliwa , acha do tego może dojść regeneracja pompy wtryskowej jeśli jest uszkodzona ,jeśli ktoś z was regenerowal proszę napiszcie ile placiliscie na Śląsku w Jaworznie byłem firmą Turbo tech , jeszcze jedno auto mi jeśli normalnie nie kopci ani obroty nie faluja błędów w kom. Nie ma, jedynym mankamentem są drgania silnika i samochodu na biegu halowym ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 10-05-2015
Model: Ford Focus MK2 Lift
Silnik: 1.8 TDCi 115KM
Rocznik: 2009
Postów: 171
|
![]()
Kup używany oryginał, to sto razy lepsze niż regeneracja, a cena sztuki waha się w przedziale 200-300zł w zależności od stanu. Za 3 stówki możesz dostać wtrysk z niskim przebiegiem więc szukaj i kupuj Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: sugaro
Zarejestrowany: 23-08-2010
Model: ford focus automat
Silnik: 1,6 TDCI DPF CVT(109KM)
Rocznik: 2007
Postów: 100
|
![]()
Czy trzeba przy regeneracji wtryskow wymienić przewody paliwowe i filtr paliwa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
|
![]()
ponoć serwisowo obowiązkowo przewody przy wyjmowaniu wtrysków ale warsztatowo jeśli mechanik nie partacz to jedynie oringi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 27-11-2011
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 TDCI 115
Rocznik: 2011
Postów: 139
|
![]()
Ja bym pojeździł z olejem 2T parę tankowań - i wtedy zobaczył co się będzie działo. W dużo przypadkach pomaga to wyrównać korekty - silnik będzie chodziła bardziej miekko i ciszej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 07-11-2013
Skąd: Stalowa Wola
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2002
Postów: 8
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 22-08-2007
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 246
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 24-01-2014
Model: FORD FOCUS MK2 KOMBI
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 7
|
![]()
Co lepsze? Regeneracja czy zakup używanych wtrysków?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,502
|
![]()
nowe z ASO
|
![]() |
![]() |