Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-03-2015, 22:19   #331
jkm20
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-11-2012
Model: s-max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 17
Domyślnie Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Witam,
Ja mam taki problem w S-max 2.0 Tdci 140km 2009r, na biegach 1 i 2 (czasami tez na wyższych) przy obrotach około 2000 czasami następuje pojedyncze mocne szarpnięcie, jak by ktoś na chwilę paliwo odciął i wyświetla się usterka silnika. Po tej sekundzie dwóch przerwy auto normalnie dalej ciągnie, a komunikat znika. Byłem u jednego mechanika, na komputerze wyświetliło że to czujnik ciśnienia na pompie CR. Wsadzili mi nową pompę CR, bo podobno ten czujnik jest razem z pompą, ale za wiele nie pomogło jedynie częstotliwość się zmniejszyła, a teraz znowu się nasila. Wiecie co to może być? żeby nie wymieniać pół auta. Czy zaślepienie EGR może coś pomóc? Jak sprawdzić czy jest DPF?
Dzięki i pozdrawiam

jkm20 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-03-2015, 08:49   #332
kameleon7
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-12-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi 163 PS
Rocznik: 2011
Postów: 161
Domyślnie Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Jezeli przerywa i jest blad cisnienia to moga byc wtryski zapchane albo leja. Mialem to samo na zimnym silniku. Tez pare razy z rana przerywal.
kameleon7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-03-2015, 10:01   #333
Hipos
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 17-12-2010
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Model: S-max
Silnik: 2.0 tdci 185KM@3800/404Nm@2200
Rocznik: 2007
Postów: 544
Domyślnie Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
zacząłeś z grubego wydatku. Skąd jesteś?

Jeżeli idziesz tropem wtrysków to jedną z tańszych operacji na początek może być przeczyszczenie wtrysków. Nie zaszkodzi, a może pomoże np [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ].
Jednak jeżeli wtryski są już uszkodzone mechanicznie to zostanie tylko ich wymiana, tu finał zmagań kameleon7 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ].

Ostatnio edytowane przez Hipos ; 29-03-2015 o 10:04
Hipos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-03-2015, 10:05   #334
jkm20
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-11-2012
Model: s-max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 17
Domyślnie Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

właśni u mnie niema znaczenia czy zimny czy ciepły po prostu zdarzają sie pojedyncze szarpnięcia, przy wymianie pompy było tez zrobione czyszczenie układu paliwowego, to może to na jakiś czas zmniejszyło częstotliwość tej usterki, a wymiana pompy nie miała na to żadnego znaczenia, sam już nie wiem. Włożona była używka wiec źle nie było, jestem z okolic nysy opolskie, może znacie jakiegoś dobrego fachowca z okolic a nie zdzierusa co wymienia wszystko po kolei
jkm20 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-03-2015, 12:59   #335
Hipos
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 17-12-2010
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Model: S-max
Silnik: 2.0 tdci 185KM@3800/404Nm@2200
Rocznik: 2007
Postów: 544
Domyślnie Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Sprawdź na komputerze serwisowym czas korekt poszczególnych wtryskiwaczy i wrzuć na forum.

W Katowicach jest kolega tedi_k [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Uderz do niego na priva to może podpowie do kogo warto podjechać w bliższej lub dalszej okolicy.
Hipos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2015, 16:26   #336
woro_woro
ford::professional
 
Zarejestrowany: 27-03-2014
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2011
Postów: 1,271
Domyślnie

Cytat:
Napisał kameleon7 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zdjalem wezyk z EGR i go zaslepilem.
Kameleon, napisz jak po tej operacji zachowuje się auto. Czysciles EGR przed zaślepieniem? Błędy? Spalanie? Moc?



W ogóle jak sądzicie, czy jest sens rozpoczynać temat jezeli nic póki co się nie dzieje?
woro_woro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2015, 18:11   #337
eclipse
ford::expert
 
Avatar eclipse
 
Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,139
Domyślnie Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Cytat:
Napisał woro_woro Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.



W ogóle jak sądzicie, czy jest sens rozpoczynać temat jezeli nic póki co się nie dzieje?
Jak nie masz kłopotów z samochodem to nic nie ruszaj bo możesz sobie tylko narobić kłopotu .
__________________
......................... Pozdrawiam .
eclipse jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-03-2015, 20:07   #338
kameleon7
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-12-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi 163 PS
Rocznik: 2011
Postów: 161
Domyślnie Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Hej
Ja kombinowalem z egr poniewaz miale problem z obrotami. Po tej operacji silnik jak by ciszej chodzil i troche lepiej zbiera sie z dolu ale nia ma wielkiego szalu. Po wymianie wtryskow okazalo sie ze to one byly przyczyna problemow. Egr jest odslepiony.
Egr wlacza sie przy okolo 11 stopniach i jest otwarty na okolo 30%.
Wiec jak odpalasz rano auto i woda ma 11 stopni albo wiecej to auto troche lepiej chodzi na wolnych na zimnym silniku poniewaz ma tylko czyste powietrze. Potem to wedlug mnie nie ma roznicy.
Znowu jak jest ponizej 11 stopni to egr na poczatku jest zakmniety i nie ma tutaj zadnej roznicy.
Prawda jest taka ze jezeli nic sie nie dzieje z egr a mamy problemy z pbrotami to zaslepienie egr powoduje to ze nia mamy spalin przez co zle dajace wtryski rozpylaja paliwo w czystym powietrzu co mozemy zaobserowac troche lepsza praca na zimnym i potem tez. Jest to taki polsrodek na problemy z wtryskami.
Jezeli mamy problem z egr to jest to jak najbardziej rozwiazanie ktore pozwala nam nie wymieniac egr.

Jezeli chodzi o moc to przy dobrym egr nic nam to nie da poniewaz egr i tak sie zamyka jak dajemy po gazie. Wiec moc i tak nie wzrosnie.
Ja mialem egr czysty wiec nie byl czysczony. Myslalem ze jest nieszczelny i dlatego kombinowalem z nim ale jak sie okazalo nie byl to problem z tym wynalazkiem.
kameleon7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-07-2015, 10:00   #339
DeLIsDel
ford::beginner
 
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 28-05-2013
Skąd: Czarny Las
Model: C-MAX
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Postów: 34
Domyślnie Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Wszędzie widzę informację o zaślepianiu w jednostce 2.0, a czy ktoś próbował w 1.8 ? Właśnie dziś odebrałem auto z serwisu po przeglądzie i czyszczeniu egr-a i jednostka znów pracuje lepiej. Informacja z serwisu jest jednak taka że na długo to nie starczy i trzeba by egr wymienić, na moje pytanie na temat zaślepienia w tym silniku (1.8 ) odpowiedzieli że w tym nie da rady ?
DeLIsDel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-07-2015, 10:15   #340
motorek4612
ford::specialist
 
Avatar motorek4612
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 10-05-2013
Skąd: ZCH
Model: brak
Silnik: 0.0
Rocznik: 0000
Postów: 763
Domyślnie Odp: Egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Cytat:
Napisał DeLIsDel Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
na moje pytanie na temat zaślepienia w tym silniku (1.8 ) odpowiedzieli że w tym nie da rady ?
wszystko da rade, wróć do strony chyba 19 w tym temacie znajdziesz moje zdjęcia i opisy.roboty max 10 minut a satysfakcja...mmmmmm

w naszym silniku egr jest jedna czescia razem z kolektorem ssacym i jego wymiana to wymiana całego zespoły a to koszt ponad 2tys zł mowa o nowej części oczywiście, do samego zaworu egr możesz się dostać tylko od strony przewodu dolotowego ale to nie wiele wniesie do pracy silnika bo czyszczenie nie będzie dokładne , wiec jak serwis ci go wyczyscił to ja nie wiem, bo powiem szczerze ja zgłębiałem te kwestie i stwierdziłem ze się nie da dokładnie tego zrobić dlatego zaślepiłem.Możesz tylko zdemontować silniczek sterujący zaworem ale to tylko tyle nic wiecej nie zrobisz. pozdrawiam.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Ostatnio edytowane przez motorek4612 ; 23-07-2015 o 10:24
motorek4612 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:44.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.