![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#121 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,766
|
![]()
spuszczaj jak wleją i wlewaj swój.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 31-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Focus III FL/Mondeo V
Silnik: 1.5 EB (183 KM)/1.5 EB (165 KM)
Rocznik: 2015/2019
Postów: 187
|
![]()
Trochę słabe rozwiazanie 2 razy płacić za olej, filtr i wymianę. Najpierw w ASO a pózniej gdzieś w innym zakładzie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale zawsze jakieś
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 04-05-2012
Skąd: Wrocław
Model: Skoda Octavia III RS
Silnik: 2.0 TSI 230KM
Rocznik: 2017
Postów: 561
|
![]() Cytat:
__________________
Misiek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 31-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Focus III FL/Mondeo V
Silnik: 1.5 EB (183 KM)/1.5 EB (165 KM)
Rocznik: 2015/2019
Postów: 187
|
![]()
To tak trochę z tyłka. Jeździsz przez 5-8 tys. na 5w20 a później kolejne tyle na 5w30? I na kolejnej wymianie w ASO 5w20, itd..... Może się nie znam ale gdzieś wspominałeś że miałeś go dlubnietego i ze Ci silnik padł, przypadek?
__________________
Moja Foczka ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-02-2012
Skąd: Poznań
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 1.8 tdci 115 ps
Rocznik: 2008
Postów: 230
|
![]()
u mnie jak przywiozłem swój olej , wpisali tylko adnotację w książce "olej klienta" twierdząć że nie ma to wpływu na gwarancję - olej z normą forda oczywiście
__________________
Były//FF MK1 1.6 16V 2000 oraz FF MK1 1.6 16V 2003 Jest FF2 FL 1.8 TDCI 2008 |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
ford::average
![]() Imię: Wiesław
Zarejestrowany: 01-04-2013
Skąd: Wielkopolska
Model: volvo
Silnik: 1,6D/TDCI-109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 162
|
![]()
Panowie wszystko rozumiem tylko czy warto płacić takie pieniądze przy wymianie oleju co 10-13 kkm.
Z kart technicznych wynika że różnice są minimalne, część na korzyść Millersa część na Specola. - [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Nie jestem sprzedawcą ale wszystkie firmy kiedyś zaczynały swoją działalność a nikt aprobat za friko nie daje oraz możliwości umieszczania ich na opakowaniach. Wiem niebieski Specol jest HC. Podałem te przykłady (jak i we wcześniejszym poście) bo interesuje mnie wasze zdanie. Obecnie mam zalanym niebieskim wcześniej żółtym - [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
porównaj bazę
millers ma 70% pao zobacz tego drugiego, poza tym, cena... |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Postów: n/a
|
![]()
Panowie, czyli reasumując np ten olej do Ecoboosta 1.5 jest jak najbardziej OK?
http://sklep.millersoils.pl/100-synt...b-5w20-5l.html Cena wychodzi tylko 10 zł więcej niż castrol w sklepie internetowym... No i pytanie jak z dolewaniem w ASO takiego oleju? Mi sprzedawca powiedział przed zakupem samochodu, że mogę do nich przyjechać z własnym olejem (pytanie, czy wystarcza spełnienie specyfikacji). PS. Ile może leżakować taki olej? Gdybym teraz chciał np. kupić 1l (na ew. dolewki przy dotarciu) + 5l, żeby zaoszczędzić na przesyłce to czy może leżeć do przyszłego roku w zamkniętej butli? |
![]() |
![]() |
#129 | |
ford::average
![]() Imię: Wiesław
Zarejestrowany: 01-04-2013
Skąd: Wielkopolska
Model: volvo
Silnik: 1,6D/TDCI-109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 162
|
![]() Cytat:
Skłaniam się jednak lać 2x a w przypadku Millersa (cena) 3x częściej HC-hydrokrak niż syntetyczny. Reasumując na 30 kkm wolę 3x zmienić hydrokrak niż raz syntetyczny. A w temacie jest w zasadzie mowa o spełnianiu wymaganych specyfikacji i dlatego podaję takie przykłady olejów. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
no ja takich dylematów nie mam, wolę lać co 30 tys 3x syntetyczny nie wiem dlaczego w obiegu panuje opinia ze jak syntetyk to trzeba zmienić takie interwały
hc po 4 tys nadaje się do wylania, syntetyk po 12 ma jeszcze lepsze właściwości niż nowy HC a raz w roku na 165 zł mnie stać mniej fajek i piwa i jeszcze na dobre wycieraczki starczy |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
diesel , dpf , olej silnikowy |
|
|