![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#851 | ||
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,687
|
![]() Cytat:
Cytat:
Trzeba pamiętać, że wejście video w Sync2 aktywne jest jedynie na postoju. W czasie jazdy jest odcinane.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 30-03-2016 o 11:48 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
ford::beginner
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 04-11-2015
Skąd: Warszawa - Manchester
Model: S-Max Titanium
Silnik: 2,0 TDCI 180 hbp PowerShift
Rocznik: listopad 2015
Postów: 44
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-09-2014
Skąd: Warszawa Wilanów
Model: FORD FOCUS MKIII TREND SPORT KOMBI
Silnik: 1.6 Ecoboost 150KM -> 182KM
Rocznik: 2012
Postów: 318
|
![]()
Do sync2 idą wszystkie trzy protokoły Can. Ja na początku nie miałem podpiętego żadnego z nich i radio działało, wiec można spróbować jak to zadziała z odłączonym kabelkiem. Jeżeli się uda to można dorobić prosty wyłącznik.
Jest też możliwe, choć mało prawdopodobne, że przed tym się zabezpieczyli.
__________________
Modyfikacje w moim aucie: Moc 182 KM + Radio sync2 + Nawigacja + Kamera wsteczna ![]() <tu wszystko o moim aucie> §23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 |
ford::expert
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 06-12-2008
Skąd: Praga / CZ
Model: Mondeo MK5 FL Vignale
Silnik: 2.0EcoBlue
Rocznik: 2020
Postów: 3,376
|
![]()
nawet jesli nie, to po tym protokole moga byc odbierane inne informacje oprocz predkosci
__________________
Focus 1.6 2000 | Focus MK2 1.8tdci 2007 | Mondeo MK4 Kombi FL 2.0tdci 2010 | Mondeo MK5 Kombi FL 2.0 EcoBlue Vignale 2020 |
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,687
|
![]() Cytat:
Nie tędy droga. Odcięcie wejścia wideo zrealizowane jest softwareowo i nie ma wersji bez odcięcia - nie ma więc czym ograć gotowym (jak z ta aktywacją navi), a pogrzebać w tym zabezpieczonym sofcie Microsofta raczej się nie da... Tak więc raczej trzeba będzie żyć z tym zabezpieczeniem albo kupować amerykańskie wynalazki sprzętowe obchodzące to zabezpieczenie - tak coś chyba 700USD...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 05-03-2016
Skąd: Kraków
Model: mondeo
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Postów: 7
|
![]()
Witam Koleżeństwo. mam nietypowe pytanie. czy ktoś z was zna sposób na zmianę siły wspomagania kierownicy w MKV. chodzi mi o wzmocnienie siły wspomagania. Czy da się to zrobić programowo w jakimś menu serwisowym? czy jest jakaś inna metoda?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 31-01-2015
Skąd: Centralna Polska
Model: MK5
Silnik: TDCI 180KM PowerShift
Rocznik: 1/2 2015
Postów: 641
|
![]()
Nikt nic o zmianie oporu kierownicy nie pisał ale wielu kolegom się to na początku nie podobało.
Jedyna metoda to jechać szybciejGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a na poważnie to się szybko przyzwyczaisz. Osobiście fabryczny opór uważam za optymalny i bardzo komfortowy a mk 5 tak właśnie ma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-10-2009
Skąd: Elbląg
Model: Mondeo/Custom
Silnik: 1.5 EB AT/2.2 TDCI
Rocznik: 2015/2014
Postów: 38
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]()
To z innej beczki: da się wyłączyć wyłączanie się :-) aktywnego tempomatu przy 30 km/h? W Vagu jest asystent jazdy w korku, może i w Fordzie jest choćby namiastka tego?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 31-01-2015
Skąd: Centralna Polska
Model: MK5
Silnik: TDCI 180KM PowerShift
Rocznik: 1/2 2015
Postów: 641
|
![]()
bał bym się chyba tego odpalić z modaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. tzn udostępnić do przerobienia. Chyba że mają tak w USA.
Gdyby to było dostepne w mk 5 w cenie aktywnego tempomatu no może 10% droższe to raczej bym na to dozbierałGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Rothmans ; 31-03-2016 o 00:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
blis , cta , mondeo mk5 , montaż , programowanie |
|
|