|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-02-2016, 16:51 | #61 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: podkarpacie
Model: ford focus c-max
Silnik: 2.0tdci duratorg
Rocznik: 2004
Postów: 147
|
Odp: Wymiana zaworu EGR w 2.0 tdci
Witam ,wymienilem wkoncu swojego egra,zawor zaadaptowany i auto normalnie odpala a drugim biegu podjezdzajac np.w korku auto nie szarpie i zauwazylem ze spalanie spada .Ten wyjety ewidentnie sie acina sam ,po nocy gdy chce sie go poruszac to z oporem sie zwalnia .
|
04-05-2016, 21:43 | #62 |
ford::beginner
Imię: Adam
Zarejestrowany: 14-02-2016
Skąd: Katowice
Model: Focus mk2
Silnik: 2000
Rocznik: 2008
Postów: 10
|
Odp: Wymiana zaworu EGR w 2.0 tdci
Witam czy wina bardzo dużej ilości spalania 40l tak pokazuje mi chwilowe spalanie może być awaria EGR ? Wcześniej nie miał mocy, mechanik ponoć przepalił DPF.
|
26-05-2016, 15:55 | #63 |
ford::average
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 11-11-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Focus Mk2 FL Titanium
Silnik: 2.0 TDCi 136km 320Nm - DPF OFF
Rocznik: 03.2008
Postów: 86
|
Odp: Wymiana zaworu EGR w 2.0 tdci
Hi
Proszę o odpowiedz. na moje pytanie. Po naprawie wysprzeglika pojawił mi się blad o przeładowaniu turbiny i zapaliła się kontrolka check engine. Auto osłabło powyżej 2000 tys obr. nie przyspieszało. Wymienieniem zaworek pierburga od sterowania geometria turbiny i moc wróciła auto ładnie jedzie. Błędy wykasowane ale po krótkiej jeździe znowu zapaliła się kontrola check a auto zaczęło poszarpywać miedzy 1750 - 2000 tys/obrotów. W poniedziałek oddaje auto do mechanika w celu wymiany czujnika położenia walu oraz na czyszczenie zaworu egr a moje pytanie jest następujące czy zacinający się egr może powodować zapalnie się kontrolki check i nie generować błędów w komputerze ? Pomarańczowa kontrolka potrafi zapalić się i zgasnąć sama co 10-50 km. Auto odpala od strzała nie kopci pali w normie. Przebieg 177 tys km egr już raz przeczyszczony przy przebiegu 153 tys km. Zregenerowana turbina rok temu. |
26-05-2016, 16:03 | #64 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,932
|
Odp: Wymiana zaworu EGR w 2.0 tdci
Tak. EGR wywali blad silnika.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
30-05-2016, 19:13 | #65 |
ford::average
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 11-11-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Focus Mk2 FL Titanium
Silnik: 2.0 TDCi 136km 320Nm - DPF OFF
Rocznik: 03.2008
Postów: 86
|
Odp: Wymiana zaworu EGR w 2.0 tdci
Siema
Może ktoś z Was podsunie pomysł lub złota myśl . Po awarii i wymianie wysprzeglika, oleju i kompletu filtrów auto na początku straciło moc a później zaczęło pooszarpywać przy stałej prędkości lub przy delikatnym przyspieszaniu. Zapaliła się kontrolka check a w teście zegarów wyskoczył błąd DTC A19A. W aucie w ciągu 2 tygodniu wymieniłem zawór egr na nowy, czujnik położenia wału nowy, zaworu sterowania geometria turbiny nowy oraz map sensor nowy. Auto jeździ super moc, płynność i przyjemność z jazdy wróciła ale znowu zapala się kontrolka . Co można jeszcze sprawdzić ? Zadam jedno głupie pytanie bo już mi się pomysły skończyły. Czy błąd może być zapisany w zegarach w HEC - moduł wyświetlacza i wskaźników (ELMConfig) i dlatego ciągle się pali lampa mil ? Teraz w teście zegarów dtc none. Jakieś pomysły ? Problem rozwiązany - powodem problemu były zamienione przewody podciśnienia na zaworku pierburg od sterowania geometria turbiny po naprawie. Ostatnio edytowane przez gogigi ; 08-06-2016 o 11:08 |
29-06-2018, 08:05 | #66 |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Odp: Wymiana zaworu EGR w 2.0 tdci
Witam. Po wymianie egra w 2,2 tdci na nowy potrzebna jest procedura kalibracji, ale w czynnościach serwisowych w forscan takiej opcji nie mam. Inny program , czy też po prostu sterownik silnika takiej opcji nie przewiduje? Z góry dzięki za pomoc
|
01-07-2018, 16:05 | #67 |
ford::professional
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,647
|
Odp: Wymiana zaworu EGR w 2.0 tdci
Wykasuj błędy związane z EGR-em, a wtedy po każdym wyłączeniu silnika następuje samoczynna kalibracja zaworu.
|
18-08-2018, 21:40 | #68 |
ford::amateur
Imię: Dymek
Zarejestrowany: 18-07-2018
Skąd: Legnica
Model: Ford
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 4
|
Odp: Wymiana zaworu EGR w 2.0 tdci
...
Ostatnio edytowane przez Forest4b ; 04-08-2019 o 16:42 |
24-11-2019, 10:53 | #69 |
ford::average
Imię: JACK
Zarejestrowany: 16-01-2015
Skąd: TG
Model: Mondeo MK4 Kombi \ FocusMK2
Silnik: TDCI 2.0/115KM\ TDCI 2.0 136 KM
Rocznik: 2010
Postów: 86
|
Odp: Wymiana zaworu EGR w 2.0 tdci
Panowie może ktoś poradzi.
Pacjent Focus 2.0 TDCI 136 KM. Auto szrpało w okolicy obrotów 1800-2000 - brak błędów wszytko pozostałe było ok. Została zrobiona procedura adaptacyjna FORScanem EGR. Teraz auto jeździ lepiej ale przy kazdym przekręceniu kluczyka do pozycji zapłon ( bez uruchamiania silnika) pojawia się błąd P1335-62. Po uruchomieniu silnik pracuje normalnie i jeździ bez uwag, na odpalonym silniku można ten błąd skasować i nie powraca, można przejechać 200km i nie wraca. Po zgaszeniu silnika i ostygnięciu po przekręceniu kluczyka bez odpalania błąd pojawia się ponownie - co jest nie tak czy ktoś może poradzić. |
17-08-2020, 19:15 | #70 | |
ford::average
Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 22-12-2016
Skąd: Syców
Model: Focus II | Mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCI 136KM | 2.0 TDCI 150KM@180KM
Rocznik: 2009 | 2015
Postów: 52
|
Odp: Wymiana zaworu EGR
Cytat:
|
|