![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#91 | |
FCP member
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-08-2010
Skąd: Skawina
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 1,114
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ford::average
![]() Imię: DAREK
Zarejestrowany: 21-11-2011
Skąd: ZABRZE
Model: MONDEO MK4 lift
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 61
|
![]()
Tez mi sie tak wydaje ze w schematach jest błąd... ale az sie nie chce wierzyc... No koment
Dzieki za potwierdzenie ze w schematach jest błąd |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
ford::professional
![]() Imię: Mieczysław
Zarejestrowany: 29-01-2012
Skąd: Sędziszów
Model: Mondeo mk4 ,Puma 1,7
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1,083
|
![]()
Koledzy w schematach nie ma błędu tylko wasze auta są poliftowe , a schematy są przedliftowe.Kolego Dar76io w bagażniku miałeś dwie skrzyki bezpieczników czy jedną? Jeszcze jedna ważna rzecz wg schematów przedliftowych cienki niebieski przewód o przekroju 0,35 który idzie z tylnej skrzynki bezpieczników do bsi jest na pinie b 45, ale w twoim przypadku chyba będzie inaczej.Ja u siebie dokładałem fotele z pełną elektryką i grzaniem i też nie miałem żadnej instalacji, ale wszystko jest do zrobienia, tylko moje auto jest przedliftowe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
ford::average
![]() Imię: DAREK
Zarejestrowany: 21-11-2011
Skąd: ZABRZE
Model: MONDEO MK4 lift
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 61
|
![]()
z tyłu mam dwie skrzynki bezpieczników w tej drugiej był tylko przekaźnik i jeden bezpiecznik FB1 z czujników parkowania jak się nie myle... musiałem dołożyć jak się nie myle FB3 i FB4 do grzanych siedzeń i FB9 (chce przy okazji wymienić fotel na regulowany elektrycznie na wysokość)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,257
|
![]()
mam polskiego Trenda (z pak. GoldX) z 2012:
1. wiązka w tunelu środkowym była bez wtyczki do włącznika grzania, więc kupiłem wiązkę pełną i przełożyłem wtyczkę - działa mi już podświetlenie włącznika i można "włączyć" grzanie (zapalają się kontrolki), ale nie daje się wyłączyć (na razie nie podłączone do foteli) 2. wiązki do foteli nie mają okablowania do grzania - do każdego fotela trzeba podciągnąć 3 kable: sterowanie (od włącznika grzania), zasilanie +12v i masę Mówiąc szczerze, to trochę nie chce mi się robić rewolucji i ciągnąć zasilanie z tylnej skrzynki bezpieczników. Mam skrzynkę pojedynczą, (foto w zał.) puste miejsca nie są obsadzone pinami, więc trzebaby też okablować tylną skrzynkę. Dlatego korci mnie pójść na skróty: zasilanie maty kierowcy wziąć z silniczka regulacji wysokości fotela kierowcy (używam go mega rzadko), a zasilanie maty pasażera podpiąć do zapalniczki. Ewentualnie oba fotele do zapalniczki. ps. schematy do polifta: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM Ostatnio edytowane przez mayak ; 09-12-2015 o 10:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
ford::professional
![]() Imię: Mieczysław
Zarejestrowany: 29-01-2012
Skąd: Sędziszów
Model: Mondeo mk4 ,Puma 1,7
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1,083
|
![]()
to niebieski pzrewód już ci fabrycznie podłączyli, czyli teraz aktywować i powinno działać, gdybyś chciał dołożyć fotele z pełną elektryką i pamięcią to potrzebujesz trzecią skrzynkę bezpieczników. Zarąbista sprawa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
ford::average
![]() Imię: DAREK
Zarejestrowany: 21-11-2011
Skąd: ZABRZE
Model: MONDEO MK4 lift
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 61
|
![]()
rozumie że niebieski przewód jak i cała druga skrzynka była u mnie dzięki temu że mam moduł parkowania który jest właśnie zasilany z tej skrzynki.....
Bump: kurcze już zgłupiałem.... te schematy od kolegi "mayak" pokazują ze na szarej wtyczce przewód fioletowy ma być na pinie 3 a brązowy (sygnałowy) na pinie 8.... a patrząc na nasze wtyczki (forum s-max kolega zamieścił zdjecie z polifta tej wtyczki) mamy odwrotnie fiolet jest na pin 8 a brąz sygnał na pinie 3 Bump: wygląda to jak schemat z przed lifta (zgadza się zdjęciem wtyczki zamieszczonej przez kolege "mm32" post#79 |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
ford::professional
![]() Imię: Mieczysław
Zarejestrowany: 29-01-2012
Skąd: Sędziszów
Model: Mondeo mk4 ,Puma 1,7
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1,083
|
![]()
czyli w nowym schemacie jest błąd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ford::average
![]() Imię: DAREK
Zarejestrowany: 21-11-2011
Skąd: ZABRZE
Model: MONDEO MK4 lift
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 61
|
![]()
tak mi to wygląda... bo schematy są faktycznie poliftowe ale schemat kostki szarej C-33 tak jakby został przedliftowy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
ford::professional
![]() Imię: Mieczysław
Zarejestrowany: 29-01-2012
Skąd: Sędziszów
Model: Mondeo mk4 ,Puma 1,7
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1,083
|
![]()
ciekawe jakby sobie poradzili w aso z takim fantem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|