![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,387
|
![]() Cytat:
Podłączasz adapter bluetooth do samochodu, wykonujesz "BT pairing" czyli sparowanie urządzenia ze swoim telefonem, instalujesz apkę (którą chcesz) i za jej pomocą łączysz się przez BT do samochodu. Aplikacji do używania interefejsu ODB2 są tysiące, kwestia co chcesz zrobić i jak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-06-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3
Silnik: 1,6 TDCI DPF (115 KM)
Rocznik: 2012
Postów: 333
|
![]() Cytat:
"Głośna" praca i spaliny w kabinie to klasyk dwóch rzeczy: uszczelnienia wtrysków (co już podobno wykluczyłeś) oraz nieszczelności układu wydechowego. Skoro "na oko" nie ma wokół wtrysków oleju możesz dla pewności popryskać je (dookoła) wodą z mydłem i zobaczyć, czy podczas pracy silnika nie powstają bąble. Dopiero teraz możesz się odszczekiwać, że "gdyby było to byś napisał" ale przyznasz, że to dość niegrzeczne. Skoro wykluczyliśmy wtryski to czas na wydech. Po prostu przeleć wszystko od kolektora zaczynając przez wszystkie połączenia rur: EGR, turbina, plecionka, DPF i katalizator itd. Szukaj dziur, rdzy, śladów sadzy, luźnych lub brakujących obejm (np. przy turbinie). Nie jest to trudne jednak radzę osobiście (po "głowicy" i "bluetooth"), żebyś zatargał auto do warsztatu. Koszt naprawy to prawdopodobnie grosze, na podnośniku dużo łatwiej będzie się wszystkiemu przyjrzeć a Ty nie będziesz się stresować zgodnie z zasadą "wygooglałem, że jak mnie boli palec to pewnie umrę". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ford::expert
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 04-08-2013
Model: Focus Kombi MK1/MK2 srebrny metalik
Silnik: 1.8-TDDI, 1.6 TDCI
Rocznik: 2005/2009
Postów: 188
|
![]()
Szanowni koledzy,
Jestem poważnym człowiekiem z kilkudziesięcioletnim stażem posiadania różnych marek aut. Gdybym wiedział, że koledzy potraktują każdy wątek tak jak gdyby był napisany przez dziecko i skierowany do dzieci, którym trzeba wyjaśniać skąd się bierze lód i dzieci nie zapominając o mrozie. Pytanie było proste i powinno być zrozumiałe przez każdego poważnego człowieka, który wie o co chodzi a nie zależy mu na nabijaniu reputacji. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-06-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3
Silnik: 1,6 TDCI DPF (115 KM)
Rocznik: 2012
Postów: 333
|
![]() Cytat:
Napisaliśmy ci co jest do sprawdzenia przy opisanym problemie. Napisaliśmy ci jak to sprawdzić. Nie, OBD nie sprawdzisz przedmuchów. Uszczelki pod głowicą to ja ci teraz kolego życzę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::advanced
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 03-06-2015
Skąd: Bydgoszcz
Model: Ford Focus MK1 Sedan
Silnik: 1.6L Zetec-S
Rocznik: 2002
Postów: 409
|
![]()
U mnie choć auto nie najnowsze było podobnie. Czułem przy odpalaniu spaliny w kabinie. Sprawę olałem, bo tymczasowo przeszło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale po 3 tygodniach łącznik elastyczny przy odpalaniu się urwał, a byłem 100km od domu w niedzielę. Ciekawe doznania akustyczne miałem.
|
![]() |
![]() |