Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 16-03-2015, 18:57   #11
Kaju88
ford::average
 
Avatar Kaju88
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 02-01-2015
Skąd: Malbork
Model: Ford Kuga Titanium S
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 112
Domyślnie Odp: Auto nie odpala - za niskie ciśnienie paliwa Common Rail

Aktualizacja: Dostałem telefon od mechanika na koniec dnia. Wstępna diagnoza to "auto szarpie, ponieważ wtryski przepuszczają powietrze, które dostaje się do przewodów nadmiaru paliwa". Wtryski były regenerowane jakiś rok temu, przy problemie z odpalaniem jeszcze sprawdzone - czyli jakiś tydzień temu. Wszystkie mieszczą się w zakresie, jeden z nich jest na progu, ale nadal się mieści.
1. Możliwe, że padł przez kombinacje z paliwem, kiedy do wymiany był elektrozawór? 2. Co znajduje się tak naprawdę na drodze wtryski(lub cała szyna, bo to CR) - przewód nadmiaru paliwa?
3. Czy to możliwe, że przewody kruszeją ze starości? Jakiś trójkąt? Podgrzewacz? Oringi na filtrze paliwa?
Filtr także wymieniany i także przy problemie z odpalaniem, jest możliwość, że jest za słabo "złapany" i zaciąg powietrze? Czekam na opinie, a i sam oczywiście będę na bieżąco zdawał relacje z problemu mimo małego zainteresowania.

__________________
* Ford Focus mk1 Ghia! 1.8 TDCI 115KM 2004r.
* Renault Master III 2.5 dCi 2002r.
* Alfa Romeo 156 2.0 TS 155KM 2000r.
Kaju88 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-03-2015, 14:16   #12
Kaju88
ford::average
 
Avatar Kaju88
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 02-01-2015
Skąd: Malbork
Model: Ford Kuga Titanium S
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 112
Domyślnie Odp: Auto nie odpala - za niskie ciśnienie paliwa Common Rail

Szału już dostaje z tym Fordem.. po niemiłej przygodzie jaką tu opisałem oddałem auto z powrotem do ASO aby poprawili opisane wcześniej szarpanie. Zaczęli dobierać się do wtrysków (zregenerowane rok temu) i kiedy miałem odebrać "naprawione" auto, nie mogłem go w ogóle odpalić. Kiedy odpalił, zaczął kichać, prychać, kopcić, strzelać i nie wiadomo co jeszcze. Powiedziałem, że do piątku (dzisiaj) mają zrobić auto, inaczej mają mi oddać kase. Dzisiaj jade tam, zobaczymy co powiedzą, zapewne, że nie są w stanie naprawić. Wymiana całego układu paliwa kosztuje 6000zł. Nie wiem czy jest sens się w to bawić przy wartości całego auta około 10 000zł.
__________________
* Ford Focus mk1 Ghia! 1.8 TDCI 115KM 2004r.
* Renault Master III 2.5 dCi 2002r.
* Alfa Romeo 156 2.0 TS 155KM 2000r.
Kaju88 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-04-2015, 21:40   #13
venom191
ford::average
 
Avatar venom191
 
Zarejestrowany: 10-12-2010
Skąd: Nysa
Model: MKIII FL
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 04.2005
Postów: 62
Domyślnie Odp: Auto nie odpala - za niskie ciśnienie paliwa Common Rail

I jak? Udało Ci się ogarnąć ten problem?
venom191 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-04-2015, 19:43   #14
Kaju88
ford::average
 
Avatar Kaju88
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 02-01-2015
Skąd: Malbork
Model: Ford Kuga Titanium S
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 112
Domyślnie Odp: Auto nie odpala - za niskie ciśnienie paliwa Common Rail

No witam. W sumie miałem małą przerwę w pisaniu na forum ale uzupełniam. Ogólnie wszystko co zrobiłem to wyjąłem cały układ paliwowy od A do Z i wszystko porozsyłałem w Polskę do stacji, w których zajmują się po kolei regeneracją pompy, czyszczeniem zbiornika itp itd.. Jedyne co mi robili na miejscu w ASO to regeneracja wtrysków i tak jak pisałem wyjęli co kazałem, a po regeneracji to włożyli do auta. Co do mojego ostatniego posta to fakt - ręce mi opadły jak sie dowiedziałem, że auto nie odpala po regeneracji całego układu paliwa. Co się okazało. Nasze kochane ASO wrzuciło mi do auta chińskie zaworki do wtrysków, więc od razu jak się dowiedziałem to zjechałem tych mechaników jak psów i powiedziałem, że złotówki nie zapłacę, a auto ma jutro o 9.00 stać zrobione z orginalnymi zaworkami. Po założeniu orginalnych zaworków od Delphi auto chodzi jak z salonu. Tyle w sumie w tym temacie, dzięki wszystkim za pomoc, wydałem w sumie 3400zł, ale nauczyłem się, że diesel to auto dla odważnych, a właściwie dla tych, którzy wiedzą co kiedy trzeba przeczyścić/wymienić itp. Tyle kasy wypadło mi z portfela, ale wiem chociaż jak obchodzić się z dieslem.
__________________
* Ford Focus mk1 Ghia! 1.8 TDCI 115KM 2004r.
* Renault Master III 2.5 dCi 2002r.
* Alfa Romeo 156 2.0 TS 155KM 2000r.
Kaju88 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2015, 22:04   #15
jarroq
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-08-2012
Model: FOCUS
Silnik: 1.8TDCI 100PS
Rocznik: 2003
Postów: 3
Domyślnie Odp: Auto nie odpala - za niskie ciśnienie paliwa Common Rail

Kaju88 spotkało mnie to samo w moim aucie.
Focus 1.8TDCI 100PS zaczyna rzucać palenie na zimnym silniku.
Odpalam na 2-4 razem. Jak odpali to mam szarego kopcia z tyłu ale tylko przez chwilę.
Wymieniłem filtr paliwa, świece żarowe (bo wszystkie miałem już spalone). Zdiagnozowałem auto, wypluło błąd - za niskie ciśnienie paliwa Common Rail.
Podpiąłem auto pod kompa na zimnym silniku i faktycznie, podczas kręcenia rozrusznikiem, gdy auto nie odpala ciśnienie na listwie to zaledwie 100000-120000kPa.
Dopiero jak wskakuje powyżej 240000kPa to odpala. Jak odpali śmiga ładnie. Na wysokich obrotach spokojnie przekracza 1000000kPa - do końca go nie kręciłem.

Auto jak odpali to ładnie pracuje i nie dymi więc wtryski ok. Ostatnio delikatnie szarpie silnik jak schodzi z obrotów (tak od 1800 do biegu jałowego). Występują 3-4 charakterystyczne szarpnięcia. To skłania mnie do wymiany regulatora ciśnienia na pompie ale chciałbym się upewnić.
Twój temat trochę mi rozjaśnił sprawę. Na początku myślałem że pompa jest winna.
Sądziłem że kończy się i wolne kręcenie rozrusznikiem powoduje że nie daje rady nabić właściwego ciśnienia.

Pytanie jeszcze do mechaników. Czy ta pompa jak pada to kompletnie, tzn. nie ma z niej zupełnie ciśnienia?
jarroq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2015, 01:22   #16
Uziu
ford::expert
 
Avatar Uziu
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
Domyślnie Odp: Auto nie odpala - za niskie ciśnienie paliwa Common Rail

troche off. Diesle nie sa zle tylko w Polsce jest tragiczna jakosc paliwa i zakup auta z CR wiaze sie z tankowaniem tylko na pewnych sprawdzonych stacjach, choc i tam czasem trafi sie nie wiadomo co.
jarroq pompa od razu tak nie padnie ze nie bedzie w niej wogole cisnienia.
Uziu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-07-2015, 12:43   #17
Kaju88
ford::average
 
Avatar Kaju88
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 02-01-2015
Skąd: Malbork
Model: Ford Kuga Titanium S
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 112
Domyślnie Odp: Auto nie odpala - za niskie ciśnienie paliwa Common Rail

Po baaardzo kosztownych naprawach tankuje tylko Orlen - Lotos, czasami zatankuje gdzie indziej, ale nie są to stacje firmy "Otworzyłem prywatną stację i mieszam z ruskim", a auto nadal nie chodzi jak powinno. Niby jest wszystko ok, ale przy spadkowych obrotach auto szarpie jakby były jakieś bąble w paliwie czy coś.. tzn, jak wrzucę trzeci bieg i puszczę gaz tak żeby obroty spadły to szarpie. Po dodaniu gazu problem znika i auto chodzi jak z salonu
__________________
* Ford Focus mk1 Ghia! 1.8 TDCI 115KM 2004r.
* Renault Master III 2.5 dCi 2002r.
* Alfa Romeo 156 2.0 TS 155KM 2000r.
Kaju88 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-07-2015, 05:17   #18
jarroq
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-08-2012
Model: FOCUS
Silnik: 1.8TDCI 100PS
Rocznik: 2003
Postów: 3
Domyślnie Odp: Auto nie odpala - za niskie ciśnienie paliwa Common Rail

Wymieniłem w sobotę regulator ciśnienia w pompie za 300zł!. Efektu BRAK! Jak było, tak jest. Wczoraj rano odpaliłem silnik za trzecim razem. Oczywiście lekki kopeć po odpaleniu był obecny. Zabieram się za wtryski. W komputerze w programie IDS wszystkie wtryski niby są ok. Korekty w okolicach 0,10. Nie wierzę tym danym więc zrobię test przelewów.
Któryś wtrysk musi lać i zbija ciśnienie z szyny.
jarroq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-07-2015, 06:29   #19
Kaju88
ford::average
 
Avatar Kaju88
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 02-01-2015
Skąd: Malbork
Model: Ford Kuga Titanium S
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 112
Domyślnie Odp: Auto nie odpala - za niskie ciśnienie paliwa Common Rail

U mnie do regeneracji poszedł cały układ paliwa. Z początku zrobiłem wtryski i jakieś pół roku był dobrze, ale to był błąd, bo wtryski zapychały się poprzez drobinki, które brały się z łuszczenia się łopatek pompy CR. Reszta jak pisałem wyżej, wyjąłem pompe, wtryski, listwe, wszytskie przewody i zbiornik paliwa i wszystko osobno dałem do regeneracji/czyszczenia. Jak na razie po około 4 miesiącach wszystko ok. Auto ciche, zrywne, dynamiczne i pali przyzwoicie. Koszt niemały bo jakieś 4600zł ogólnie wyszło (pewnie z pół mojej foczki), no ale co, mam kupić opla za te 10 000zł i za pare miesięcy znowu wszystko regenerować? PS. bez urazy dla właścicieli Opla, to był przykład
__________________
* Ford Focus mk1 Ghia! 1.8 TDCI 115KM 2004r.
* Renault Master III 2.5 dCi 2002r.
* Alfa Romeo 156 2.0 TS 155KM 2000r.

Ostatnio edytowane przez Kaju88 ; 21-07-2015 o 06:31
Kaju88 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-07-2015, 16:39   #20
jarroq
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-08-2012
Model: FOCUS
Silnik: 1.8TDCI 100PS
Rocznik: 2003
Postów: 3
Domyślnie Odp: Auto nie odpala - za niskie ciśnienie paliwa Common Rail

Zrobiłem przelewy. Zerknijcie na film. W 1 minutę czwarty wtrysk zapełnia mi całą menzurkę Tragedia.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
jarroq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:51.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.