|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-03-2014, 14:54 | #21 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-01-2014
Skąd: Panther Black
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2014
Postów: 507
|
Odp: Grubość lakieru na elementach i materiał karoserii.
Da się, dobry lakiernik jest w stanie zejść nawet poniżej 100 na całej powierzchni elementu.
M... |
03-03-2014, 15:04 | #22 |
ford::average
Imię: Waldemar
Zarejestrowany: 02-01-2014
Model: mondeo
Silnik: 1,6 125 KM
Rocznik: 2010
Postów: 117
|
Odp: Grubość lakieru na elementach i materiał karoserii.
No i właśnie o to chodzi, że zazwyczaj jest albo za cienko, albo za grubo...
|
26-02-2015, 23:16 | #23 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-02-2015
Skąd: Kraków
Model: MK5 / Fusion
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 68
|
Odp: Grubość lakieru na elementach i materiał karoserii.
rozumiem że materiał to w całości stal cynkowana?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
01-06-2016, 22:21 | #24 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 26-05-2016
Skąd: Kraków
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2012
Postów: 6
|
Odp: Grubość lakieru na elementach i materiał karoserii.
Witam,
trochę odkopię temat, ale mam dziwną, pilną sprawę. S-MAX z 2012 roku, przebieg 198tyś, sprawdzane na wszystkie sposoby - wszystko sie zgadza. Autko, piękne itd itp. Problem jednak jest z grubością lakieru. Wartości są wysokie, ale podobne na całym aucie. Proszę o zapoznanie się z wynikami inspekcji samochodu. Jeśli ktoś wie, co może być przyczyną, bardzo proszę o info. Dodam, że pisałem do fabryki, i auto nie było lakierowane ponownie. 1. Maska 170-230 Lekkie odpryski od kamieni 2. Błotnik przedni lewy 170-210 Lekkie rysy na początku błotnika oraz na listwie 3. Drzwi przednie lewe 190-240 Element bez widocznych uszkodzeń 4. Drzwi tylne lewe 190-230 Element bez widocznych uszkodzeń 5. Błotnik tylny lewy 190-700 Rant pod 700 6. Słupek lewy ( cz. przednia, środkowa, tylna) 240/210/190 Element bez widocznych uszkodzeń 7. Próg lewy ( cz. przednia, środkowa, tylna) 350/330/310 Element bez widocznych uszkodzeń 8. Klapa tył 180-210 Element bez widocznych uszkodzeń 9. Błotnik przedni prawy 95-110 Element bez widocznych uszkodzeń 10. Drzwi przednie prawe 200-270 Element bez widocznych uszkodzeń 11. Drzwi tylne prawe 180-290 Element bez widocznych uszkodzeń 12. Błotnik tylny prawy 180-220 Element bez widocznych uszkodzeń 13. Słupek prawy ( cz. przednia, środkowa, tylna) 210/200/180 Element bez widocznych uszkodzeń 14. Próg prawy ( cz. przednia, środkowa, tylna) 350/340/310 Element bez widocznych uszkodzeń 15. Dach ( strona: lewa, prawa, środek) 205/220/230 Element bez widocznych uszkodzeń 16. Podłużnice przód ( strona: lewa i prawa) 75/75-80 Element bez widocznych uszkodzeń 17. Podłoga tył ( strona: lewa i prawa) ZABUDOWANA Element bez widocznych uszkodzeń 18. Zderzak przedni PLASTIK Zderzak lekko odstaje od błotnika z prawej strony 19. Zderzak tylnyPLASTIK Zderzak z widocznymi przetarciami 20. Wnęka drzwi ( przednie lewe) 110-115 Element bez widocznych uszkodzeń 21. Wnęka drzwi ( przednie prawe) 105-115 Element bez widocznych uszkodzeń 22. Wnęka drzwi ( tylna lewa ) 105-120 Element bez widocznych uszkodzeń 23. Wnęka drzwi ( tylna prawa) 100-130 Element bez widocznych uszkodzeń Dodatkowy opis: Przedstawiony samochód do inspekcji był przemalowywany powtórnie z niewiadomych przyczyn. Tak naprawdę całe auto oprócz przedniego prawego błotnika ma grubość lakieru pomiędzy 200-300 um . Normą przy tym lakierze to max 170 um. Odrzwia oraz na spawach tylnych błotników widoczne odcinanie lakieru bezbarwnego , a po lewej stronie na tylnym błotniku widoczne złuszczanie się lakieru bezbarwnego. Przedni prawy błotnik posiada grubość 95-110 um – co może sugerować iż został on wymieniany (śruby nie posiadają śladów demontażu). Pomożecie ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) |
02-06-2016, 09:17 | #25 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
Odp: Grubość lakieru na elementach i materiał karoserii.
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
przeczytaj to:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
668855686 |
02-06-2016, 09:58 | #26 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 26-05-2016
Skąd: Kraków
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2012
Postów: 6
|
Odp: Grubość lakieru na elementach i materiał karoserii.
Dziękuje, zapoznałem się z tymi tematami, jednak mój przypadek jest jakis odosobniony. Zakładam zatem, że auto było malowane drugi raz nie wiadomo gdzie i dlaczego, ale że na pewno nie było bite...
|
10-07-2021, 06:59 | #27 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-02-2017
Skąd: Rzeszów
Model: Mondeo MK4
Silnik: DW10C 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 339
|
Odp: Grubość lakieru na elementach i materiał karoserii.
Z czego jest zrobiony mk4? Stal czarna czy ocynk? Może ma coś z aluminium? I czy między przedlifem i poliftem są róznice?
|