![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#301 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
Tak, zwłaszcza wiosną i latem jak jest powyżej 20C, zimą i na jesień jak jest chłodno można lać 95....stać na konia to trzeba mieć i na owies....każda modyfikowowana turbobenzyna powinna IMO dla bezpieczeństwa latać na 98, tak też doradzam klientom....no ale to jest Polska i każdy jest mądrzejszy i leje co chce....a czasami w jakiejś sytuacji może braknąć zapasu, tyle że w tych autach ECU cofnie zapłon a właścicielowi zamryga checkiem....wiec teoretycznie nie powinno stać sie nic złego. Do tej pory w jednym aucie z 1.5eb na serii potrafiło mrugnąć checkiem podczas pomiaru serii, jak sie fura zagrzała takie kijowe paliwo w nim było, nie mogłem wiec tam zrobic 200KM bo to co było w baku na to nie pozwoliło....gdyby było nawet "słabe" 98 to by nie było takiego kłopotu ;-)
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER Ostatnio edytowane przez TuneFORCE ; 10-07-2016 o 14:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
![]()
Ja serią 182 latam wyłącznie na 98.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-07-2016
Model: Fusion
Silnik: 1.5 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 18
|
![]()
Hej wszystkim!
Zainteresowałem się tematem tuningu 1.5EB. Posiadam wersje z USA 180KM z automatem, przerabiał już ktoś taką wersję?? I pytanie czy przerobienie wiąże się również z przerobieniem skrzyni automatycznej? Pozdro! |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]() Cytat:
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
ford::beginner
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 23-02-2015
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus
Silnik: 1.5 150hp/182hp Mayak/ 200hp TuneForce
Rocznik: 2015
Postów: 24
|
![]()
jezeli to powershit to daj sobie spokoj
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-07-2016
Model: Fusion
Silnik: 1.5 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 18
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]() Cytat:
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-07-2016
Model: Fusion
Silnik: 1.5 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 18
|
![]() Cytat:
Dzięki za wyjaśnienie sprawy. |
|
![]() |
![]() |