![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#51 |
ford::beginner
![]() Imię: kRZYSIEK
Zarejestrowany: 08-12-2012
Skąd: OGL
Model: Transit & Focus
Silnik: 2.5 D & 1.8 TDDI
Rocznik: 96 & 01
Postów: 36
|
![]()
czujnik wału korbowego uwaliłem, razem z wiązka na szrocie , i tak też go wyprułem, razem z częścią wiązki do siebie różnicy niema żadnej,dalej jak się rozgrzeje silnik to jest żądanie zgaszenia,przez pompę , nie no jest różnica teraz to po złapaniu 87stpni staje, a parę dni temu jechał i dopiero po 20km mu odwalało
Ostatnio edytowane przez krzysiek 1208 ; 17-01-2016 o 17:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,096
|
![]()
czujnik jest nadal podejrzany, zobacz czy do niego jakies napiecie dochodzi na wtyczke, bo moze dalej jest wiazka uwalona, a te 2 bledy pierwsze to sterownik, a raczej nastawnik, ale to by palilo tranzystor jak masz przed lifta. Co do tego jak gasnie Ci jak sie zagrzeje, to mysle ze mozna to oszukac, tyle ze to takie dorazne, termostat rozwiercic zeby nie lapal pelnej temp. , albo calkiem wyjac tyle ze teraz zima i w aucie bedzie lodownia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ford::beginner
![]() Imię: kRZYSIEK
Zarejestrowany: 08-12-2012
Skąd: OGL
Model: Transit & Focus
Silnik: 2.5 D & 1.8 TDDI
Rocznik: 96 & 01
Postów: 36
|
![]()
Nie wiem czujnik jak odpinam wału, to auto gaśnie narzazie spróbuje tego hala wywalić, dowiadywałem sie u takich znawców fordów, to mi powiedzieli że wszystkie te błędy łącznie z napięciem generuje pompa Wtryskowa, i że padło zasilanie pompy albo sama pompa może też być to usterka mechaniczna pompy , tyle się dowiedziałem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ford::amateur
![]() Imię: Marta
Zarejestrowany: 04-05-2011
Skąd: Szwecja
Model: Focus Dia
Silnik: 1.8 TDCi 100KM
Rocznik: 2003
Postów: 5
|
![]()
Przekleje temat tutaj:
Witam, Mam Focus Dia, 1.8 TDCi 100KM, rocznik 2003, ponad 200 kkm. Mam problem z odpaleniem. Problem wystepuje glownie na wiosne i lato. Nie mam problemu w zimie... Na zimny silnik odpala od razu. Po przejechaniu kawalka, zazwyczaj ok 10-20km i wylaczeniu silnika pojawia sie problem ponownego odpalenia juz nawet po 5 min postoju. Lampki pogasniete, odczekane az swiece sie nagrzeja, przekrecam kluczyk i sie "kreci", ale nie odpala. Miga lampka swiec zarowych. Prob bylo 6 i nic. Za 7 razem przekrecony kluczyk, odczekane dluzej niz zwykle i odpalil. Swiece zarowe byly wymieniane ok 3-4 lata temu na NGK Akumulator jest nowy Mam problem z alternatorem - nie laduje na wolnych obrotach Bylam u mechanika. Podlaczyl do komputera. Wywalilo mu dwa mozliwe bledy: jakis czujnik i... cos - nie wiem co bo nie zrozumialam... Wymienil czujnik bo powiedzial, ze to jest najczestrza przyczyna. Trzy tygodnie bez problemu i dzis znowu. Na zimny silnik ruszyl, po ok 10-20km parking, wylaczony silnik i po ok 5min proba rozruchu i nic... po ktorejs tam probie i dluzszym odczekaniu zapalil. Czy ktos wie co to moze byc lub polecic dobry warsztat we Wroclawiu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-07-2012
Skąd: Szczecinek
Model: Ford Focus
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 1,415
|
![]()
Może to być zwykle zapowietrzenie, te focusy miały chyba problem ze złączkami na przewodach idących do filtra. Zacznij od tego i koniecznie dowiedz się, co to był za błąd.
Xperia Z1 tap tap
__________________
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec ? ![]() Ostatnio edytowane przez mojmistrz ; 08-08-2016 o 01:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ford::amateur
![]() Imię: Marta
Zarejestrowany: 04-05-2011
Skąd: Szwecja
Model: Focus Dia
Silnik: 1.8 TDCi 100KM
Rocznik: 2003
Postów: 5
|
![]()
Dzieki, sprawdze to! Tylko nie wiem, gdzie isc we Wroclawiu bo ten co ja chodze jest na urlopie do konca sierpnia...
Wyczytalam, tez gdzies tutaj, ze to moze oznaczac problem z pedalem hamulca, ze niby ten nie lubi wilgoci i jak o tym mysle, to rzeczywiscie problem pojawia sie glownie w mokre dni. Jak pada pare dni pod rzad to mam wlasnie taki problem, juz dwa lata temu tak bylo. Wtedy myslalam, ze to byl stary akumulator... Bylam nawe w serwisie Forda, ale oni nic nie znalezni na tych swoich komputerkach... Pozniej jakos to przeszlo... Ale ostatnio nasililo sie jeszcze bardziej... Nie wiem! Wlosy sobie z glowy wyrywam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
![]()
Jak kolega wyżej pisał - postaraj się sprawdzić co to był za błąd który został odczytany przez mechanika. Wystarczy jego numer. Potem wracasz tu, piszesz nam jaki, i od razu będzie wiadomo więcej.
Takie gdybanie typu "a może się zapowietrza", "a może to pedał", to dobry sposób na wydawanie pieniędzy i wymianę sprawnych części - jak tak lubisz, to oczywiście nie ma sprawy. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ford::amateur
![]() Imię: Marta
Zarejestrowany: 04-05-2011
Skąd: Szwecja
Model: Focus Dia
Silnik: 1.8 TDCi 100KM
Rocznik: 2003
Postów: 5
|
![]()
Ok, jak bede wiedziec to sie odezwe. Dzieki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To co mi mechanik wymienil to czujnik walka rozrzadu: https://www.mekonomen.se/Document/Im...g&size=product To drugie dowiem sie za tydzien. Ostatnio edytowane przez tusia_m ; 08-08-2016 o 16:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ford::beginner
![]() Imię: Gertruda
Zarejestrowany: 01-11-2020
Skąd: Monachium
Model: FOCUS MK1
Silnik: 1.8 Tdi
Rocznik: 2001
Postów: 10
|
![]()
Moj problem z tym autem wyglada nastepujaco na zimnym silniku auto gasnie i szarpie i miga kontrolka swiec zarowych po rozgrzaniu auta problem znika jaki jest powod gasniecia, silnika? 1.8 tdi focus 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ford::beginner
![]() Imię: Gertruda
Zarejestrowany: 01-11-2020
Skąd: Monachium
Model: FOCUS MK1
Silnik: 1.8 Tdi
Rocznik: 2001
Postów: 10
|
![]()
Szanowny Panie adminstratorze przeniosles temat i nikt mi nie odpowiedział
|
![]() |
![]() |