![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#191 |
ford::beginner
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 16-06-2014
Skąd: Rzeszów
Model: Focus Mk2 1.6 Ghia
Silnik: 109km
Rocznik: 2005
Postów: 18
|
![]()
Mam zegary z komputerem pokładowym. Co do lutów to za bardzo się nie znam.Chyba będę musiał oddać zegary do dobrego elektryka. Na lutowaniu się nie znam poza tym na moje oko nie widziałem jakiś problemów z zimnymi lutami. Mam dalej błąd z magistralą CAN. PCM nie gada w ELmie a wszystko inne GEM, HEC, ACU, RCM działa poprawnie. Myślicie że jak elektryk poprawi luty to będzie szansa że błąd magistrali zniknie i przestaną pojawiać się błędy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
ford::expert
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6tdci 90ps
Rocznik: 09.2009
Postów: 2,551
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
ford::amateur
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 22-11-2013
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 1
|
![]()
Witam, mam licznik z wersji przedliftowej z dodatkowym wyświetlaczem, tym który pokazuje wskazówki navi. Po odłączeniu aku nie mam aktualnej daty i godziny. Z tego co piszecie można ustawić datę i godzinę w radiu, sęk w tym, że nie mam fabrycznego radia. Czy istnieje inna możliwość ustawienia daty i godziny?
__________________
FFI 1.8TDDi 2000r > FFII 2.0 TDCi 2005r |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,766
|
![]()
nie,musiałem wkładać orginalne radio.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 19-01-2015
Model: focus
Silnik: 1,6 bezyna
Rocznik: 2010
Postów: 10
|
![]()
Jeśli chodzi o wymianę zegarów w Poznaniu i okolicach to szczerze polecam usługi naszego forumowego kolegi krystianen. Profesjonalne podejście, duże umiejętności i mega sympatyczna atmosfera to tylko podstawowe jego atuty. Wymienił w moim focusie "ubogie" zegary na te poliftowe i efekt bez porównania.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
ford::beginner
![]() Imię: Gacek
Zarejestrowany: 05-07-2015
Skąd: Polska
Model: foka
Silnik: bezyna
Rocznik: po 2000
Postów: 31
|
![]()
Strasznie nie mam kasy na uładnianie mojej foki, jednak te zegary ciągle mnie kuszą. Odpowiecie mi na kilka pytań?
1. Czy użycie zegarów z anglików to jakiś problem? 2. Trudno jest wymienić tę wkładkę na w pełni kilometrową? 3. Jak sprawdzić stan kilometrów niepodłączonego licznika? Rozumiem, że MUSI być niższy niż ten w mojej foce? 4. Czy można przy okazji dorobić sobie dodatkowy kluczyk ala scyzoryk? Bo rozumiem, że trzeba od nowa kodować immobilizer? 5. Wyposażenie dawcy i biorcy jest bez znaczenia? 6. No i w końcu, pomijając [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - Pi x Drzwi - jaki jest koszt takiej operacji (Wawa)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
ford::expert
![]() Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,685
|
![]()
2. Trudno jest wymienić tę wkładkę na w pełni kilometrową?
Nie. Rozpinasz zatrzaski, wyciągasz wskazówki, podmieniasz tarcze, montujesz wskazówki i w sumie tyle. 3. Jak sprawdzić stan kilometrów niepodłączonego licznika? Rozumiem, że MUSI być niższy niż ten w mojej foce? Nie musi, ale jeśli będzie to będzie taniej i łatwiej. Przebieg w górę podniesiesz bez problemu, w dół jest drożej i trudniej. 4. Czy można przy okazji dorobić sobie dodatkowy kluczyk ala scyzoryk? Bo rozumiem, że trzeba od nowa kodować immobilizer? Tak, Możesz dołożyć więcej niż jeden. Przy kodowaniu immo (jest w zegarach) będziesz musiał mieć przynajmniej dwa kluczyki z czego żaden nie może być klonem żadnego z nich. 5. Wyposażenie dawcy i biorcy jest bez znaczenia? Wyposażenie tak. Typ paliwa się tylko musi zgadzać.
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
ford::beginner
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 16-06-2014
Skąd: Rzeszów
Model: Focus Mk2 1.6 Ghia
Silnik: 109km
Rocznik: 2005
Postów: 18
|
![]()
Mam pytanie odnośnie wyświetlacza licznika przebiegu,temp. itp. Zacząłem poprawiać zimne luty-udało się(wyskakiwały błędy). Ale po podłączeniu zegarów wyświetlacz nic nie pokazuje(ani km, ani temp). Mam wyświetlacz z komputerem pokładowym. W czym problem? raczej wszystko dobrze podłączyłem. Zauważyłem że z płytki wychodzi 6 pinów które łącza się z wyświetlaczem - z czego 2 są nieaktywne?(nie wchodzą w swoje miejsca do wyświetlacza-zaznaczone na zdjęciu) czy tak powinno być? Załączam zdjęcie(przepraszam za jakośc). Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 08-07-2011
Skąd: bdg
Model: focus
Silnik: 2.0 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 35
|
![]()
Witam. Czy istnienie mozliwosc z jakims sensem przeniesc zegary z ffmk2 przed liftem na te liftowe ? Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 18-01-2011
Skąd: Białe Błota/Bydgoszcz
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 400
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
focus ii , zimne luty |
|
|