![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,000
|
![]()
Padły mi zegary, przestawały działać obrotomierz i szybkościomierz, wyłączają się też ciekłokrystaliczne wyświetlacze (licznik + zegarek). Wystarczy dotknąć gniazdo wtyku wielopinowego i wszystko zaczynało działać - raz na pięć minut, raz na tydzień.
Przelutowałem wszystkie podejrzane luty na płytce dostępne od tyłu, ale nic to nie pomogło, powinno się przelutować piny wtyku dostępne z drugiej strony płytki. I tu jest właśnie problem: aby wyjąć płytkę, trzeba odłączyć wskazówki od osiek szybkościomierza, obrotomierza oraz wskaźników temperatury silnika i poziomu paliwa. Próbowałem to zrobić, ciągnąłem... bardzo mocno, ale ni chu chu - nie schodzą. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pytanie do kolegów: ktoś ma patent na ściągnięcie wskazówek bez wyrwania ich z korzeniami? Co prawda trochę podłamany kupiłem właśnie ładną używkę zegarów (350 zł) i działa ok, ale problem nie daje mi spokoju...
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 21-05-2016 o 18:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 05-03-2013
Skąd: Marki
Model: Transit mk7, Edge
Silnik: 2.2 100 km@140 km; 2.0
Rocznik: 2012; 2019
Postów: 849
|
![]()
Nie mam pojęcia jak w Transicie, ale w Octavii zwykły widelec od "schabowego" dawał radę.
Może je trochę podgrzać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 23-11-2012
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Model: Transit 2003
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2003
Postów: 72
|
![]()
Robiłem to miesiąc temu. Wskazówki są tylko wciśnięte na ośki. Wystarczy dosyć mocno podważyć wskazówki śrubokrętem przy samej ośce i wszystko schodzi.
Ja przylutowałem samo gniazdo i wszystko śmiga, nigdzie nie znalazłem zimnych lutów. Przy okazji umyłem wszystkie plastiki, licznik nabrał wyrazistości Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Aha przed rozbiórką zrób zdjęcie jak wskazówki maja być założone bo potem będziesz miał problem z wyskalowaniem (w pozycji wyłączonej nie są na zerze). |
![]() |
![]() |