|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-03-2015, 22:19 | #331 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-11-2012
Model: s-max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 17
|
Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Witam,
Ja mam taki problem w S-max 2.0 Tdci 140km 2009r, na biegach 1 i 2 (czasami tez na wyższych) przy obrotach około 2000 czasami następuje pojedyncze mocne szarpnięcie, jak by ktoś na chwilę paliwo odciął i wyświetla się usterka silnika. Po tej sekundzie dwóch przerwy auto normalnie dalej ciągnie, a komunikat znika. Byłem u jednego mechanika, na komputerze wyświetliło że to czujnik ciśnienia na pompie CR. Wsadzili mi nową pompę CR, bo podobno ten czujnik jest razem z pompą, ale za wiele nie pomogło jedynie częstotliwość się zmniejszyła, a teraz znowu się nasila. Wiecie co to może być? żeby nie wymieniać pół auta. Czy zaślepienie EGR może coś pomóc? Jak sprawdzić czy jest DPF? Dzięki i pozdrawiam |
29-03-2015, 08:49 | #332 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-12-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi 163 PS
Rocznik: 2011
Postów: 161
|
Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Jezeli przerywa i jest blad cisnienia to moga byc wtryski zapchane albo leja. Mialem to samo na zimnym silniku. Tez pare razy z rana przerywal.
|
29-03-2015, 10:01 | #333 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-12-2010
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Model: S-max
Silnik: 2.0 tdci 185KM@3800/404Nm@2200
Rocznik: 2007
Postów: 544
|
Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
zacząłeś z grubego wydatku. Skąd jesteś? Jeżeli idziesz tropem wtrysków to jedną z tańszych operacji na początek może być przeczyszczenie wtrysków. Nie zaszkodzi, a może pomoże np [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]. Jednak jeżeli wtryski są już uszkodzone mechanicznie to zostanie tylko ich wymiana, tu finał zmagań kameleon7 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]. Ostatnio edytowane przez Hipos ; 29-03-2015 o 10:04 |
29-03-2015, 10:05 | #334 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-11-2012
Model: s-max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 17
|
Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
właśni u mnie niema znaczenia czy zimny czy ciepły po prostu zdarzają sie pojedyncze szarpnięcia, przy wymianie pompy było tez zrobione czyszczenie układu paliwowego, to może to na jakiś czas zmniejszyło częstotliwość tej usterki, a wymiana pompy nie miała na to żadnego znaczenia, sam już nie wiem. Włożona była używka wiec źle nie było, jestem z okolic nysy opolskie, może znacie jakiegoś dobrego fachowca z okolic a nie zdzierusa co wymienia wszystko po kolei
|
29-03-2015, 12:59 | #335 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-12-2010
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Model: S-max
Silnik: 2.0 tdci 185KM@3800/404Nm@2200
Rocznik: 2007
Postów: 544
|
Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
|
31-03-2015, 16:26 | #336 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 27-03-2014
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2011
Postów: 1,271
|
Cytat:
W ogóle jak sądzicie, czy jest sens rozpoczynać temat jezeli nic póki co się nie dzieje? |
|
31-03-2015, 18:11 | #337 | |
ford::expert
Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,139
|
Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Cytat:
__________________
......................... Pozdrawiam . |
|
31-03-2015, 20:07 | #338 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-12-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi 163 PS
Rocznik: 2011
Postów: 161
|
Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Hej
Ja kombinowalem z egr poniewaz miale problem z obrotami. Po tej operacji silnik jak by ciszej chodzil i troche lepiej zbiera sie z dolu ale nia ma wielkiego szalu. Po wymianie wtryskow okazalo sie ze to one byly przyczyna problemow. Egr jest odslepiony. Egr wlacza sie przy okolo 11 stopniach i jest otwarty na okolo 30%. Wiec jak odpalasz rano auto i woda ma 11 stopni albo wiecej to auto troche lepiej chodzi na wolnych na zimnym silniku poniewaz ma tylko czyste powietrze. Potem to wedlug mnie nie ma roznicy. Znowu jak jest ponizej 11 stopni to egr na poczatku jest zakmniety i nie ma tutaj zadnej roznicy. Prawda jest taka ze jezeli nic sie nie dzieje z egr a mamy problemy z pbrotami to zaslepienie egr powoduje to ze nia mamy spalin przez co zle dajace wtryski rozpylaja paliwo w czystym powietrzu co mozemy zaobserowac troche lepsza praca na zimnym i potem tez. Jest to taki polsrodek na problemy z wtryskami. Jezeli mamy problem z egr to jest to jak najbardziej rozwiazanie ktore pozwala nam nie wymieniac egr. Jezeli chodzi o moc to przy dobrym egr nic nam to nie da poniewaz egr i tak sie zamyka jak dajemy po gazie. Wiec moc i tak nie wzrosnie. Ja mialem egr czysty wiec nie byl czysczony. Myslalem ze jest nieszczelny i dlatego kombinowalem z nim ale jak sie okazalo nie byl to problem z tym wynalazkiem. |
23-07-2015, 10:00 | #339 |
ford::beginner
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 28-05-2013
Skąd: Czarny Las
Model: C-MAX
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Postów: 34
|
Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Wszędzie widzę informację o zaślepianiu w jednostce 2.0, a czy ktoś próbował w 1.8 ? Właśnie dziś odebrałem auto z serwisu po przeglądzie i czyszczeniu egr-a i jednostka znów pracuje lepiej. Informacja z serwisu jest jednak taka że na długo to nie starczy i trzeba by egr wymienić, na moje pytanie na temat zaślepienia w tym silniku (1.8 ) odpowiedzieli że w tym nie da rady ?
|
23-07-2015, 10:15 | #340 | |
ford::specialist
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 10-05-2013
Skąd: ZCH
Model: brak
Silnik: 0.0
Rocznik: 0000
Postów: 763
|
Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!
Cytat:
w naszym silniku egr jest jedna czescia razem z kolektorem ssacym i jego wymiana to wymiana całego zespoły a to koszt ponad 2tys zł mowa o nowej części oczywiście, do samego zaworu egr możesz się dostać tylko od strony przewodu dolotowego ale to nie wiele wniesie do pracy silnika bo czyszczenie nie będzie dokładne , wiec jak serwis ci go wyczyscił to ja nie wiem, bo powiem szczerze ja zgłębiałem te kwestie i stwierdziłem ze się nie da dokładnie tego zrobić dlatego zaślepiłem.Możesz tylko zdemontować silniczek sterujący zaworem ale to tylko tyle nic wiecej nie zrobisz. pozdrawiam. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez motorek4612 ; 23-07-2015 o 10:24 |
|
|
|
|