![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 29-05-2013
Skąd: Oborniki
Model: Ford Focus C-max, Ford Focus kombi
Silnik: 2.0 TDCi, 1.6 TDCI 115KM
Rocznik: 2003, 2013
Postów: 25
|
![]()
Witam,
Mam dwie prośby odnośnie wtyki do przepływomierza Siemens 5WK97002 w samochodzie Ford Focus C-max 2.0 tdci 136KM: Jedna żyła w tej wtyczce uległa uszkodzeniu (pękła) i tak: 1. Czy wie może ktoś jaki jest typ i producent tej wtyczki i konektorów (zdjęcie w załączniku) - wtyka jest 4-pinowa 2. Wyjąłem już konektory ale nie zapisałem jakie jest podłączenie przewodów (żył) do wtyki. Czy mógłby mi ktoś napisać lub zrobić zdjęcie jakie jest podłączenie przewodów do poszczególnych pinów tej wtyki tzn. pin 1 - żyła .... pin 2 - żyła .... pin 3 - żyła .... pin 4 - żyła .... Żyły są koloru: czerwono-zielona, niebiesko-brązowa, niebiesko-biała (przewaga koloru niebieskiego) i biało-niebieska (przewaga koloru białego). Z góry dziękuję za pomoc Adam Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 12-10-2015 o 15:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 29-05-2013
Skąd: Oborniki
Model: Ford Focus C-max, Ford Focus kombi
Silnik: 2.0 TDCi, 1.6 TDCI 115KM
Rocznik: 2003, 2013
Postów: 25
|
![]()
Witam,
czy naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc i sprawdzić jakie jest podłączenie żył do wtyki 4-pinowej przepływomierza: pin 1 - żyła .... pin 2 - żyła .... pin 3 - żyła .... pin 4 - żyła .... Żyły są koloru: czerwono-zielona, niebiesko-brązowa, niebiesko-biała (przewaga koloru niebieskiego) i biało-niebieska (przewaga koloru białego). Pozdrawiam Adam |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,188
|
![]()
zalecam udanie sie na szrot i wycięcie sobie wtyczki z kawałkami kabli. Z kolorami nie pomoge, nie mam na stanie nic z tym motorem obecnie.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
|
![]() Cytat:
1 nb/bi sensor przepływ 2 bi/nb T1 temperatura 3 nb/br (-) 5V 4 zl/cz (+) 5V mam nadzieję że nie zamierzasz sam do komputera całej wiązki ciągać - jak daleko w wiązce masz przerwę od wtyczki? jak blisko zrobisz to tzw bypasem - koszulka termo i kawałek kabelka żyła 0,5 ( najlepiej srebrzonka - ładnie sie lutuje ) plus lutownica Ostatnio edytowane przez arturfom ; 20-10-2015 o 18:37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 29-05-2013
Skąd: Oborniki
Model: Ford Focus C-max, Ford Focus kombi
Silnik: 2.0 TDCi, 1.6 TDCI 115KM
Rocznik: 2003, 2013
Postów: 25
|
![]()
Witam,
arturfom bardzo dziękuję za pomoc. Naprawiłem za pomocą skuwek (łączników izolowanych) i przewodów FLRY. Ale nadal świeci się kontrolka silnika. Chciałbym jeszcze zmierzyć napięcie we wtyczce przepływomierza - czy może mi ktoś napisać jak to należy zrobić, czyli do jakich pinów wtyki należy się wpiąć. Schemat elektryczny podpięcia w załączniku. Oraz jaka powinna być prawidłowa jej wartość. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. adam |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
|
![]()
Diagnostyczne potwierdzisz czy działa, miernik potwierdzi tylko napięcia w instalacji, potrzebny oscyloskop aby potwierdzić sprawność
|
![]() |
![]() |