Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-09-2015, 22:04   #1411
ethernal
ford::professional
 
Avatar ethernal
 
Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

@Struna@Heko
Czy któryś z Was maczał w [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] palce? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Drugie pytanie, dlaczego w Mdo i S-max tak trudno z 2.5t wycisnąć okolice 300KM, pomimo wielu spójnych modyfikacji, kiedy w Fokach ST nie jest to problemem? Jakieś ograniczenia związane z ECU?
Pytam bo mam zamiar trochę zmodzić mojego Mdo, strojenie i kilka innych zabiegów pewnie u Was (chip+ kompletny wydech z DP i DC).

Planowałem też nowy dolot (jak coś a`la ten z powyższego linku), ale na innym (znanym) forum wszyscy mi odradzają - gra niewarta świeczki, wystarczy ECU spacer...
Oprócz powyższego wtryski z RS`a, większy IC, DV i aktuator Forge +BS. Zastanawiam się jeszcze czy robić hybrydę turbiny.

__________________
FORD MONDEO Mk4

Ostatnio edytowane przez ethernal ; 01-09-2015 o 22:07
ethernal jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-09-2015, 23:04   #1412
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

jest zasadnicze ograniczenie w ecu i wszelakie próby kompilacji nie dają rady
hybryda na bazie seryjnej turbiny i kolektora wydechowego, nie jest wyjściem na 300KM +
są zbyt restrykcyjne, może uda się to jeszcze przerobić i będzie lepiej
albo IC i soft na ok. 260KM 380-400Nm za nieduże pieniądze, albo spooore inwestycje i i tak przy 300+ popękają tuleje cylindrów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2015, 11:26   #1413
kordyl
ford::professional
 
Avatar kordyl
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 13-11-2006
Skąd: Warszawa-Sejny
Model: Mondeo TitaniumX Panther Black
Silnik: 2,5T 258KM 396Nm
Rocznik: 2007
Postów: 1,290
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Ciekawe jak on gada przy takim filtrze ?
__________________
kordyl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2015, 15:48   #1414
ethernal
ford::professional
 
Avatar ethernal
 
Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jest zasadnicze ograniczenie w ecu i wszelakie próby kompilacji nie dają rady
hybryda na bazie seryjnej turbiny i kolektora wydechowego, nie jest wyjściem na 300KM +
są zbyt restrykcyjne, może uda się to jeszcze przerobić i będzie lepiej
albo IC i soft na ok. 260KM 380-400Nm za nieduże pieniądze, albo spooore inwestycje i i tak przy 300+ popękają tuleje cylindrów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czytałem o silniku 2.5t (w Mdo), że standard bez zakucia wytrzymuje do 320KM. Plan mam taki, żeby wstawić wtryski z RSa, zrobić cały wydech (DP, DC +wszystko większe średnice), DV+aktuator Forga, BS, większy IC, ECU-spacer i soft. Jakby taki zestaw przekroczył 400NM i zbliżył się do 280KM byłbym zadowolony.
__________________
FORD MONDEO Mk4
ethernal jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2015, 17:01   #1415
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

to nie czytaj głupot, tu nie chodzi o kucie, tylko blok, tuleje cylindrów, pow 300KM po prostu pękają...w Mondeo i focusach ST
RS ma wzmocniony blok, korbowody, swożnie tłokowe i odprężony tłokami silnik
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2015, 19:57   #1416
klajgus
ford::advanced
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 10-11-2011
Skąd: Berlin/Gorzow Wlkp (okolice)
Model: Mondeo MK4 - MK5
Silnik: 2.5 T 275KM/391Nm -2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2008- 2017
Postów: 288
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał ethernal Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
akby taki zestaw przekroczył 400NM i zbliżył się do 280KM byłbym zadowolony.
Ale takie wyniki ,no może odrobinę słabsze to Heko na seryjnych gratach robi, patrz mój przypadek.
__________________
Było 216 KM /329Nm jest 275KM/391Nm
klajgus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2015, 22:29   #1417
ethernal
ford::professional
 
Avatar ethernal
 
Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
to nie czytaj głupot, tu nie chodzi o kucie, tylko blok, tuleje cylindrów, pow 300KM po prostu pękają...w Mondeo i focusach ST
RS ma wzmocniony blok, korbowody, swożnie tłokowe i odprężony tłokami silnik
Chyba po to jest ten wątek (i forum), aby zweryfikować dane opinie. Nie wiem po co ta napinka. Gdybym był pewien czegoś, nie pytałbym o to i nie drążył tematu. Nie siedzę w tym na co dzień.
Wracając do tematu, wydaje się, że jedyną wyjściem jest wymiana całego silnika z osprzętem na egzemplarz z RSa.
Btw, w jaki sposób własciciele Focusów ST osiągają 360KM?

Cytat:
Napisał klajgus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ale takie wyniki ,no może odrobinę słabsze to Heko na seryjnych gratach robi, patrz mój przypadek.
Spoko, ale widzę też, że różnie z tym bywa, bo niestety silniki te w Mdo i S-maxach nie trzymają nawet serii i różnie potem wychodzi ich modzenie.
__________________
FORD MONDEO Mk4
ethernal jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2015, 22:57   #1418
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

ja się w ogóle nie spinam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
360KM w st?...uwierz mi, papier wszystko przyjmie, takich na 320KM jest sporo i po zdjęciu głowicy widać efekty...niestety, ten blok był skonstruowany wstępnie na 180-200KM, przerabiano wszystko, głowicę itd, ale tuleje cylindrów i przerwy na chłodzenie są tragicznie niefortunnie wykonane, w tych miejscach jest zawsze przegrzane, a jak spuchnie w elipsę, to w końcu pęka
do tego np. tłoki w RS są odprężające na 8.5, w Mondeo i ST jest 9.0, dlatego nie przyjmie większego doładowania, a bez tego nie ma mocy
100% bezpiecznie to ok. 390Nm i 270KM, czasami udaje się zrobić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2015, 23:00   #1419
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Są fajne zestawy do wzmocnienia konstrukcji...
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2015, 23:03   #1420
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

oglądałem jak to ma wyglądać, tanie nie jest, a same kołki nie poprawiają szczelin przy których się grzeje tuleja
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
2.2tdci , 2.5t , chip , chiptuning , hamownia , mondeo mk4



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.