![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::professional
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,664
|
![]()
Login,
czy uporałeś się już ze swoim DPF-emGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. PS Poszukuję kogoś kto ma sprawny pojazd (bez błędu DPF-a), ma dostęp do interfejsu i może dokonać pomiaru pracy zaworu EGR. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::beginner
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 26-06-2016
Skąd: Kielce
Model: S-max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2006
Postów: 22
|
![]()
Odkopie temat. Pacjent S-max 2.0 tdci. W trasie pękła guma między turbo a intercoolerem. Musiałem przejechać 4 km do najblizszego warsztatu - jechałem na 3 biegu maks 1200 obr. Oczywiście usterka silnika. W warsztacie guma wymieniona. Zrobiłem samochodem 50 km do domu - normalnie przyspiesza , kontrolka się pali. W domu podpiąłem do kompa, wynik - błędy P2463 i P242f. Co zrobiłem - sprawdziłem połączenia gumowe - są ok, reset adaptacji zaworu egr, oraz wyzerowałem zarejestrowane wartości filtra cząstek stałych. Błędy wracają po maks 1,5 km. Czy macie jakieś pomysły czy DPF do wyrzucenia?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::professional
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,664
|
![]()
Może jeszcze trzeba zresetować różnicowy czujnik ciśnienia DPF-u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
|
![]()
Eh te MK3 z DPF Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Chyba najbardziej problemowy DPF do wywalenia...w żadnym innym aucie nie było tyle zabawy jak w tych Mondkach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
tuneforce.pl Chiptuning Piła,Poznań,Wałbrzych tuneforce.pl www.facebook.com/TuneFORCE tuneforce.pl/kontakt-centrala Usuwanie AdBlue tuneforce.pl/wylaczanie-adblue-scr-nox,tuneforce.pl/car-flasher,ford-tuning.pl,dpfserwis.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
U mnie daliście radę razem z Heko do spóły. Tylko teraz tempomat by się przydał i trochę więcej mocy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
|
![]() Cytat:
__________________
tuneforce.pl Chiptuning Piła,Poznań,Wałbrzych tuneforce.pl www.facebook.com/TuneFORCE tuneforce.pl/kontakt-centrala Usuwanie AdBlue tuneforce.pl/wylaczanie-adblue-scr-nox,tuneforce.pl/car-flasher,ford-tuning.pl,dpfserwis.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
Kupiłem auto w 2010 r. I zaraz zaczęła się walka. V-tech w Krakowie dał ciała. Potem zostawiłem auto u Heko i chyba woziła sterownik do ciebie. Fakt dawno to było.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ford::professional
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,664
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |