![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 24-04-2016
Skąd: pomorskie
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM
Rocznik: 2009
Postów: 11
|
![]()
Witam. Jaki jest prawidłowy pobór prądu w Focusie mk2 - przy zamkniętym samochodzie, z wygaszonym radiem oraz licznikiem (mam ten mniejszy wyświetlacz - czerwony). Prosiłbym też o radę jak to prawidłowo zmierzyć za pomocą multimetra? Co jak ustawić i w jaki sposób podłączyć. Ostatnio po 4 dniach wysiadł mi akumulator i chciałbym sprawdzić czy jest to jego wina czy może jednak coś go rozładowuje. Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Włodek
Zarejestrowany: 07-06-2014
Skąd: Wałbrzych
Model: focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Rocznik: 2007
Postów: 806
|
![]()
Witam . Mam Focusa MK2 2007 1.6 TDCI . Sprawdzałem pobór prądu - efekty
1 0-10 min - świeci licznik działa oświetlenie kabiny - 0,6A 2 10-30 min licznik zgaszony działa oświetlenie kabiny 0,4A 3 30-40 min świeci licznik nie działa oświetlenie kabiny 0,25A 4 po upływie 40 min pobór prądu 0,03A każde wciśnięcie pedału hamulca lub sprzęgła uruchamia podświetlenie licznika 0,3A , a otwarcie drzwi uruchamia ponownie całą procedurę . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,755
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 24-04-2016
Skąd: pomorskie
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM
Rocznik: 2009
Postów: 11
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 03-09-2013
Skąd: Tychy
Model: Ford Focus MK2
Silnik: 1.4
Rocznik: 2005
Postów: 461
|
![]()
U mnie po 40 minutach jest 0.01. Ściągasz klemę z akumulatora i między klemę a akumulator wspinasz multimetr ustawiasz pomiar amperomierza i czekasz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::specialist
![]() Imię: Włodek
Zarejestrowany: 07-06-2014
Skąd: Wałbrzych
Model: focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Rocznik: 2007
Postów: 806
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez technik08 ; 14-07-2016 o 17:10 Powód: doposek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 17-06-2013
Skąd: Gdynia
Model: Focus Mk1 FL HB
Silnik: 1,6 ZETEC SE
Rocznik: 2002
Postów: 155
|
![]()
Taka mała uwaga - przed wpięciem multimetru koniecznie ustawić najwyższy zakres amperomierza. Po ustabilizowaniu się pomiaru można cykać "w dół" zakresu.
|
![]() |
![]() |